بازی Death Stranding در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد

32
0
بازی Death Stranding

یازدهمین بازی رایگان اسرارآمیز استور اپیک گیمز برای فصل تعطیلات اعلام شد که بازی Death Stranding است. تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا می‌توانید این بازی را بدون هیچ هزینه‌ای دریافت کنید.

بازی Death Stranding در فروشگاه اپیک گیمز

ابتدا اعلام شده بود که گیم رایگان جدید این استور Death Stranding: Director’s Cut است و این موضوع با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان مواجه شد و به دلیل هجوم دسته زیادی از آنها صفحه گیم از کار افتاد. اپیک گیمز سریعا به این موضوع واکنش نشان داد و صفحه بازی را یک بار دیگر در دسترس قرار داد، اما اکنون به جای نسخه Director’s Cut، نسخه اصلی بازی در دسترس قرار گرفته است.
در روزهای اخیر، سه بازی اولیه Fallout و Metro: Last Light Redux به صورت رایگان در دسترس مشترکین استور اپیک گیمز قرار گرفته بودند. حالا بازی بزرگ دیگری چون Death Stranding: Director’s Cut از استودیو کوجیما پروداکشنز که یکی از انحصاری‌های سابق پلی استیشن بوده، رایگان شده است. با توجه به اینکه Death Stranding 2 به تازگی معرفی شده، می‌توان گفت که این بزرگ‌ترین بازی است که در فصل تعطیلات این استور رایگان شده است.

Death Stranding یک گیم اکشن است که تلاش داشت تا یک زیرژانر جدیدی به نام Strand را معرفی کند و در آن بازیکنان نقش «سم بریجز»، یک باربر را خواهند داشت که به ایالات متحده سفر می‌کند. با توجه به حرفه بریجز، از این بازی به عنوان یک شبیه ساز راه رفتن یاد می‌شود. The Director’s Cut of Death Stranding شامل محتوای اضافی مانند گزینه‌های گرافیکی جدید، توانایی‌های رزمی جدید، آیتم‌های جدید، محدوده تیراندازی، ماموریت‌های جدید و موارد بسیار زیاد دیگری می‌شود.

gamerant

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس