بررسی ویدیویی Xiaomi 12T Pro

95
0
بررسی ویدیویی Xiaomi 12T Pro

نکته مهم بعدی در مورد دوربین گوشی های هوشمند، سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ است. موتورولا اولین شرکتی بود که گوشی با پلتفرم ISOCELL HP1 عرضه کرد و شیائومی آن را در جدیدترین نسخه 12T Pro افزود و به تازگی این محصول را عرضه کرده است. بررسی ویدیویی Xiaomi 12T Pro را در ادامه ببینید.

شیائومی این گوشی خود را در رده “پرچمدار” با برچسب قیمت 750 یورو و دارای یک چیپست برتر در مقابل اسنپدراگون 8+ Gen 1 قرار می‌دهد و تیم ویدیو ما با بررسی ویدیویی آماده است تا همه جوانب مثبت و منفی آن را بررسی کرده، و در اختیار شما قرار دهد.

بررسی ویدیویی Xiaomi 12T Pro

این گوشی دارای مشخصات و ویژگی های جذاب فراوانی است و ما صفحه نمایش شگفت انگیز با عمق رنگ 12 بیتی و نرخ تازه سازی فانتزی را دوست داشتیم. شیائومی باتری 5000 میلی آمپر را با شارژ سریع 120 واتی نسبت به مدل قبلی حفظ کرد، اما اکنون شارژ از 0 تا 100 درصد کمی کندتر پر می‌شود – 23 دقیقه در حین انجام عملکرد بالا، 30 دقیقه در حالت پیش فرض و بدون هیچ فعالیتی.

این گوشی به دلیل نداشتن شارژ بی سیم و رتبه IP68 و همچنین متریال مورد استفاده در ساخت قاب بدنه و محافظ صفحه نمایش مورد انتقاد قرار گرفت، اما به طور کلی Xiaomi 12T Pro نظرات صادقانه ما را از صمیم قلب دریافت خواهد کرد.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس