5 بازی چند نفره که همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند

66
0
5 بازی چندنفره که همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند

بازی‌های چند نفره‌ می‌توانند خیلی سخت و پیچیده باشند. عناوینی با منوهای تو در تو که هر کسی را به وحشت می‌اندازند. اما همه‌ی عناوین چند نفره اینچنین نیستند. در این مقاله قرار است شما را با 5 بازی چند نفره که همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند آشنا کنیم. با اول نیوز همراه شوید.

وقتی یاد گرفتن یک بازی آسان باشد، حتی افرادی که بازی‌باز حرفه‌ای به شمار نمی‌روند هم می‌توانند از آن لذت ببرند. در نتیجه بازی را به دوستانشان معرفی می‌کنند و اینچنین تعداد بازی‌بازان آن اثر افزایش می‌یابند و محبوب می‌شود. بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم نه تنها این ویژگی را دارا هستند، بلکه خیلی با سابقه و قدیمی هم می‌باشند. بنابراین در این فهرست انتظار حضور فورتنایت یا وارزون را نداشته باشید.

 

5 بازی چندنفره که همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند

5. Battlefield 4

یکی از بهترین بتلفیلدهای تاریخ بدون شک Battlefield 4 می‌باشد. عنوانی که شاید به آسانی کالاف دیوتی نباشد ولی یاد گرفتن آن چندان دشوار نیست. بتلفیلد 4 را همه می‌توانند بازی کنند و از آن لذت ببرند حتی در همین سال.

بازی Battlefield 4 شروع موفقی نداشت ولی رفته رفته خیلی محبوب شد. این محبوبیت به لطف بخش چند نفره‌ی آسان و لذت‌بخش آن صورت گرفت. بخشی که بسیار لذت‌بخش و سرگرم کننده بود و طرفداران بازی‌های شوتر اول شخص عاشقش شدند.

پرطرفدارترين بخش بازی بی شک conquest mode می‌باشد. در این بخش آزادی عمل کامل را دارید. و طعم شیرین بتلفیلد را خواهید چشید. هر سلاح یا وسیله‌ی نقلیه‌ای که دوست دارید را انتخاب کنید و به همراه دوستانتان به دل ماجرا بزنید.

 

5 بازی چندنفره که همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند

4. Runescape

بازی Runescape یکی از محبوب‌ترین عناوین MMORPG می‌باشد. تجربه‌ی بسیار راحت است. و فرقی نمی‌کند نسخه‌ی جدید آن را بازی کنید یا نسخه‌ی قدیمی را. آسان بودن بازی از آن جهت است که تا حدودی شما را راهنمایی و کمک خواهد کرد ولی در عین حال آزادی عمل را از شما نمی‌گیرد.

پیاده‌سازی درست PVP و PVE در بازی‌های این سبکی بسیار دشوار است. و یکی از دلایل محبوبیت بالای Runescape پیاده‌سازی درست این حالت‌هاست.

یادگیری این بازی راحت‌ترین کار ممکن است. خبری از آن پیچیدگی‌های مرسوم نیست. از همه مهم‌تر این‌که بازی رایگان است. دیگر چه می‌خواهید؟ یک بازی راحت، لذت‌بخش و رایگان. Runescape را از دست ندهید.

 

5 بازی چندنفره که همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند

3. Elder Scroll Online

الدر اسکرولز آنلاین برای طرفداران فرانچایز فوق‌العاده دلچسب است. ولی برای تازه‌واردان کمی ناآشناست. چرا که در طی سال‌ها این فرانچایز خود را به عنوان یک تجربه‌ی تک‌نفره معرفی کرده است.

با این حال این طرز فکر اشتباه است. چرا که بازی Elder Scroll Online مکانیک‌های پیچیده‌ی فرانچایز را ساده سازی کرده است. تجربه‌ی بازی بسیار در دسترس و لذت‌بخش است. یادگیری آن دشوار نیست و خیلی زود همه‌ی فوت و فن‌های آن را از بر خواهید شد.

کافی است این بازی را تجربه کنید و پیش‌فرض خودتان را کنار بگذارید. اگر طرفدار فرانچایز باشید آزادی عمل بیش‌تر و تجربه‌ی بازی با دوستان مشوقان شما خواهند بود و اگر تازه‌وارد باشید، یک نقش‌آفرینی آنلاین دلچسب انتظار شما را می‌کشد. بنابراین از دست ندهید دوستان.

 

وارکرفت

2. World Of Warcraft

نیازی به تعریف یا معرفی ندارد. وارکرافت یکی از تأثیرگذارترین بازی‌های تاریخ است. قدمت این فرانچایز زیاد است و از دیرباز در دسترس و لذت‌بخش بوده است. درست است که در طی سال‌ها شاهد تغییراتی در آن بوده‌ایم ولی چیزی از ارزش‌های آن کم نشده است.

پیشرفت در این بازی بسیار راحت است و بازی‌بازان برای level up شدن دست به دامان grinding می‌شوند. ولی این موضوع بدان معنا نیست که بازی کمبود محتوا داشته باشد. کافی است کمی در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید تا چند و چون آن دستتان بیاید. مکانیک‌های ساده‌ی بازی World Of Warcraft زودتر از آن‌چه فکرش را بکنید خودنمایی می‌کنند. و یاد گرفتنشان کاری ندارد.

 

1. Guild Wars 2

بازی Guild Wars 2 با تازه‌واردان مهربان است. دلیل این‌که رتبه‌ی نخست به آن تعلق گرفته این است که فوق‌العاده لذت‌بخش است. یادگیری آن به قدری آسان است که اعتماد به نفس بازی‌بازان را بالا می‌برد که بازی‌های سخت‌تر را امتحان کنند. به نوعی این بازی مشوق بازی‌بازان برای ورود به سبک MMORPG می‌باشد.

معمولاً بازی‌های هم‌سبک بازی‌بازان جدید را پس می‌زنند چرا که محیط پیچیده و دشواری دارند. ولی برعکس این بازی خیلی در دسترس است و شما را شیفته‌ی این سبک خواهد کرد. شما می‌توانید فنون و سبک بازی مورد علاقه‌ی خودتان را یاد بگیرید و خیلی راحت در بازی پیشروی کنید.

بازی Guild Wars 2 گیم پلی سریعی هم دارد. در نتیجه ما شاهد مبارزات هیجان‌انگیزتر و پیشرفت سريع‌تر در بازی هستیم. همه‌ی این موارد باعث می‌شوند تا تجربه‌ای ناب، دلچسب و لذت‌بخش از Guild Wars 2 داشته باشیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ جای کدام بازی در فهرست 5 بازی چند نفره برتر که همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند خالی بود؟ کدام بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس