بررسی Google Pixel 7 Pro

83
0
بررسی Google Pixel 7 Pro

اکنون زمان آن است که در مورد Google Pixel 7 Pro و Pixel 7 بیشتر بدانیم و با قابلیت های این دو دستگاه منحصر به فرد بیشتر آشنا شویم. بیایید با جعبه ‌گشایی شروع کنیم. سری پیکسل 7 از یک جعبه ساده برخوردار است که در آن یک کابل USB-C و یک دانگل USB-A به USB-C وجود دارد. بررسی Google Pixel 7 Pro را در ادامه می خوانید.

بررسی Google Pixel 7 Pro
بررسی Google Pixel 7 Pro

پیکسل 7 پرو به وضوح بزرگ‌تر از پیکسل 7 است، اما اشتباه نکنید، هر دوی این گوشی ها نسب به سایر گوشی های هوشمند بازار، دارای ابعاد بزرگی هستند. وزن Google Pixel 7 Pro برابر با 212 گرم است، در حالی که وزن Pixel 7 تنها حدود 200 گرم است.

تفاوت های ظریفی بین Pro و مدل وانیلی آن وجود دارد. قاب Pro فلزی براق و صیقلی است، در حالی که قاب وانیلی مات است. از این نظر نمی توان گفت که کدام یک از دیگری برتری دارد و از همین رو انتخاب این دو قاب امری سلیقه ای است.

طبیعتاً زمانی که یک گوشی ابعاد بزرگی داشته باشد، از نمایشگر بزرگی هم برخوردار است و این موضوع در بین Google Pixel 7 Pro و Pixel 7 شکاف بزرگی ایجاد کرده است. پیکسل 7 پرو قطر 6.7 اینچی مدل قبلی خود را حفظ کرده است، در حالی که پیکسل 7 با یک اینچ کاهش به 6.3 اینچ رسیده است. صفحه نمایش پرو نیز بهتر است و نرخ تازه سازی سریعتری دارد، در حالی که باتری آن 645 میلی آمپر ساعت بوده و بزرگ‌تر است.

بررسی Google Pixel 7 Pro
بررسی Google Pixel 7 Pro

کیفیت بالای دوربین جایی است که پیکسل 7 پرو بیش از همه خودنمایی می کند. این دستگاه زوم مناسب 5 برابری اولترا واید دارد که قابلیت فوکوس نیز بر روی آن در نظر گرفته شده است. در نهایت Google Pixel 7 Pro از ویژگی هایی برخوردار است که ارزش انتظار را خواهد داشت.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس