بررسی هوآوی واچ D

65
0
بررسی هوآوی واچ D

آیا نظارت بر فشار خون تنها ترفند ساعت D است؟ بررسی هوآوی واچ D را در ادامه بخوانید.

نظر ما درباره بررسی هوآوی واچ D

مانیتورینگ فشار خون Huawei Watch D واقعاً چیز خاصی است، با اندازه گیری از طریق کیسه های بادی که در داخل بند ساعت پنهان شده اند. این ساعت از جهات دیگر نیز عملکرد تحسین برانگیزی دارد، با عمر باتری عالی، هوشمندی قوی و ویژگی های خوب تمرین و ردیابی خواب. برنامه سلامت هواوی همراه نیز بصری و آسان برای استفاده است. با این حال، این ساعت به اندازه کافی زیبا نیست تا یک ساعت هوشمند شیک و تمام عیار باشد، و نه آنقدر جامع است که بهترین ساعت‌های سلامت موجود را به چالش بکشد.

نکات مثبت:

+ فن آوری فشار خون مرتب است

+ویژگی های قوی سلامتی و تناسب اندام

+برنامه همراه با طراحی خوب

نکات منفی:

-بزرگ، جعبه ای و تا حدودی زشت

-بدون ذخیره موسیقی

-ویژگی سبک در مقایسه با سایرین در محدوده قیمت

نکته اصلی فروش Huawei Watch D این است که اولین ساعت با فناوری سنجش فشار خون است. این ساعت فقط از یک تخمین مبتنی بر حسگر لیزری استفاده نمی کند. ساعت D دارای یک کاف فشار خون واقعی در داخل بند ساعت است.

این یک ترفند ساده است، یک قطعه سخت افزاری فیزیکی در مقایسه با یک حسگر غیر توصیفی دیگر، و من کاملاً ماهیت لمسی آن را دوست دارم. این اولین چیزی است که در مدت زمان طولانی من را برای نشان دادن ساعتم هیجان زده کرده است، به نوعی مانند یک کلیپ اضافه شده به تلفن یا یک کنسول بازی دستی از روزهای گذشته.

می‌توانید یادآوری‌های زمان‌بندی‌شده را روی ساعتتان تنظیم کنید تا مطمئن شوید که فشار خون خود را در فواصل منظم به عنوان بخشی از برنامه مدیریت فشار خون اندازه‌گیری می‌کنید. این ساعت نشان می‌دهد که آیا فشار خون شما بالا، پایین است یا خیر، و به شما هشدار می‌دهد که آیا یک بحران فشار خون بالقوه وجود دارد.

این ساعت دارای گواهی پزشکی نیست و تشخیص نمی دهد، اما یکی از سخنگویان هوآوی که با او صحبت کردم، توضیح داد که هشدار به جای یک دستگاه درجه پزشکی به تنهایی، نشانه ای برای مراجعه به پزشک است. این همان موضع رسمی است که سایر شرکت‌ها مانند فیت بیت و اپل در مورد عملکردهای ECG خود اتخاذ می‌کنند، بنابراین جای تعجب نیست.

اما در بند D چیزهای بیشتری از کاف فشار خون وجود دارد و زیر کاپوت آن یک ساعت تناسب اندام محکم وجود دارد که توصیه های زیادی برای آن وجود دارد. این نسبتاً از نظر ویژگی غنی است و برنامه Huawei Health جامع است و عملکردهای بسیار خوبی دارد. این یک ساعت فوق‌العاده است، اگر نه به اندازه گارمینز، اپل واچ و بهترین ساعت‌های در حال اجرا که از نظر قیمت با آنها رقابت می‌کند، از ویژگی‌های غنی برخوردار نباشد. صادقانه بگویم، خود ساعت نیز به‌طور قابل‌توجهی جعبه‌ای و ناخوشایند است.

بررسی هوآوی واچ D
بررسی هوآوی واچ D

 

بررسی هوآوی واچ D: قیمت و در دسترس بودن

Huawei Watch D با قیمت 349.99 پوند در بریتانیا در دسترس است و در ایالات متحده و استرالیا به دلیل اختلافات مداوم با چین و مدیریت داده ها، در دسترس بسیار محدود است. این ساعت خوبی است، اما برچسب قیمت 349.99 پوندی آن را با برخی از تکرارهای بهترین ساعت های اپل واچ و رده متوسط گارمین بالا می برد.

ساعت HUAWEI D: طراحی و صفحه نمایش

  • زشت و جعبه دار
  • احساس برتری می کند
  • صفحه نمایش و رابط کاربری عالی هستند

بیایید این موضوع را کنار بگذاریم: Huawei Watch D زشت است. بزرگ و جعبه‌ای است و به طرز وحشتناکی روی مچ دست می‌چسبد و شبیه یک ساعت ماشین حساب است. عمق 13.6 میلی‌متری زیاد به نظر نمی‌رسد، اما در عمل، ساعت در باریک‌ترین نقطه خود است، نه در ضخیم‌ترین نقطه. این ساعتی نیست که بخواهید برای استایل بپوشید. اندازه آن به این معنی است که اگر بند سیلیکونی حتی کمی شل باشد، ساعت به طور قابل توجهی در حین دویدن حرکت می کند.

با این حال، خیلی سنگین نیست – با وزن 41 گرم – فقط بزرگ است. بدنه این ساعت از جنس آلومینیوم و گرافیت مشکی است، بنابراین علیرغم انتخاب‌های طراحی، حس و ظاهری عالی دارد. نوار سیاه حاوی مثانه های فشار خون ضخیم است، اما به راحتی روی مچ دست می نشیند.

این برای ظاهر طراحی نشده است، بلکه برای استفاده است، و به اندازه کافی ساده است. طراحی دو دکمه برای استفاده در حین پرواز ساده است و من خوشحالم که دکمه های لمسی دارد زیرا استفاده از آنها در طول تمرین بسیار راحت تر از صفحه نمایش های لمسی است که می تواند با تعریق قطع شود.

صفحه نمایش رنگی 1.64 اینچی AMOLED عالی، بزرگ و روشن است و در محیط های روشن و تاریک به راحتی قابل مشاهده است. استفاده از رابط‌های برنامه همراه، Huawei Health و UX ساعت آسان است، اگرچه ساعت عملکرد «مکث تمرین» را به جای هر یک از دو دکمه که به‌عنوان «خانه» و «صفحه اصلی» مشخص شده‌اند، به صفحه لمسی متصل می‌کند. سلامتی”.

بند سیلیکونی پهن دارای یک قسمت داخلی پارچه‌ای است که حاوی مثانه‌هایی است که برای فناوری فشار خون استفاده می‌شوند. همانطور که قبلاً ذکر شد، این یک طراحی فیزیکی اطمینان ‌بخش است، اما دولایه بودن آن به این معنی است که گاهی اوقات در حین اجراهای عرق‌ریز، پارچه می‌لغزد اگر کمی گشاد باشد، یا اگر کمی سفت باشد، خارش می‌کند.

بررسی هوآوی واچ D
بررسی هوآوی واچ D

امتیاز طراحی: 3.5/5

HUAWEI WATCH D: ویژگی ها

  • ویژگی های خوب ردیابی سلامت
  • 70+ پروفایل تمرین
  • با این قیمت بیشتر انتظار می رود

Huawei Watch D خوب است، اما نه بیش از حد از ویژگی های غنی. برنامه Health اطلاعات جامعی از ردیابی خواب، شمارش گام ها، فشار خون و داده های ضربان قلب شما را ارائه می دهد و اطلاعات را در نمودارهای تاریخی سازماندهی می کند تا خواندن روندها آسان باشد. در ارائه توصیه های عملی بر اساس داده های شما خوب است، اگرچه برخی از آنها کمی پیش پا افتاده بودند.

نمره خواب سبک من کمی بالا بود، بنابراین Huawei Health پیشنهاد کرد کافئین را بعد از ظهر قطع کنید، بیشتر ورزش کنید و ملافه مناسب را انتخاب کنید. هیچ یک از این توصیه‌ها به‌طور خاص مطابق با نیازهای من نیست، و من همین شکایت را در صدها پست وبلاگ خوانده‌ام.

توصیه های تمرینی بهتر است، به خصوص در دویدن. Huawei Health می‌تواند داده‌های شما را از Watch D بگیرد و برنامه‌های تمرینی دقیق و تمرین‌های توصیه‌شده را برای هر مسافتی از 5K تا یک ماراتن کامل ارائه دهد.

Watch D دارای بیش از 70 نمایه تمرینی، یک راه اندازی بسیار جامع، از جمله استخر و شنا در آب های آزاد است. این ساعت دارای IP68 است که در برابر گرد و غبار و آب محافظت می‌شود و استفاده از آن را ایمن می‌کند.

این ساعت می‌تواند داده‌های ECG را بگیرد، دمای پوست، ردیابی استرس و اکسیژن خون را علاوه بر فناوری پایش ضربان قلب TruSeen 5.0 هواوی ارائه می‌دهد. همه این ها می توانند به صورت دستی فعال شوند یا از طریق برنامه به آنها دستور داده شود تا اطلاعات را به طور خودکار در نقاط خاصی از روز جمع آوری کنند.

این ساعت فعالیت خوبی است که تمام کارهایی را که ممکن است انتظار داشته باشید انجام می دهد، اما با توجه به اندازه و قیمت آن، ممکن است کمی بیشتر از آن انتظار داشته باشید. ذخیره موسیقی وجود ندارد، فقط کنترل موسیقی وجود دارد. هیچ فناوری هوشمند اضافی مانند امتیازات آمادگی تمرینی یا باتری بدنه برندهای دیگر وجود ندارد. و پس از چند روز کاملاً مشخص می شود که شما برای پیوست های فشار خون هنوز جدید هزینه اضافی می پردازید.

امتیاز ویژگی ها: 3/5

بررسی هوآوی واچ D: عملکرد

  • عاشق فناوری فشار خون
  • عمر باتری عالی
  • ورود روزانه تهاجمی به نظر می رسد

فناوری فشار خون شگفت انگیز است و من آن را دوست داشتم. هوآوی ادعا می کند که ساعت D دارای حاشیه خطا در ± 3 میلی متر جیوه است که توسط سنسور فشار با دقت بالا، کنترل های دقیق بازخورد فشار و مقاومت کمتر در برابر هوا ممکن شده است. ما هنوز آن را با یک کاف فشار خون درجه پزشکی اندازه‌گیری نکرده‌ایم، اما فشار خون من دقیقاً در محدوده‌ای بود که انتظار داشتم، و داده‌ها همسان بودند. این حتی یک حالت مهمان نیز دارد، زیرا هواوی به درستی حدس زد که می خواهید ساعت را با هیجان به مچ دوستان، خانواده و همسرتان ببندید تا به آنها نشان دهید که چه کاری می تواند انجام دهد.

GPS در حین دویدن، در بیشتر موارد، با اختلاف سرعت متوسط 0.3 متر در کیلومتر در هنگام گردش در اطراف هاید پارک، در مقایسه با Apple Watch Ultra دقیق بود. تفاوت جزئی در ضربان قلب وجود داشت، احتمالاً به دلیل قرار گرفتن دو ساعت روی مچ های مختلف، اما هر دو نمودار مطابقت داشتند. من می‌توانم برای دویدن‌های معمولی به Watch D تکیه کنم، اما احتمالاً نه برای زمان‌های دقیق مسابقه.

در جاهای دیگر، باتری بسیار عالی است، به طوری که Watch D فراتر از محدودیت هفت روزه تبلیغ شده خود با تنها GPS سبک و استفاده از تمرین دوام می آورد. همیشه ردیابی خواب نبود – چون عادت وحشتناکی دارم که شب‌ها ساعت‌هایم را در بیاورم – اما وقتی بود، کوکتل معمولی از خواب سبک، خواب عمیق، REM و زمان‌های بیداری را ارائه می‌داد که به خوبی با مشاهده خود، به سختی باتری را خالی می کند.

ویژگی بررسی روزانه سلامتی تشویقی برای نظارت بر فشار خون، بررسی وزن و غیره در هر روز است، و برای کمک به ساعت در ایجاد یک خط پایه مفید است، اما من از این اصرار بر بررسی روزانه این موارد خوشم نمی‌آید: برای بسیاری مردم، این به طعنه می تواند منجر به عادت های ناسالم شود. من دوست داشتم چیزی مانند گزارش صبح گارمین را ببینم که بسیار مفیدتر است. گزارش صبحگاهی به‌ویژه برای بیان جزئیات نحوه تمرین در روز طراحی شده است و در عین حال اطلاعات مهم دیگری مانند آب و هوا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

من متقاعد شده‌ام که هر کسی که از Watch D استفاده می‌کند، یک نمای کلی واقعاً جامع از سلامت خود خواهد داشت. همچنین می‌توانم فناوری فشار خون را ببینم که به دستگاه‌ها و مارک‌های دیگر به شکل نوارهای جانبی اختیاری (البته به طور جداگانه فروخته می‌شود) به سمت پایین می‌رود. با این حال، به عنوان یک همراه در سبک زندگی، ساعت D به دلیل طراحی غیر الهام‌بخش و قیمت بالای آن در مقایسه با ساعت‌های دیگر با ویژگی‌های مشابه، مرا جذب نکرد.

امتیاز عملکرد: 4/5

آن را بخرید اگر …

شما می خواهید فشار خون خود را اندازه گیری کنید

این یک کار بیهوده است. آیا می‌خواهید یک کاف فشار خون به همراه راه‌هایی برای نظارت بر فشار خون در فواصل زمانی منظم در ساعت هوشمندتان تعبیه شود؟ این ساعت را دریافت کنید

شما تازه وارد تناسب اندام می شوید

Huawei Health داده‌ها و روش‌های زیادی برای استفاده از آن ارائه می‌کند، برنامه‌هایی مانند طرح 5K مبتدی خود را توصیه می‌کند و در عین حال بر تمام جنبه‌های حیاتی سلامتی شما نظارت می‌کند.

آن را نخرید اگر…

شما در حال حاضر بسیار مناسب هستید

اگر نیازی به اندازه‌گیری فشار خون خود در فواصل زمانی معین ندارید و به دنبال یک همراه آموزشی جامع‌تر هستید، با این قیمت ساعت Garmin، Polar یا Coros را برای ساعت D توصیه می‌کنیم.

شما یک ساعت ارزان تر می خواهید

اگر نمی‌خواهید آن قیمت گزاف را داشته باشید، یک ساعت ارزان‌تر یا یک ردیاب تناسب اندام با GPS داخلی، مانند Fitbit Charge 5، این کار را انجام می‌دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس