بررسی باگ نمایش خط‌های سبز روی صفحه آیفون ۱۴

40
0
خط‌های سبز روی صفحه آیفون ۱۴

برخی از کاربران آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس اپل در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند به هنگام روشن کردن گوشی، خط‌هایی افقی روی صفحه‌نمایش می‌بینند. فعلاً به‌نظر می‌رسد این مشکل گسترده نیست. در این پست به بررسی مشکل خط‌های سبز روی صفحه آیفون ۱۴ پرو می پردازیم.

خط‌های سبز روی صفحه آیفون ۱۴ پرو

ده‌ها نفر از افرادی که خودشان را کاربر آیفون ۱۴ پرو معرفی می‌کنند در یکی از تردهای شبکه‌ی اجتماعی ردیت به نمایش «یک یا تعداد بیشتری خط سبز و زرد» اشاره کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند خط‌های موردبحث در فرایند روشن کردن دستگاه به‌مدت چند ثانیه نمایش داده می‌شوند.

کاربران ردیت می‌گویند تیم پشتیبانی اپل از این موضوع آگاهی دارد و به آن‌ها گفته است که نمایش خط‌های افقی نتیجه‌ی باگی نرم‌افزاری در سیستم‌عامل iOS 16 است و به مشکل سخت‌افزاری ارتباط ندارد.
به‌نظر می‌رسد مشکل موردبحث در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس پس از انتشار به‌روزرسانی iOS 16.2 ایجاد شده است. البته برخی از کاربران می‌گویند این مشکل را در نسخه‌های قدیمی‌تر iOS 16 نیز می‌بینند. کاربری در ردیت ادعا می‌کند یکی از مهندسان اپل در تماسی تلفنی به او گفته که تولیدکننده‌ی آیفون در حال کار روی به‌روزرسانی جدیدی برای رفع مشکل است.

اپل در حال حاضر نسخه‌ی بتای iOS 16.3 را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است، اما کاربران عادی نیز امکان استفاده از آن را دارند. نسخه‌ی باثبات iOS 16.3 تا سال آینده منتشر نمی‌شود.

macrumors

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس