معرفی کنسول بازی KFC | لذت خوردن مرغ گرم هم زمان با بازی کردن

KFC با کنسولی جدید (KFConsole)، وارد بازار کنسول‌های نسل بعدی می‌شود. در ادامه شما را با کنسول بازی KFC بیش‌تر آشنا می‌کنیم.

56
0
معرفی کنسول بازی KFC لذت خوردن مرغ گرم هم زمان با بازی کردن

KFC با کنسولی جدید (KFConsole)، وارد بازار کنسول‌های نسل بعدی می‌شود. این سیستم عجیب قادر به نمایش بازی‌ها با کیفیت 4K و زدن سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه است و دارای محفظه‌ای است که مرغ را گرم نگه می‌دارد. گرچه به نظر یک شوخی بازاریابی کاملاً عجیب می‌آید، اما این سیستم ظاهراً واقعی است. KFConsole با همکاری بین KFC و تولید کننده سخت افزار رایانه Cooler Master ساخته می‌شود. طراحی سیستم سطلی شکل توسط Timpelay، مدیری که به خاطر ساخت کامپیوتر معروف است، هدایت می‌شود. در ادامه شما را با کنسول بازی KFC بیش‌تر آشنا می‌کنیم.

سخت افزار کنسول بازی KFC

کنسول بازی KFC لذت خوردن مرغ گرم هم زمان با بازی کردن

وقتی صحبت از مشخصات می‌شود، KFConsole ضعیف نیست. این سیستم دارای یک Intel Nuc ۹ Extreme Compute Element و یک کارت گرافیک Asus قابل تعویض است. این کنسول از یک Seagate BarraCuda با یک ترابایت SSD بهره می‌برد و این بدان معناست که فضای ذخیره سازی بیش‌تری نسبت به Xbox Series X یا PlayStation 5 دارد. همچنین در مقایسه با کنسول‌های نسل نهمی GPU قوی‌تری را دارا است و از آن انتظار می‌رود که اجرا بهتری در بازی‌‌ها داشته باشد.

ویژگی‌های KFConsole

معرفی کنسول بازی KFC لذت خوردن مرغ گرم هم زمان

عجیب‌ترین ویژگی آن، این است که برای گرم نگه داشتن مرغ طراحی شده است. این سیستم گرمای طبیعی را از اجزای آن به محفظه‌ای برای نگه‌داری مرغ هدایت می‌کند. هنوز نحوه کار این سیستم درس مشخص نیست که چگونه باعث بیش از اندازه داغ شدن سخت افزار نمی‌شود.

علاوه بر همه‌ی این‌ها، این کنسول VR نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از ری تریسینگ استفاده ‌کند. این یک مینی کامپیوتر است که برای جدید‌ترین نسل بازی‌ها بهینه شده است، یا حیله‌ای بسیار بی نظیر است.

در حال حاضر، هیچ تاریخ انتشار یا جزئیات قیمتی برای این کنسول در دسترس نیست. مشخص نیست که KFConsole به راحتی در دسترس خواهد بود یا یک نسخه محدود و شیرین کاری است.

KFC برای اولین بار در ماه ژوئن پس از اینکه Sony از پلی استیشن ۵ رونمایی کرد، از این کنسول رونمایی کرد، گرچه بسیاری تصور می‌کردند این یک شوخی طنز در مورد کنسول‌های نسل بعدی است. سال گذشته، KFC به طور رسمی وارد حلقه بازی شد که یک شبیه ساز دوستیابی Colonel Sanders را منتشر کرد.

حال که با کنسول بازی KFC آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس