بررسی خودرو هیوندای النترا N

69
0
خودرو هیوندای النترا N

پس از تغییر چهره هیوندای النترا در ماه فوریه، اکنون نوبت به نسخه اسپرت از این خودرو با لقب N رسیده تا با مدل 2024 در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 معرفی شود. البته از آنجا که این خودروی سدان در وطن خود با نام آوانته عرضه می­‌شود، در تصاویر رسمی نیز با همین نام مواجه هستیم. در این پست به بررسی خودرو هیوندای النترا N می پردازیم.

بررسی خودرو هیوندای النترا N

طراحی متفاوت سپر جلو با جزئیات مشکی و قطعه همرنگ بدنه، رینگ‌های 19 اینچی، لوگوهای مشکی، نوار قرمز رنگ در بخش پایینی بدنه و کاهش ابعاد جلوپنجره به واسطه نصب یک قطعه پلاستیکی، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری هیوندای النترا N به‌شمار می­‌آید.

همچون نسخه استاندارد هیوندای النترا، طرح چراغ‌های جلو تغییر کرده و با نواری در میان آن‌ها، همراه شده است. بخش بزرگی از سپر عقب نیز با قطعات مشکی تزئین شده و یک باله هم روی لبه صندوق قرار گرفته است.

خودرو هیوندای النترا N
خودرو هیوندای النترا N

فعلا تصویری از فضای کابین هیوندای النترا N انتشار نیافته است، اما با توجه به آنچه در نسخه استاندارد این خودرو دیده‌­ایم، انتظار نداریم با تغییر اساسی در این بخش مواجه شویم.

مشخصات پیشرانه قطعه گمشده دیگری از پازل هیوندای النترا N است، چراکه از این مورد هم اطلاعی نداریم. البته در مدل قبل از فیس‌لیفت، پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 276 اسب‌­بخار قدرت و 392 نیوتن‌متر گشتاور نصب شده بود، که از طریق گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته دوکلاچه اتوماتیک، به چرخ‌ها متصل می‌­شد.

انتظار داریم که مشخصات کامل هیوندای النترا N، ظرف چند روز آینده اعلام شود. هیوندای تایید نموده که قصد دارد نسل بعدی النترا N را نیز به پیشرانه درون‌سوز مجهز کند.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس