نحوه دانلود ویدیو از اینترنت: ارائه 19 روش رایگان

82
0
دانلود ویدیو رایگان

دانلود ویدیو ها از اینترنت به طرز شگفت انگیزی آسان است. در این مقاله راه های رایگان برای گرفتن هر ویدیویی که می خواهید برای شما آورده شده است.

آیا شما هم می خواهید فیلم ها را از اینترنت دانلود کنید؟ اگر ویدیویی را می ‌بینید که در فیس ‌بوک، یوتیوب، ویمئو یا هر یک از سایت ‌های ویدیویی برجسته دیگر دوست دارید، ممکن است بخواهید یک کپی ایجاد کنید تا بتوانید آن را برای همیشه در دستگاه خود نگه دارید.

خوشبختانه دانلود ویدیو ها از اینترنت به طرز شگفت انگیزی آسان است و در اینجا بهترین راه ها برای انجام آن وجود دارد.

1.دانلود ویدیو رایگان: SaveFrom

SaveFrom یک دانلود کننده YouTube است، اما با یک تفاوت. اگر چیزی را آنلاین تماشا می ‌کنید و می ‌خواهید آن را ذخیره کنید، کافی است قبل از «YouTube» در URL، «ss» را وارد کنید. این یک ترفند وب برای دانلود ویدیو از وب سایت است.

برای مثال، https://www.youtube.com/watch?v=aS01LwpC23g به https://www.ssyoutube.com/watch?v=aS01LwpC23g تبدیل می شود.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد ویدیو ها را از سایت هایی مانند Vimeo، Yandex، Dailymotion، Instagram، TikTok، Facebook، Live Journal و غیره دانلود کنید.

به یاد داشته باشید، اگر در دانلود ویدیو های YouTube از خارج از کشور خود مشکل دارید، مقاله ما را بررسی کنید که نحوه دور زدن فیلتر منطقه ای YouTube را توضیح می دهد.

2. FastestTube

در حالی که تعدادی دانلود کننده رایگان YouTube وجود دارد که فیلم ها را به صورت انبوه دانلود می کنند، بیایید ساده ترین راه حل را در زمانی که فقط به چند ویدیو نیاز دارید نگاه کنیم.

FastestTube یک افزونه مرورگر است که دکمه دانلود فیزیکی را به YouTube اضافه می کند. می توانید آن را در گوشه سمت راست پایین یک ویدیو پیدا کنید. روی کروم، فایرفاکس، سافاری و اپرا کار می کند.

3.دانلود ویدیو رایگان: DownloadTwitterVideo

DownloadTwitterVideo به شما امکان می دهد هر ویدیویی را از شبکه اجتماعی گذرا مورد علاقه جهان بیرون بکشید.

URL توییت را که حاوی ویدیوی مورد نظرتان است قرار دهید، سپس انتخاب کنید که آیا می‌ خواهید آن را به‌عنوان MP3، MP4 یا MP4 HD ذخیره کنید.

4. Instagram Downloader

اینستاگرام شهرت خود را به عنوان یک سرویس اشتراک‌ گذاری عکس به دست آورد، اما با معرفی استوری ‌های اینستاگرام، خود را به عنوان یک پلتفرم ویدئو نیز معرفی کرد. Instagram Downloader به شما امکان می دهد ویدیو های اینستاگرام را از سایت رسانه های اجتماعی دانلود کنید.

5. FDown

FDown ابزاری برای دانلود ویدیو از فیس بوک است. همچنین با افزونه کروم همراه است، به این معنی که اگر چیزی را که می ‌خواهید ذخیره کنید، نیازی به خروج از صفحه اصلی شبکه اجتماعی ندارید.

در گذشته، FDown به عنوان یک دانلود کننده ویدیوی خصوصی فیس بوک نیز خدمت می کرد. اگرچه این سرویس از سال 2019 غیرفعال شده است، هنوز روش های جایگزینی برای دانلود ویدیو های خصوصی فیس بوک وجود دارد.

6.دانلود ویدیو رایگان: Y2Mate

Y2Mate یک دانلودر اختصاصی یوتیوب است. مانند سایر دانلود کنندگان یوتیوب، این فرآیند ساده است. فقط URL ویدیویی را که می‌ خواهید ذخیره کنید بردارید، آن را در قسمت URL برنامه وب قرار دهید و برای دانلود ویدیو از وب‌سایت، Start را فشار دهید.

شما می توانید انتخاب کنید که کل ویدیو یا فقط آهنگ صوتی را دانلود کنید.

7. Media.io

Medio.io یک ابزار آنلاین توسط Wondershare است. اگر یک ویدیوی YouTube را تماشا کرده‌ اید و به سادگی می ‌خواهید یک قطعه برای استفاده شخصی داشته باشید، Medio.io این کار را برای شما آسان می ‌کند که ابتدا ویدیو را قبل از دانلود از سایت برش دهید.

کافیست URL ویدیو را در Media.io کپی و جایگذاری کنید. پس از بارگیری کامل، ویدیو را به خط زمانی ویرایش بکشید تا آن را برش دهید. پس از اتمام کار، روی Export کلیک کنید تا ویدیو را در رایانه خود بارگیری کنید.

8. YooDownload

YooDownload رقیب دیگری برای سایت هایی مانند VideoGrabby است. با YouTube، Vimeo، Facebook، Twitter، Instagram، Vid.me و SoundCloud کار می کند.

9. ClipConverter

ClipConverter تقریباً با هر وب سایتی که فکرش را بکنید کار می کند (خدمات پخش اشتراک به طور قابل توجهی مستثنی شده اند). حتی می تواند ویدیو ها را از شبکه های اجتماعی مانند مای اسپیس بارگیری کند! توسعه دهندگان یک افزونه مرورگر برای کروم، فایرفاکس و سافاری ارائه می دهند.

10.دانلود ویدیو رایگان: OnlineVideoConverter

شاید متوجه شده باشید که اکثر دانلود کننده های ویدیو با مجموعه ای از سایت ها کار می کنند و بسیاری از این برنامه های وب مشابه هستند. بنابراین، بیایید یک سایت متفاوت را به شما معرفی کنیم.

علاوه بر یوتیوب، OnlineVideoConverter به شما امکان می دهد ویدیو ها را از سایت های اینترنتی مانند TeacherTube، VK، CollegeHumor و غیره دانلود کنید.

11. VLC Media Player

گاهی اوقات بهتر است از یک برنامه دسکتاپ استفاده کنید تا یک برنامه وب. آنها می توانند ویژگی هایی را ارائه دهند که برنامه های وب نمی توانند تکرار کنند. یکی از این برنامه ها VLC Media Player است که یکی از بهترین پخش کننده های رسانه رایگان برای ویندوز است.

واضح است که VLC خیلی بیشتر از دانلود صرفاً فیلم ها از اینترنت انجام می دهد. زیبایی استفاده از VLC این است که این برنامه ای است که بسیاری از کاربران قبلاً روی دستگاه های خود نصب کرده اند و نیاز به برنامه های شخص ثالث را نفی می کند.

12. Video Grabber

Video Grabber دارای سه ویژگی کلیدی است: دانلود ویدیو، تبدیل ویدیو و ضبط صفحه نمایش شما. اگرچه در ابتدا شبیه یک برنامه وب به نظر می رسد، اما در واقع یک برنامه دسکتاپ است.

13. FLVTO

FLTVO یک برنامه وب و یک نسخه دسکتاپ دارد. نسخه دسکتاپ به شما امکان می دهد ویدیو ها را در صف قرار دهید تا از چندین منبع اینترنتی بارگیری کنید و به صورت خودکار ویدیو های جدید را به محض در دسترس بودن دانلود کنید.

14. Freemake

Freemake یک برنامه دسکتاپ است که به شما امکان می دهد ویدیو ها را از بیش از 10000 سایت دانلود کنید. این لیست شامل YouTube، Facebook، Vimeo، Dailymotion، Twitch و Veoh است. این برنامه برای هر دو ویندوز و مک در دسترس است.

می ‌توانید از Freemake برای ذخیره ویدیو ها، فهرست‌ های پخش و کانال‌ ها با فرمت‌ های HD، MP4، MP3، AVI، 3GP و FLV استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که از دانلود ویدیو ها از YouTube Music پشتیبانی نمی کند.

15.دانلود ویدیو رایگان: Videoder

Videoder یکی دیگر از برنامه های قابل دانلود است که می توانید از آن برای دانلود رایگان هر ویدئویی از اینترنت استفاده کنید. برای اندروید و ویندوز موجود است.

این برنامه از بیش از 1000 سایت از جمله TikTok، Facebook، Instagram، Twitter، Voot، Ozee، 9Anime و Dailymotion پشتیبانی می کند.

16. SnapDownloader

SnapDownloader که برای ویندوز و macOS در دسترس است، به شما امکان می دهد ویدیو ها را از YouTube، Facebook، Twitter، Vimeo و غیره دانلود کنید.

اگر نیاز به دانلود بیش از یک ویدیو دارید، باید هزینه کنید. هزینه این برنامه برای یک مجوز مادام العمر برای یک دستگاه 40 دلار است. یا می توانید 70 دلار برای استفاده از آن در سه دستگاه بپردازید.

17. AllMyTube

Wondershare مجموعه کاملی از برنامه های مفید را ایجاد می کند و نرم افزار AllMyTube این شرکت نیز تفاوتی ندارد.

با 10000 سایت پشتیبانی شده، می توانید ویدیو ها را برای مشاهده آفلاین از تمام پلتفرم های اصلی ویدیو دانلود کنید. این شامل YouTube، Vimeo، و Dailymotion، و همچنین سایت های کمی خاص تر مانند Viewster و Twitch می شود.

شما می توانید فیلم ها را به صورت رایگان دانلود کنید، اما اگر نیاز به دانلود انبوه دارید، باید هزینه ای معادل 20 دلار در سال بپردازید.

18. وب سایت obs studio

ما لیست خود را با یک جفت ضبط کننده صفحه به پیان می رسانیم. این ابزار ها به شما امکان می دهند هر چیزی که در رایانه شما در حال پخش است را ضبط کنید. بنابراین، از این ضبط کننده های رایگان صفحه نمایش برای ویندوز و مک استفاده کنید تا وقتی همه امکانات دیگر را تمام کرده اید، به راحتی ویدیو ها را از اینترنت دانلود کنید.

OBS بدون شک بهترین برنامه ضبط صفحه نمایش رایگان در وب است. این در ویندوز، مک، و لینوکس در دسترس است، و همچنین شامل یک ابزار ویرایش قدرتمند است.

19.دانلود ویدیو رایگان: CamStudio

CamStudio به اندازه OBS نرم به نظر نمی رسد و ویژگی های زیادی ندارد، اما استفاده از آن ساده تر است. بنابراین، برای کسی که فقط می ‌خواهد روی «ضبط» کلیک کند، اجازه دهد که ویدیو به طور کامل اجرا شود، و بعداً به سادگی ضبط شده را دانلود کند، عالی است.

به دنبال دانلود فیلم از اینترنت هستید؟ یک هشدار برای شما وجود دارد…

لطفاً به یاد داشته باشید که تمام ابزار های ذکر شده در این مقاله برای ایجاد ضبط ویدیو های آنلاین رایگان برای استفاده شخصی هستند. آنها نباید برای ذخیره و توزیع مطالب دارای حق چاپ استفاده شوند. انجام این کار می تواند شما را با مشکل جدی قانون مواجه کند.

دانلود فیلم ها نیز خلاف شرایط خدمات برخی سایت ها است. حساب شما ممکن است به حالت تعلیق درآمده یا برای همیشه مسدود شود. زمانی که قصد دانلود ویدیویی از اینترنت را دارید، این را در نظر داشته باشید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب یک پلتفرم مناسب در زمینه ی دانلود ویدیو را بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس