آیا Cyberpunk: Edgerunners ارتباط خاصی با Cyberpunk 2077 دارد؟

97
0
آیا Cyberpunk: Edgerunners ارتباط خاصی با Cyberpunk 2077 دارد؟

سری انیمه مستقل Cyberpunk: Edgerunners نوید ماجراجویی‌های بیشتر در Night City را می‌دهد، اما رابطه آن با Cyberpunk 2077 نامشخص است. آیا Cyberpunk: Edgerunners ارتباط خاصی با Cyberpunk 2077 دارد؟ اول نیوز پاسخ می‌دهد.

دنیای سایبرپانک بسیار وسیع است. از زمانی که این مجموعه در سال 1988 به عنوان یک سری نقش‌آفرینی با قلم و کاغذ ساخته شد، این فرنچایز دنباله‌ها و اسپین آف‌های متعددی را به وجود آورد. پس از یک وقفه طولانی پس از دنباله سال 1990، این مجموعه در سال 2019 با Cyberpunk RED بازگشت که همزمان با انتشار Cyberpunk 2077 در سال 2020، بازی ویدیویی نقش‌آفرینی جهان باز توسط توسعه دهنده CD Projekt Red ایجاد شد. این پروژه‌های جدیدتر دنیای Cyberpunk را وارد جریان اصلی کردند و راه را برای پروژه‌های آینده هموار ساختند.

با توجه به گستره‌ی Cyberpunk 2077، شاید اجتناب ناپذیر بود که اسپین آف‌ها و پروژه‌های دیگری که در شهر شب اتفاق می‌افتد، ایجاد شود. Cyberpunk: Edgerunners، یک مجموعه انیمه ده قسمتی که در 13 سپتامبر در نتفلیکس عرضه خواهد شد، اولین مورد از این اسپین‌آف‌ها است. این نوید یک داستان مستقل را می‌دهد که یک بچه خیابانی را دنبال می‌کند که سعی می‌کند در شهر شب آینده‌نگرانه وسواس به فناوری و اصلاح بدن زنده بماند. با تأیید اینکه Cyberpunk: Edgerunners در همان جهان و شهر Cyberpunk 2077 ساخته می‌شود، طرفداران این بازی نقش‌آفرینی اول شخص مشتاق خواهند بود بدانند که در صورت وجود، چه پیوندهایی بین این دو وجود دارد.

دنیای Cyberpunk 2077 گسترده است

هیاهوی انتشار Cyberpunk 2077 بسیار زیاد بود. پس از موفقیت تجاری و انتقادیThe Witcher 3 ، CD Projekt Red بر موج جدیدی از خوش‌بینی سوار شد و وعده‌های فوق‌العاده بلندپروازانه‌ای در مورد انتظارات گیمرها از Cyberpunk 2077 داده بود. در حالی که راه اندازی که اکنون بدنام است چیزی شبیه به یک فاجعه غیرقابل کاهش و مملو از اشکالات بود، توسعه دهنده سعی کرده است تا بازی را در طول زمان از طریق پچ و آپدیت اصلاح کند. با گذشت زمان، این هدف تا حدی به دست آمده است، و در حالی که همه را جذب نکرده است، اکثر منتقدان و گیمرها موافق هستند که Cyberpunk 2077 اکنون یک بازی قوی با چیزهای زیادی برای ارائه است.

هر انتقادی که متوجه CD Projekt Red در نتیجه عرضه فاجعه‌بار بود، چیزی که هرگز زیر سوال نرفت، میزان عشق و توجهی بود که به دنیای Night City سرازیر شد. زیبایی‌شناسی آینده‌نگر آن، همراه با اصلاح بدنه و شبکه‌سازی، به این معنی بود که شهر شب یا همان نایت سیتی به ناچار داستان‌های بیشتری برای گفتن داشت، داستان‌هایی فرای یک بازی. حتی با این وعده که می‌توان به زودی یک نسخه توسعه‌یافته Cyberpunk DLC ارائه کرد، تصور اینکه Night City از طریق رسانه‌های مختلف بیشتر کاوش نشود، سخت بود. حال کمیک و انیمه به مدیوم جدید سایبرپانک 2077 تبدیل شده‌اند و قرار است طرفداران را سرگرم کنند.

سایبرپانک

Cyberpunk: Edgerunners مرحله بعدی است

شخصیت‌های جالب و به یاد ماندنی زیادی در Cyberpunk 2077 وجود دارند. از جانی سیلورهند فیلسوف، غیرمنطقی و نترس با بازی کیانو ریوز گرفته تا آلت کانینگهام زیبا و با استعداد، هیچ کمبودی در خصوص شخصیت‌هایی که احتمالاً یکپارچه در مجموعه انیمه جا بیفتند وجود ندارد. با توجه به تایید شدن بازیگران شخصیت‌های Edgerunners، و عدم وجود نام شخصیت‌های شناخته شده، به نظر می‌رسد بهترین چیزی که طرفداران می‌توانند به آن امیدوار باشند، حضور چند چهره آشنا است.

این سریال روی ۶ شخصیت کاملاً جدید تمرکز خواهد کرد. دو مورد اصلی، دیوید و لوسی، هیچ ارتباط آشکاری با Cyberpunk 2077 ندارند. اینکه آیا در طول سریال ده قسمتی ارتباطات کمتر آشکاری ظاهر می‌شود یا خیر، باید دید. گیمرها حداقل می‌توانند مشتاق دیدن مکان‌های آشنای بازسازی شده در قالب این انیمه باشند، و مکان‌هایی مانند سانتو دومینگو و واتسون قرار است به نمایش درآیند، و همچنین برخی مکان‌های برجسته از بازی، مانند برج باشکوه آراساکا، خانه آراساکا و شرکت و خانواده بسیار ناکارآمدی که آن را اداره می‌کنند. این نمایش برای طرفداران این بازی و همچنین افرادی که هرگز آن را بازی نکرده‌اند ساخته شده است، بنابراین اگرچه طرفداران باید درجاتی از خدمات طرفداران را انتظار داشته باشند، مطمئناً تمرکز اصلی این مجموعه برای مدت طولانی نخواهد بود.

اینکه این نمایش تا چه حد با این بازی ویدیویی ارتباط برقرار می‌کند در حال حاضر مورد بحث است، اما به نظر نمی‌رسد که علاوه بر اشتراک‌گذاری در جهان و شهر، ارتباط زیادی برقرار کند. خوشبختانه، طرفداران Cyberpunk 2077 زمان زیادی برای کشف این موضوع نخواهند داشت.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و گوگل استادیا در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا Cyberpunk: Edgerunners ارتباط خاصی با Cyberpunk 2077 دارد؟ علاقه‌ای به تماشای این انیمه دارید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس