بررسی خودرو اکسید LX 400T

77
0
خودرو اکسید LX 400T

خودرو اکسید LX 400T با قیمت 20,700 الی 22,300 دلار در بازار چین عرضه شد. بازار هدف این کراس‌اور جمع‌وجور، قشر جوان جامعه است‌. برند اکسید زیرمجموعه شرکت چری است و هدف آن رقابت با زیربرند WAY مربوط به شرکت گریت‌وال و لاین UNI چانگان است.

طراحی خودرو اکسید LX 400T

در بخش جلو، یک جلوپنجره مشبک بزرگ دیده می‌شود، که لوگوی اکسید در مرکز آن تعبیه شده است. هر کدام از چراغ‌های جلو، چهار لامپ LED دارند. این کراس‌اور روی رینگ‌های چند پره مشکی سوار شده است، که کالیپرهای ترمز قرمزرنگ دارند.

خودرو اکسید LX 400T
خودرو اکسید LX 400T

در بخش عقب، یک اسپویلر سقفی و چهار خروجی اگزوز با رنگ طلایی دیده می‌شود، که ظاهر خودرو را اسپرت‌تر کرده‌اند.

ابعاد خودرو برابر است با 4533/1848/1699 میلی‌متر با فاصله محوری 2670 میلی‌متری.

کابین و امکانات اکسید LX 400T

در فضای کابین اکسید LX همچنان با دو نمایشگر 12.3 اینچی دیحیتال در کنار هم، مواجه هستیم. پنل تنظیم تهویه به صورت دکمه­‌های حساس به لمس درآمده و در زیر دریچه­‌ها قرار گرفته است. بنابر اعلام سازنده، تراشه اسنپ دراگون SA8155P، افزایش سرعت پردازنده نمایشگر را به همراه داشته است. علاوه بر این موارد، طراحی صندلی‌های جلو تغییر کرده و علاوه بر اتصال یکپارچه پشت‌سری، به تهویه هم مجهز شده است.

خودرو اکسید LX 400T
خودرو اکسید LX 400T

سایر ویژگی‌های کابین شامل فرمان دو شاخه تخت، چرم مشکی، سیستم Lion 5.0 Smart Cloud و پشتیبانی از FOTA، شارژر وایرلس سریع ۵۰ واتی و سیستم صوتی سونی با ۹ اسپیکر و گرم‌کن است.
اکسید LX 400T به ۲۲ سیستم کمک رانندگی مجهز شده، که کروز کنترل تطبیقی، هشدار باز بودن در خودرو و دستیار کمک ترافیک از مهمترین آن‌هاست.

مشخصات فنی اکسید LX 400T

این کراس‌اور چینی از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد، که قادر است ۲۶۱ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر به محور جلو انتقال می­‌یابد.

سایر تریم‌های اکسید LX با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 156 اسب­‌بخار قدرت و گیربکس CVT یا 1.6 لیتری توربوشارژ با 197 اسب­‌بخار قدرت و جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه، عرضه می­‌شود.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس