انتشار تصاویر جهان باز بازی Call of Duty Black Ops 3

63
0
بازی Call of Duty Black Ops 3

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر جهان باز بودن بازی Call of Duty Black Ops 3 پیش از عرضه و پیش از تغییر آن به فرمول خطی همیشگی منتشر شده بود.

بازی Call of Duty Black Ops 3

فرقی نمی‌کند که Black Ops 3 را برای تجربه بخش چند نفره آن یا تجربه صحنه‌های اکشن پرهیجان کمپین تهیه کرده باشید، نکته مهم این است که استودیوی توسعه دهنده در ابتدا قصد خروج از فرمول همیشگی کال آو دیوتی و ساخت یک بازی جهان باز را داشته و اکنون به واسطه تصاویر لو رفته، یک ایده کلی درباره چگونگی پیاده سازی آن داریم.
طبق گزارش رسانه Insider Gaming، این تصاویر مربوط به دوران توسعه بازی بوده و به ما سنگاپور را به عنوان نقطه‌ای مرکزی برای بازی نشان می‌دهد که آن را به سایر نقاط جهان متصل می‌کرد، مرکزی با یک بیودوم (Biodome) در شمال و بلک استیشن در جنوب.

بازی Call of Duty Black Ops 3
Call of Duty Black Ops 3

بخش دیگری از نقشه با عنوان محله چینی‌ها شناخته می‌شود که نقاط قابل نفوذ مختلفی را نشان می‌دهد که در آن‌ها بازیکن می‌توانست ماده unobtainium استخراج کند. این اصطلاح مختص جهان Avatar جیمز کامرون است و مشخص نیست که اکتیویژن حق استفاده از آن را داشته یا نه، اما از آن‌جایی که بازی تحت توسعه بوده، احتمالاً از این عنوان به طور موقت استفاده می‌شده.
سایر تصاویر نیز به گشت و گذار بازیکن در محله چینی‌ها پرداخته و عکس‌های هوایی از منطقه یاد شده به ما نشان می‌دهد. درکل چیزی حدود ۶۰ عکس از توسعه بازی لو رفته که از طریق این لینک می‌توانید مشاهده کنید.گفتنی است که پیش از افشای این تصاویر از Call of Duty Black Ops 3 جیسون شرایر، خبرنگار مطرح صنعت بازی، در سال ۲۰۱۹ گزارشی مبنی بر وجود همچین بخشی در توسعه بازی داده بود که درنهایت منجر به اضافه کاری شدید بسیاری از کارمندان استودیو Treyarch شده بود.

thegamer

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس