بررسی مشخصات تلویزیون X11G تی سی ال

82
0
مشخصات تلویزیون X11G تی سی ال

تلویزیون هوشمند TCL X11G اکنون در چین عرضه شده است. این محصول به پنل QD-Mini LED مجهز شده و در چند مدل با ابعاد ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ و ۹۸ اینچ دردسترس خریداران قرار دارد. در این پست به بررسی مشخصات تلویزیون X11G تی سی ال می پردازیم.

بررسی مشخصات تلویزیون X11G تی سی ال

پنل 4K این تلویزیون از ۵۱۸۴ ناحیه بهره می‌برد و نسبت کنتراست بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توان به رنگ‌های مشکی عمیق و حداکثر سطح روشنایی تا رقم چشمگیر ۵۰۰۰ نیت اشاره کرد. TCL می‌گوید این پنل ۲۷٫۵ درصد روشن‌تر از سایر پنل‌های Mini LED مشابه است و همچنین از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون هوشمند همچنین با فناوری HDR10، دالبی‌ویژن IQ Plus و HLG سازگاری دارد.

مشخصات تلویزیون X11G تی سی ال
مشخصات تلویزیون X11G تی سی ال

تلویزیون هوشمند TCL X11G از سیستم صوتی Hi-Fi با توان خروجی ۸۰ وات بهره می‌برد و به ساب‌ووفرهای دوگانه مجهز شده است و همچنین با فناوری دالبی‌اتموس و DTS سازگاری دارد. گیمرها می‌توانند از قابلیت FreeSync Premium Pro این محصول بهره ببرند و دستگاه‌هایی مثل پلی‌استیشن ۵ را ازطریق درگاه HDMI 2.1 به آن متصل کنند. این تلویزیون همچنین امکان پخش مستقیم صفحه‌ی گوشی‌های هوشمند را دارد و از فرمان‌های صوتی هم پشتیبانی می‌کند.
مدل ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ و ۹۸ اینچ تلویزیون هوشمند TCL X11G در چین به‌ترتیب با قیمت تخفیفی ۲۹۰۵ دلار، ۴۰۶۷ دلار و ۶۵۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند. قیمت نهایی این محصولات پس‌ از پایان دوره‌ی تخفیفی به‌ترتیب ۳۴۸۶ دلار، ۴۶۴۸ دلار و ۷۲۶۳ دلار خواهد بود.

notebookcheck

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس