بررسی فصل 3 سریال The Witcher

111
0
فصل 3 سریال The Witcher

طرفداران باید مشتاق فصل 3 سریال The Witcher باشند. با توجه به کلیف هنگر حماسی فصل 2 The Witcher – اما ما خبرهای بدی در مورد آن داریم. نه – نه اینکه این اتفاق نمی افتد. ما می دانیم که The Witcher برای یک فصل بزرگ دیگر از شکوه باز می گردد. 

فصل 3 سریال The Witcher

در واقع، به نظر می رسد نتفلیکس در دنیای گسترده Witchering، با یک سریال پیش درآمد Blood Origin با بازی Michelle Yeoh، و نمایش بچه های Witcher در حال آماده سازی است. اما، همانطور که فصل چهارم Stranger Things انتظار طولانی داشت، ما مدتی را صرف می کنیم تا ببینیم چه چیزی برای Geralt، Ciri و بقیه شخصیت ها قرار دارد.

پس ما در مورد فصل بعدی چه می دانیم، جایی که انتظار داریم سیری همچنان از The Wild Hunt فرار کند؟ بیایید همین الان بررسی کنیم، درست است؟

پخش فصل 3 Witcher در سال 2023 منتشر می شود

در Netflix Tudum 2023، هنری کاویل فاش کرد که فصل 3 The Witcher در تابستان 2023 ساخته می شود.

در ماه سپتامبر، در Netflix TUDUM (به نینتندو دایرکت فکر کنید، اما برای نتفلیکس)، سرویس استریم فاش کرد که فصل 3 The Witcher چراغ سبز شده است. این اعلامیه (در تب جدید باز می شود) همچنین نشان می دهد که دومین فیلم انیمه سبک Witcher در راه است، و نمایش خانواده دوستانه Witcher نیز در حال توسعه است.

نتفلیکس هیچ خبری در مورد زمان برنامه ریزی برای انتشار فصل 3 The Witcher منتشر نکرد. صحبت از آن …

حدس و گمان بازیگران فصل 3 The Witcher

البته در اینجا باید اعلام هشدار اسپویلر را به صدا در آوریم! زیرا مسلماً مرگ شخصیت ها و نکات داستانی در فصل 2 ویچر بر فصل 3 ویچر تأثیر می گذارد!

هنری کاویل برای ایفای نقش گرالت بازخواهد گشت، فریا آلن قرار است نقش سیری را ادامه دهد و آنیا چالوترا نیز در نقش ینفر بازی خواهد کرد.

پایان فصل دوم The Witcher همچنین بازگشت بارت ادواردز را در نقش Emhyr var Emreis، امپراتور Nilfgaard تنظیم می کند. Emhyr که قبلا به عنوان Duny شناخته می شد و اکنون به عنوان شعله سفید شناخته می شود، سیری را شکار خواهد کرد.

اما او تنها کسی نیست که به دنبال او است. Cassie Clare (در نقش Philippa Eilhart) و Graham McTavish (در نقش Sigismund Dijkstra) نیز برمی گردند، زیرا آنها برای شکار Ciri با هم همکاری می کنند. کریس فولتون نیز بازخواهد گشت، زیرا جادوگر یاغی او Rience نیز در حال شکار Ciri است.

ما همچنین انتظار داریم که Mecia Simson را در نقش فرانچسکا فایندابایر ببینیم. نوزاد تازه متولد شده او به دستور Emhyr کشته شد، و او می داند که Ciri دارای خون بزرگتر است. ماهش جادو (Mahesh Jadu) در نقش ویلگفورتز بازخواهد گشت.

منبع داستان و حدس و گمان فصل 3 The Witcher

چیزی که ما مطمئناً می دانیم، منبع اصلی فصل 3 The Witcher است. هیسریچ در مصاحبه فوق گفت که آنها از کتاب دوم حماسه ویچر، Time of Contempt، برای فصل 3 استفاده می کنند.

سیری به خاطر خون پیرش در اهداف همه قرار دارد، زیرا مشخص شده است که او از نسل یک جادوگر الف به نام لارا دورن است و دارای قدرت های جادویی بسیار قوی است.

فصل 3 Witcher با Emhyr به‌عنوان بزرگ ‌ترین بد آینده برخورد می‌کند، زیرا او بزرگ ترین تهدید در کتاب‌ها است. او فقط از اینجا به بعد خطرناک تر می شود. همانطور که گفته شد، فرار از شکار وحشی دیگر کار بزرگ روی میز است.

خوشبختانه، نقاط قوت متحد Geralt و Yennefer به دنبال ادامه محافظت از Ciri هستند.

اوه، و ما نیز با نظریه چندجهانی سر و کار داریم. اکنون که قدرت‌های یکپارچه‌های اطراف قاره به عنوان دروازه‌هایی به قلمروهای دیگر آشکار شده‌اند، ما حدس می‌زنیم که این بقایای Conjunction در آینده مهم خواهند بود.

tomsguide

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس