بازی‌های پلی استیشن پلاس Essential ژانویه 2023

96
0
پلی استیشن پلاس Essential ژانویه 2023

به نظر می‌رسد لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس Essential ژانویه ۲۰۲۳ پیش از معرفی رسمی توسط سونی لو رفته است.  در این مطلب به بررسی پلی استیشن پلاس Essential ژانویه 2023 می پردازیم.

پلی استیشن پلاس Essential ژانویه 2023

گفتنی است که این اطلاعات توسط billbil-kun، افشاگر معروف لاین آپ پلی استیشن پلاس که به درستی همه بازی‌های این سرویس را از سپتامبر 2021 لو داده، منتشر شده است. براساس لیست لو رفته، کاربران و مشترکین سرویس Essential در ماه ژانویه می‌توانند عناوین زیر را دانلود کنند:

  • Star Wars Jedi: Fallen Order (PS5/PS4)
  • Fallout 76 (PS4)
  • Axiom Verge 2 (PS5/PS4)

کاربران می‌توانند بازی‌های فوق را از تاریخ ۳ ژانویه (۱۳ دی) تا ۷ فوریه (۱۸ بهمن) دریافت کنند. در آخرین ماه از سال ۲۰۲۲، از مشترکین سرویس Essential با عناوینی همچون Mass Effect Legendary Edition (PS4)، Biomutant (PS5/PS4) و Divine Knockout: Founder’s Edition (PS5/PS4) استقبال شد.

پلی استیشن پلاس Essential ژانویه 2023
 Essential ژانویه 2023

همچنین فهرست سرویس کلاسیک با آثاری همچون WWE 2K22، تعدادی از عناوین دو مجموعه فارکرای و یاکوزا، Middle Earth: Shadow of Mordor و دنباله آن، Shadow of War درکنار آثاری مثل Heavenly Sword و Ridge Racer 2 به‌روزرسانی شد. علاوه بر موارد فوق، از چهارشنبه گذشته تخفیفات گسترده‌ای در فروشگاه پلی استیشن برگزار شده که علاقه‌مندان می‌توانند از میان آن‌ها، آثاری تا سقف ۷۵٪ تخفیف را پیدا کنند.

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس