بررسی جذاب ترین فیلم ها | معرفی ۱۴ فیلم که ارزش یکبار دیدن را دارند

102
0
جذاب ترین فیلم ها

از تریلر جنایی استیون سودربرگ گرفته تا آخرین فیلم هیجان‌انگیز کریستوفر نولان، اینها فیلم‌هایی هستند که حتما باید آنها را تماشا کنید. در این مقاله به بررسی جذاب ترین فیلم ها در ژانر های مختلف خواهیم پرداخت، فیلم هایی که حتما ارزش یکبار دیده شدن را دارند.

بررسی جذاب ترین فیلم ها

فیلم های درام

Son of Monarchs (2020)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

یک فیلم نادر 90 دقیقه‌ای، درام آمریکایی-مکزیکی Son of Monarchs، مدت‌ها پس از پخش تیتراژ پایانی همچنان ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. این فیلم داستان زندگی و شخصیت دو برادر را دنبال می‌کند که با آسیب‌هایی که در دوران کودکی متحمل شده‌اند، به روش‌های متفاوتی تغییر کرده‌اند. این داستان که در دسته مجیکال رئالیسم است، چگونگی پیشروی آنها در زندگی را دنبال می‌کند.داستان از آنجایی شروع می شود که زیست شناس مکزیکی که در نیویورک زندگی می کند به زادگاهش که در جنگل های پروانه ای باشکوه میچوآکان قرار دارد باز می گردد. این سفر او را مجبور می‌کند تا با آسیب‌های گذشته روبرو شود.هدف او از این تصمیم روبرو شدن با گذشته‌اش است. او می‌خواهد که هویت دوگانه‌اش را بهتر بشناسد. این مسئله باعث تغییر ناگهانی در روند زندگی این زیست‌شناس می‌شود.

Judas and the Black Messiah (2021)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

Judas and the Black Messiah  به اسکار راه یافت و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای دانیل کالویا در میان نامزدهای متعدد آن به دست آورد. البته که سزاوار این جایزه بود. کالویا در نقش فرد همپتون، رئیس بخش Black Panther در ایلینوی، در کنار لیکیت استنفیلد، که در نقش یک خبرچین FBI فرستاده شده، به روی صحنه می رود، فیلمی بسیار خیره کننده است. یهودا و مسیح سیاه  علاوه‌بر نقد نژادپرستی از زاوایه دیگر به آنارشی‌گری در آن دوران از آمریکا می‌پردازد. این فیلم بر اساس زندگی‌نامه‌ای که اتفاقات زندگی واقعی را در اواخر دهه 60 به نمایش می‌گذارد ساخته شده است، جذاب، تکان‌دهنده و مملو از مضامینی درباره بی‌عدالتی و نژادپرستی است.فیلم با روایت مستندگونه خود همزمان بار دراماتیک را حفظ می‌کند، اگرچه حاوی شعار‌های متعدد انقلابی و عدالت‌خواهانه است اما به فیلمی ‌محتوازده و شعاری بدل نمی‌گردد. در خلال تماشا، این فیلم تمام توجه شما را به طور کامل به خود جلب خواهد کرد.

Unpregnant (2020)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

HBO Max اعلام کرده هیلی لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson) و باربی فریرا (Barbie Ferreira) در این فیلم به تهیه‌کنندگی اریک فیگ و گرگ برلانتی حضور خواهند داشت. فیلم UNpregnant داستان ورونیکای ۱۷ ساله (با بازی ریچاردسون) را دنبال می‌کند که هرگز دوست ندارد در هیچ امتحانی شکست بخورد، تا اینکه تست بارداری می‌دهد. حالا که آینده او در کالج در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، ورونیکا تصمیمی می‌گیرد که هرگز فکر نمی‌کرد مجبور به انتخاب آن باشد. این تصمیم دشوار او را مجبور می‌کند با طی مسافت ۱۵۰۰ کیلومتری به نیومکزیکو برود تا دوست صمیمی سابق خودش بیلی (با بازی فریرا) را ببیند، جایی که این دو متوجه می‌شوند یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های زندگی، انتخاب دوستان است و دوستی زیبایی بین این دو بازیگر را به تصویر می‌کشد.

Charm City Kings (2020)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

Charm City Kings فیلمی اجتماعی و خانوادگی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی آنخل مانوئل سوتو می‌باشد. این فیلم حول محور یک گروه بدنام موتور سوار بالتیموری می‌گردد که در تابستان خیابان‌ها را قرق می‌کنند و به نوعی فرمانروای تابستانی خیابان‌ها هستند. پسر پانزده ساله‌ای به اسم موس آرزوی پیوستن به این گروه را دارد و این موضوع باعث ناراحتی مادرش شده است. این فیلم بازیگران جوان تازه‌واردی را معرفی می‌کند، از جمله Jahi Di’Allo Winston در نقش موس،  نقاط قوت این فیلم در استعداد بینظیر و کارگردانی بسیار خوب صحنه های مربوط به اکشن موتور سواری نهفته است.  فیلم کاملی نیست، اما ارزش تحسین کردن را دارد.

موزیکال درام

In the Heights (2021)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

ماجرای فیلم در ارتفاعات یا In the Heights از این قرار است که اوسناوی (با بازی آنتونی راموس) تصمیم دارد که به خانۀ پدری‌اش در جمهوری دومینیکن برگردد تا کافۀ ساحلی خودش را باز کند و در همین حین، دختری به نام ونسا (با بازی ملیسا باررا) که یک طراح مد است، سر راهش قرار می‌گیرد. در طول تابستان و خاموشی‌های پی‌درپی برق، اوسناوی یک‌شبه به ثروت زیادی می‌رسد که می‌تواند زندگی خودش و بسیاری از همسایگانش را تغییر دهد.In the Heights نشان دهنده تاثیر ثروت، مهاجرت، طبقه گرایی و اهمیت فرهنگ است.

دلهره آور

No Sudden Move (2021)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

فیلم No Sudden Move 2021 یا حرکت ناگهانی ممنوع ، فیلمی در ژانر جنایی ، درام و معمایی  به کارگردانی Steven Soderbergh و نویسندگی Ed Solomon محصول سال ۲۰۲۱ آمریکا است. در این فیلم در اواسط قرن بیست در شهر دیترویت ، گروهی از مجرمان تحت شرایط مرموزی دور هم جمع شده و به آن ها ماموریت داده شده تا مدرکی را به سرقت ببرند. اما سرقتشان بر اساس نقشه پیش نمی رود. سودربرگ برای ثبت سکانس‌هایش از لنزهای فیش آی استفاده کرده که به پررنگ‌ کردن فضای کلاسیک فیلم کمک می‌کند از طرفی هم با استفاده از این حربه موقعیت شخصیت‌ها را غلیظ نشان می‌دهد و درباره‌ی آن‌ها اغراق می‌کند. در حالی که داستان فیلم ممکن است کمی پیچیده باشد ولی حس شوخ طبعی و کارگردانی ماهرانه سودربرگ باعث می شود که این داستان جنایی به یک فیلم سرگرم کننده تبدیل شود.

Tenet (2020)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

 به لطف انتشار این فیلم در HBO Max، اکنون می‌توانید این فیلم را با  داستان جذاب که با جلوه‌های بصری دیدنی‌اش همراه است، تماشا کنید. جان دیوید واشنگتن نقش پروتاگونیست را بازی می کند که نامش اشاره ای ظریف به ماموریت او که جلوگیری از حمله ای ویرانگر به جهان است، حمله ای از آینده. قهرمان داستان با کمک نیل رابرت پتینسون می آموزد که زمان را دستکاری کند.  احتمالاً Tenet  یکی از بهترین فیلم های کریستوفر نولان می باشد، یکم فیلم بسیار سرگرم کننده که ارزش دیدن دارد.

سوپر hero

Zack Snyder’s Justice League (2021)

فیلم «لیگ عدالت» ساخته زک اسنایدر نسبت به پروژه‌های قبلی وی مانند «مرد پولادین» و «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» پیشرفت چشمگیری داشته است. لیگ عدالتِ اسنایدر یک افتضاح نیست اما پیشگامانه هم نیست. یک فیلم ابرقهرمانی لذت بخش را تداعی می‌کند.با انبوهی از صحنه های جدید، چند شخصیت شرور جدید و پایانی دیدنی که در HBO MAX  آماده ی تماشا است.اگر با سبک فیلم های اسنایدر موافق هستید، ارزش آن را دارد که این فیلم متفاوت او را بررسی کنید.

Wonder Woman 1984 (2020)

اگر به فیلم های سبک دهه ۸۰ علاقه دارید ، انتخاب درستی کرده اید.فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) در سال ۱۹۸۴ و در طول جنگ سرد روایت می شود که پرنسس دایانا( زن شگفت انگیز) با دو دشمن قدرتمند روبه رو می شود: باربارا ان مینروا یا چیتا و مکسول لرد. از طرفی نیز عشقش استیو ترور برای کمک به او برمی گردد. استیو یا همان عشق دایانا با استفاده از سنگ آرزوها بر می‌گردد، اما استفاده از این سنگ هزینه‌ای دربردارد؛ که مهم‌ترین دارایی فرد را از او می‌گیرد. وقتی دایانا آرزوی بازگشت استیو را می‌کند، قدرت‌هایش را از دست می‌دهد و مجبور می‌شود، آرزوی خود را پس بگیرد تا دنیا را نجات دهد.

Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) (2020)

میتوان گفت این اثر خشونت‌آمیز است، داستان از این قرار است که هارلی بعد از جدایی از جوکر به قهرمانانی چون قناری سیاه، هانترس و رنی مونتویا می‌پیوندد تا دختر بچهٔ جوانی را نجات دهد. مارگو رابی در نقش اصلی و کارگردان کتی یان برای این فیلم مستقل منحصر به فرد با شخصیت ابرشرور با هم همکاری کردند.  طرح غیرخطی و ضد قهرمانی بی‌نظیر آن ممکن است برخی از مخاطبان را دلسرد کند. جلوه‌های بصری زیبا، صحنه‌های اکشن خلاقانه و جذابیت هارلی کویین در این فیلم بیشتر از هر چیزی بر موفقیت آن تاثیر داشته است.

کمدی

Locked Down (2021)

آن هاتاوی و چیوتل اجیوفور در این فیلم غافلگیرکننده بازی می‌کنند. این فیلم در دوران قرنطینه نوشته و فیلمبرداری شده است، و همه گیری ویروس کرونا در واقع در پس زمینه فیلم ظاهر می شود. هاتاوی و اجیوفور نقش زن و شوهری را بازی می‌کنند که قصد سرقت از یک جواهرفروشی در لندن را دارند در حالی که اکثر فروشگاه‌ها بسته هستند. رابطه آنها در قرنطینه به مشکل خورده است و مشکلاتی برای آنها ایجاد کرده است. فیلم چندان شاهکاری نیست، اما به خاطر جذابیت هاتاوی و اجیوفور احتمالا ارزش تماشا کردن دارد. پرداختن به این بیماری همه گیر یا شما را مجذوب این فیلم می کند یا اینکه از آن فراری خواهید شد.

An American Pickle (2020)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

این که آیا این فیلم را دوست دارید یا نه، احتمالا به میزان علاقه شما به ست روگن بستگی دارد. او در دو نقش در An American Pickle بازی می کند، او در نقش هرشل گرین باوم، یک کارگر یهودی مبارز که در سال 1919 به آمریکا مهاجرت می کند. او در یک کارخانه ترشی کار پیدا می کند – و اینجاست  که داستان عجیب می شود – سپس او روزی حین کار در کارخانه خیارشور به طور تصادفی به درون خمره بزرگی سقوط می کند که ۱۰۰ سال در آب نمک باقی می ماند و حفظ می شود. سرانجام او در سال ۲۰۲۰ در بروکلین بیدار می شود. بله ، آب ترشی او را در همین حالت حفظ می‌‌کند. اگر از این پیش‌فرض خلاقانه استقبال می‌کنید، پس احتمالا این فیلم می تواند برایتان سرگرم کننده باشد.

Let Them All Talk (2020)

جذاب ترین فیلم ها
جذاب ترین فیلم ها

فیلم Let Them All Talk یا در زبان فارسی «بگذار همه آن‌ها صحبت کنند» یکی از جدیدترین آثار درام و کمدی سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) است که به‌دست تهیه‌کننده، فیلمبردار، نویسنده و کارگردان بااستعدادی به نام استیون سودربرگ ساخته شده است. فیلم بگذار همه حرف بزنند (Let Them All Talk) در مورد یک نویسنده مشهور به نام آلیس میباشد که در تلاش است برای یافتن خوشبختی با گذشته پیچیده خود کنار بیاید. اکنون او تصمیم دارد تا با دوستان و برادرزاده خود به یک سفر دریایی برود.

طنز

The Witches (2020)

در سال ۱۹۶۸ ، یک پسر جوان پس از کشته شدن پدر و مادرش در تصادف رانندگی در شیکاگو ، برای زندگی با مادربزرگش به دموپولیس، آلاباما می‌رود. به تدریج مادربزرگ پسر را تشویق می‌کند ، مادربزرگ یک موش را به عنوان حیوان خانگی برای او می خرد و نام او را دیزی می‌گذارد. یک روز پسر به فروشگاه می‌رود تا یک جعبه میخ بخرد تا دیزی را آموزش دهد و برای او نیز خانه بسازد. جادوگری به پسر نزدیک می‌شود که سعی دارد او را با مار و کارامل فریب دهد ، اما مادربزرگ او را صدا می‌کند و جادوگر ناپدید می‌شود. این فیلم بر اساس کتاب کلاسیک جادوگران که رولد دال که در سال 1983 نوشته شده،ساخته شده است، هر چند تقاوت هایی وجود دارد ، اما همچنان از جذابیت این فیلم چیزی کم نمی کند.

منبع : cnet

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس