معرفی 7 مورد از بهترین اپلیکیشن های آب و هوا برای آیفون

34
0
اپلیکیشن های آب و هوا

اینها بهترین اپلیکیشن های آب و هوا برای آیفون برای بررسی دما، احساس واقعی در طول روز از نظر دما، سرعت باد و موارد دیگر هستند.

مطلع ماندن از آب و هوا شما را برای روز خود آماده می کند و حتی می تواند به عنوان یک شروع کننده مکالمه خوب برای صحبت های کوچک با غریبه ها باشد. بررسی وضعیت آب و هوا در تلفن شما این کار را راحت تر از همیشه می کند.

در حالی که آیفون شما دارای برنامه داخلی آب و هوا است، گاهی اوقات داده های دقیق کافی را ارائه نمی دهد. اگر چیز بیشتری می خواهید، گزینه های زیادی در اپ استور وجود دارد. اینها بهترین برنامه های آب و هوای آیفون هستند که ما پیدا کرده ایم.

1.اپلیکیشن های آب و هوا: The Weather Channel

وقتی صحبت از آب و هوا می شود، شکست دادن The Weather Channel کار سختی است.

برنامه Weather Channel برای iPhone با یک رابط کاربری ساده به شما خوشامد می گوید که هنوز اطلاعات دقیق زیادی دارد. پیش بینی روزانه، ساعتی و حتی 15 روزه را به همراه اطلاعات سرعت باد، رطوبت و شاخص UV دریافت خواهید کرد. این برنامه همچنین شما را از هر گونه شرایط جاده ای مرتبط با آب و هوا در منطقه مطلع می کند. این با اخبار و ویدیو های مربوط به طوفان های محلی و ملی یا اکتشافات علمی مربوط به آب و هوا و طبیعت تکمیل می شود.

می توانید برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید و از اکثر ویژگی ها استفاده کنید. اشتراک Premium Pro همه تبلیغات را غیرفعال می کند و موارد دیگری مانند پیش بینی 192 ساعته، رادار آینده 72 ساعته و موارد دیگر را ارائه می دهد.

دانلود: کانال هواشناسی (رایگان، اشتراک در دسترس)

2.اپلیکیشن های آب و هوا: Weather Radar

برای کسانی که به دنبال پیش ‌بینی دقیق‌تر آب‌ و هوا و نقشه ‌های راداری هستند، MyRadar ارزش دانلود را دارد.

MyRadar برای هر کسی سریع و فوق العاده آسان است. این یک نقشه کامل HD را باز می کند که رادار زنده آب و هوا را در مجاورت شما نشان می دهد. علاوه بر نقشه های آب و هوا، یک پیش بینی ساعتی و پنج روزه نیز با نمودار های بارش، رطوبت، نقطه رطوبت و جزئیات دید دریافت می کنید.

تمام داده‌ های موجود در MyRadar از داده ‌های خام رادار آب ‌و هوا NOAA، که به نوبه خود از خدمات ملی هواشناسی می ‌آیند، تایر می گیرد. بنابراین، می دانید که داده های منعکس شده در MyRadar به همان اندازه دقیق هستند.

برنامه برای دانلود رایگان است. یک اشتراک ممتاز وجود دارد که همه تبلیغات را غیرفعال می کند و ویژگی های اضافی از جمله رادار تاریخی و ردیاب طوفان را ارائه می دهد.

دانلود: MyRadar Weather Radar (رایگان، اشتراک در دسترس)

3. Weather Strip

برای یک نگاه واقعی بصری به آب و هوا، Weather Strip را امتحان کنید. این برنامه نمای ساعتی یک مکان را برای هفته آینده به نمایش می گذارد. این یک راه عالی را برای شما فراهم می کند تا بهترین زمان را برای بیرون رفتن یا بررسی آنچه که مادر طبیعت در یک زمان خاص در طول یک رویداد یا یک فعالیت دیگر در فضای باز ذخیره کرده است، انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید پوشش ابر، احتمال بارش باران، دما و موارد دیگر را برای هر ساعت مشاهده کنید.

به لطف یک نقشه تعاملی، می توانید پیش بینی هر مکان روی زمین را ببینید. همچنین مجموعه ای از ویجت های صفحه اصلی و صفحه قفل را با نقاط داده متفاوت ارائه می دهد.

دانلود این برنامه رایگان است و می ‌توانید در طول یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته ‌ای، همه چیز هایی را که ارائه می‌ کند امتحان کنید. پس از آن، برای استفاده از برنامه به اشتراک نیاز دارید. دو سطح مختلف برای انتخاب وجود دارد.

دانلود: Weather Strip (رایگان، اشتراک در دسترس)

4.اپلیکیشن های آب و هوا: CARROT Weather

اگر می‌ خواهید یک برنامه هواشناسی آموزنده با ترکیبی از طعنه، طعنه و شوخ طبعی داشته باشید، باید CARROT Weather را بررسی کنید.

CARROT دارای یک رابط زرق و برق دار است که هنوز تمام اطلاعات مهم را نمایش می دهد. دمای فعلی، احساس آن روز از لحاظ دما، شانس بارندگی، جهت و سرعت باد، به‌ علاوه پیش ‌بینی ساعتی و ۷ روزه را خواهید یافت.

ویژگی ای که CARROT را از دیگران متمایز می کند این است که هر بار که برنامه را اجرا می کنید با یک هوش مصنوعی کامپیوتری (به نام CARROT) مورد استقبال قرار می گیرید. او پر از شخصیت است و در هنگام راه اندازی به شما یک شوخی تصادفی ارائه می دهد و به شما دیدگاه های شوخ طبعی از رویداد ها یا اخبار فعلی در صنعت فناوری ارائه می دهد.

می توانید برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید. دو سطح اشتراک اضافی وجود دارد که ویژگی های مختلف را باز می کند.

CARROT Weather همچنین یک راه عالی برای بررسی آب و هوا در مک است.

دانلود: CARROT Weather (4 دلار)

5.اپلیکیشن های آب و هوا: RadarScope

با RadarScope تماشای آب و هوا را به سطح جدیدی ببرید. این برنامه که برای علاقه مندان به آب و هوا و هواشناسان ساخته شده است، داده های راداری با وضوح فوق العاده، هشدار های آب و هوا، مسیر های طوفان پیش بینی شده و موارد دیگر را ارائه می دهد. تمام نقض رادار داده های بومی برای بالاترین سطح ممکن از جزئیات است.

به راحتی می توانید بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید و در اطراف نقشه حرکت کنید. 289 رادار برای انتخاب در ایالات متحده و سایر نقاط در سراسر جهان وجود دارد. همه داده ها به صورت خودکار و هوشمند هر 2 تا 10 دقیقه بسته به رادار به روز می شوند.

در کنار آیفون، این یکی از بهترین برنامه های آب و هوای اپل واچ نیز می باشد.

دو سطح اشتراک اضافی همراه با خرید برنامه موجود است. Tier One داده های روشنایی بلادرنگ را ارائه می دهد که تا 30 فریم از داده های راداری را متحرک می کند و ارائه می دهد. ردیف دو آن و ویژگی های پیشرفته دیگری مانند گزارش های طوفان محلی را ارائه می دهد.

دانلود: RadarScope (9.99 دلار، اشتراک در دسترس است)

6. Yahoo Weather

Yahoo Weather با رابط خیره کننده ای که بر روی عکس های واقعی از جایی که هستید تمرکز می کند، آب و هوا را زنده می کند.

با Yahoo Weather، پیش ‌بینی ‌های دقیق ساعتی، پنج روزه و 10 روزه دریافت می‌کنید که شما را بدون توجه به شرایط آب و هوایی آماده نگه می‌ دارد. تمام اطلاعات آب و هوا به عنوان یک پوشش در بالای یک عکس فلیکر از مکان شما نمایش داده می شود که شرایط آب و هوایی فعلی را نیز منعکس می کند.

بنابراین اگر در حال حاضر باران می بارد، عکس باران را نمایش می دهد. این به شما کمک می کند تا ظاهر آن را در خارج تجسم کنید و باعث می شود احساس شخصی سازی بیشتری داشته باشید.

متخصصان واقعی هواشناسی می توانند آب و هوای یاهو را سفارشی کنند تا اطلاعاتی را که شما می خواهید نمایش دهد. گزینه ای برای نمایش نقشه های رادار زنده، اطلاعات بارش، خورشید و باد و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

دانلود: Yahoo Weather (رایگان)

7.اپلیکیشن های آب و هوا: Mercury Weather

Mercury Weather یک گزینه ساده بدون رنگ ولعاب زیاد موجود در سایر برنامه ها است. در عوض بر ارائه یک نمای عالی و زیبا از آب و هوا در مکان شما و هر جای دیگری که بتوانید تصور کنید تمرکز دارد.

برای مشاهده پیش ‌بینی ساعتی برای 48 ساعت آینده، مکان خانه را تنظیم کنید. همچنین می توانید یک به روز رسانی روزانه برای هفته آینده را مشاهده کنید. انتخاب تاریخ اطلاعات بیشتری مانند بارندگی، رطوبت، باد و اطلاعات دیگری مانند زمان طلوع و غروب خورشید را در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از برنامه رایگان است. برای استفاده از برنامه در Apple Watch و باز کردن قفل ویژگی ‌های اضافی از جمله ویجت‌ های صفحه قفل، ویجت ‌های صفحه اصلی، و اطلاعات آب و هوای تاریخی، به اشتراک نیاز دارید.

دانلود: Mercury Weather (رایگان، اشتراک در دسترس است)

برنامه های هواشناسی کاربردی برای آیفون

قطعاً لازم نیست از دریافت به ‌روزرسانی آب‌ و هوای خود تنها از برنامه سهام اپل راضی باشید.

همانطور که می بینید، فروشگاه App طیف گسترده ای از برنامه های آب و هوا را ارائه می دهد که نگاهی به طبیعت جهان ارائه می دهد.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه برای بررسی آب و هوا را در تلفن همراه آیفون خود، انتخاب کنید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس