بسته الحاقی Avatar Legends ماینکرفت

79
0
Avatar Legends ماینکرفت

بازی ماینکرفت به زودی میزبان بسته الحاقی جدیدی می‌شود که این افزونه نیز یک همکاری جدید با یکی از برندهای معروف بوده و در کمتر از هفت روز آینده منتشر خواهد شد. در این پست به Avatar Legends ماینکرفت می پردازیم.

Avatar Legends ماینکرفت

طبق اعلام رسمی Mojang و حساب رسمی Minecraft در توییتر، این بسته الحاقی به شخصیت‌ها و دنیای Avatar: The Last Airbender مربوط شده و شخصیت‌های دنیای آواتار را وارد این جهان بلوکی می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصویری که از این بسته الحاقی منتشر شده را تماشا کنید و بر اساس اخبار رسمی، افزونه آواتار با عنوان Avatar Legends شناخته خواهد شد و در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در فروشگاه بازی قرار می‌گیرد.

Avatar Legends ماینکرفت
Avatar Legends ماینکرفت

در توضیحات این توییت، بسته الحاقی آواتار لجندز این گونه توصیف شده است: «آب، خاک، آتش، باد. آیا می‌توانید بر این چهار عنصر چیره شوید؟» از آن‌جایی که کراس اورها در گذشته نیز به دنیای ماینکرفت راه پیدا کرده‌اند، انتظار می‌رود این بسته الحاقی نیز پولی باشد.

همچنین در اخبار مرتبط، چند وقتی می‌شود که شایعاتی پیرامون انتشار عنوانی جدید از سری آواتار تا ۲ سال آینده به گوش می‌رسد و بازی مبارزه‌ای Brawlhalla نیز اخیرا بسته الحاقی جدیدی با محوریت این فرنچایز دریافت کرده است. علاوه بر بازی، ظاهراً شرکت Nickelodeon Animation با همکاری Paramount Animation نیز درحال تولید فیلمی جدید از این مجموعه هستند.

comicbook

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس