پایان دادگاه اپیک و اپل | توییت تیم سوئینی (مدیر اپیک گیمز) در مورد مرغ سوخاری بعد از دادگاه

دادگاه ضد انحصاری Epic Games و Apple اکنون به پایان رسیده است. در ادامه به وقایع روز پایان دادگاه اپیک و اپل می‌پردازیم.

31
0
پایان دادگاه اپیک و اپل توییت تیم سوئینی (مدیر اپیک گیمز) در مورد مرغ سوخاری بعد از دادگاه

دادگاه ضد انحصاری Epic Games v Apple اکنون به پایان رسیده است و پس از سه هفته بحث و بررسی قابل توجه، تصمیم در مورد اینکه چه کسی برنده شد به یک قاضی فدرال بستگی دارد. دادگاه روز گذشته با برخی سخنان پایانی طرفین به پایان رسید و اپیک بار دیگر تأکید کرد که این پرونده بر بازار وسیع بازی‌های موبایل و دیگر توسعه دهندگان تأثیر خواهد گذاشت. در ادامه به وقایع روز پایان دادگاه اپیک و اپل می‌پردازیم.

نتیجه‌ی این دادگاه به دلیل تاثیر گذاری زیادش بر بازار سازنده‌های بازی و دیگر بازر‌های سرویس محور و پرداخت درون برنامه‌ای بسیار مهم است. اگر اپیک گیمز برنده‌ی دادگاه شود تغییر سیاست‌های انحصار گرایانه‌ی اپل و حتی شاید پرداخت جریمه باعث ضربه‌ی بزرگی به اپل و سهامش می‌شود.

وقایع روز پایان دادگاه اپیک و اپل

2 پایان دادگاه اپیک و اپل توییت تیم سوئینی (مدیر اپیک گیمز) در مورد مرغ سوخاری بعد از دادگاه

وکیل اپل، استدلال کرد که تغییرات پیشنهادی اپیک، مانند کاهش هزینه‌های کمیسیون، معرفی سیستم‌های پرداخت مستقیم و اجازه‌ی ایجاد اپ استور‌های شخص ثالث در iOS برای مشتریان iOS اپل و برای جامعه توسعه دهندگان اپل، ترسناک است.

همچنین وی افزود که این پیشنهاد‌ها با سیاست اپل در تضاد است و مدل تجاری اپل سال‌ها این بوده که به عنوان یک قدرت در بازار خود برنامه ریزی کند تا بتواند به مشتریان و توسعه دهندگان خدمات خوبی را ارائه دهد و اپیک حال در تلاش است که این موارد را تغییر دهد.

وکیل اپیک گیمز در پاسخ به اپل بر روی انحصار گرایی آن‌ها تاکید کرد و گفت که این کار باعث نابودی رقابت می‌شود و گفت: “رقابت همان چیزی است که عالی بودن را هدایت می‌کند. نه اعتماد به اپل“.

قاضی پرونده از کارهای هر دو وکیل تشکر کرد و گفت که “مطالب زیادی وجود دارد” (در واقع، در مجموع ۴۵۰۰ صفحه شهادت وجود دارد). همچنین در مورد زمان صدور حکم گفت، “مدتی طول خواهد کشید“، اما همچنین ترجیح می‌دهد “تا زمانی که حافظه‌ی او در مورد شهادت‌ها و استدلال‌ها تازه است به این موضوع رسیدگی کند.

در همین حال، تیم سوئینی، رئیس اپیک گیمز با انتشار توییتر “از همه به خاطر زحماتشان تشکر کرد” و عکسی از فست فود زنجیره‌ای Popeyes که در کنار دادگستری قرار داشت در توییتر خود منتشر کرد که تصور می‌کنم او یکی از طرفداران Popeyes است. (تیم سوین در ماه مه سال گذشته در حال خوردن Popeyes در یک لایو دیده شد، که باعث خوشحالی طرفدارانش در آن زمان شد، بنابراین احتمالاً دوباره به آن اشاره شده است.)

1 پایان دادگاه اپیک و اپل توییت تیم سوئینی (مدیر اپیک گیمز) در مورد مرغ سوخاری بعد از دادگاه

حال که با وقایع روز پایان دادگاه اپیک و اپل آشنا شدید ، پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس