بررسی خودرو هاوال ژیائولانگ (Xiaolong)

79
0
خودرو هاوال ژیائولانگ (Xiaolong)

شرکت هاوال در تاریخ ۹ مه رسما تایید کرد که جدیدترین شاسی‌بلندش Xiaolong نام دارد و در تاریخ ۱۵ مه، عرضه می‌شوند. در این پست به بررسی خودرو هاوال ژیائولانگ (Xiaolong)  می پردازیم.

خودرو هاوال ژیائولانگ (Xiaolong)

هاوال ژیائولانگ، یک شاسی‌بلند کامپکت است اما هاوال ژیائولانگ مکس یک شاسی‌بلند سایز متوسط محسوب می‌شود.

هاوال در آگوست ۲۰۲۲ اعلام کرد که فروش خودروهای احتراقی را تا سال ۲۰۳۰ متوقف خواهد کرد. به همین دلیل عرضه محصولات جدید این شرکت با نام Xiaolong، یکی از نقاط عطف هاوال برای رسیدن به این هدف است.

خودرو هاوال ژیائولانگ (Xiaolong)
خودرو هاوال ژیائولانگ (Xiaolong)

ابعاد خودروی ژیائولانگ به 4600/1877/1675 میلی‌متر، با فاصله محوری 2710 میلی‌متر می‌رسد. فضای داخلی هاوال ژیائولانگ مشکی بوده و یک صفحه نمایش دوگانه دارد. این صفحه حاوی نمایشگر ۱۲.۳ اینچی صفحه کیلومتر و نمایشگر ۱۴.۶‌ اینچی کنترل مرکزی است. فرمان آن نیز سه شاخه هست. شارژر بی‌سیم تلفن همراه نیز برای سرنشینان در نظرگرفته شده است.

هاوال Xiaolong به پیشرانه ۱.۵ لیتری پلاگین‌هیبرید و موتور الکتریکی در بخش جلو، مجهز شده است. خروجی پیشرانه به ۱۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۲ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این پیشرانه به گیربکس دو سرعته DHT متصل شده است. ظرفیت پیمایش خودرو در حالت تمام الکتریکی به ۵۲ و ۱۱۰ کیلومتر می‌رسد. برد کلی آن ۱۰۰۰ کیلومتر است.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس