بازی Animal Crossing: New Horizons پر فروش ترین بازی ژاپن شد

57
0
بازی Animal Crossing: New Horizons

طبق آمار و ارقام جدید منتشر شده، بازی Animal Crossing: New Horizons اکنون پرفروش‌ترین بازی ویدئویی تمام دوران در کشور ژاپن است.

این خبر بر اساس اطلاعات Game Data Library، وب‌سایتی که داده‌های فروش در ژاپن را جمع‌آوری می‌کند، منتشر شده است. به گفته این سایت، New Horizons در حال حاضر ۱۰.۴۵ میلیون نسخه در ژاپن فروخته که از رکورد طولانی‌مدت عناوین اصلی بازی پوکیمون برای کنسول دستی گیم بوی (۱۰.۲۳ میلیون) فراتر رفته است.

بازی Animal Crossing: New Horizons

بازی Animal Crossing علیرغم این که تنها دو سال پیش برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد، توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند. سه بازی در جمع ۵ عنوان پرفروش کشور ژاپن در ۲۰ سال گذشته منتشر شده بودند (دو بازی از پوکمیون و سوپر ماریو).

پنجمین بازی پرفروش ژاپن Super Smash Bros. Ultimate است که در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ منتشر شد. در مجموع، شش بازی سوییچ ۲۰ بازی برتر را تشکیل می‌دهند که شامل Mario Kart 8 Deluxe، Pokémon Sword and Shield، Splatoon 2 و Splatoon 3 می‌شود.

طبق آخرین آمار فروش نینتندو که این هفته منتشر شد، Animal Crossing: New Horizons تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲، حدود ۴۰.۱۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. این آمار نشان می‌دهد که بیش از ۳۵ درصد از کاربران ژاپنی سوییچ، این بازی را خریداری کرده‌اند.

بازی Animal Crossing: New Horizons
بازی Animal Crossing: New Horizons

در آمار فروش بازی‌های سوییچ، تنها Mario Kart 8: Deluxe با فروش ۴۸.۱ میلیون نسخه‌ای از Animal Crossing پیشی گرفته است. New Horizons بیش از سه برابر فروش کلی Animal Crossing: New Leaf که با ۱۲ میلیون نسخه پرفروش‌ترین اثر قبلی این مجموعه بود، تاکنون فروخته است.

نینتندو قبلاً ادعا کرده بود که نسبت فروش دیجیتالی نیوهورایزنز در چندین منطقه در زمان عرضه، به طور متوسط حدود ۵۰ درصد در ژاپن، ایالات متحده و اروپا بوده است.

در سال ۲۰۲۰، هیساشی نوگامی، کارگردان سری Animal Crossing و آیا کیوگوکو، کارگردان New Horizons، در طول یک گفتگوی آنلاین برای کنفرانس توسعه‌دهندگان سرگرمی کامپیوتری ژاپن (CEDEC) درباره تاریخچه و آینده این فرنچایز صحبت کردند.

در طول این ارائه، کیوگوکو به حاضران گفت که رمز موفقیت و محبوبیت ۲۰ ساله این سری بازی‌ها، توانایی آن در متفاوت کردن هر قسمت نسبت به عنوان قبلی و در عین حال حفظ جذابیت اصلی مجموعه است.

منبع : videogameschronicle

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس