9 برنامه برتر طراحی برای ویندوز ۱۰ و ویندوز 11

124
0
برنامه برتر طراحی برای ویندوز

آیا یک ایده خلاقانه دارید؟ در این مقاله بهترین برنامه های طراحی برای ویندوز 10 آورده شده است.

اگر یک هنرمند حرفه‌ای یا حتی یک مبتدی هستید که می‌خواهید مجموعه مانگای خود را شروع کنید، برنامه های طراحی دیجیتال زیادی در دسترس هستند که به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید. به این ترتیب، ما برخی از بهترین برنامه های طراحی ویندوز 10 را انتخاب کرده‌ایم تا دقیقا بدانید به چه چیزی نیاز دارید.

بیایید ببینیم هر برنامه چه چیزی را ارائه می دهد و کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

1.برنامه برتر طراحی برای ویندوز:  Krita

چه یک هنرمند حرفه ای چه یک آماتور باشید، Krita نرم افزاری است که می‌توانید در صورت عدم تمایل برای هزینه، استفاده کنید. این برنامه از انعطاف پذیری در فرآیند پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل است که یک رابط انعطاف پذیر و پنل های قابل تنظیم را ارائه می دهد که می‌توانید آنها را مطابق میل خود تنظیم کنید.

ابزار تثبیت کننده به صاف نگه داشتن خطوط بدون هیچ گونه ضربه یا لرزش کمک می کند. برای تغییر سبک در طراحی، می‌توانید بسته های براش رایگان را از انجمن Krita وارد کنید و ابزارهایی را که در اختیار دارید ترکیب کنید. چه کسی می‌داند، حتی ممکن است بافت ها و الگوهایی را پیدا کنید که کاملاً متناسب با شما باشند.

2. Autodesk Sketchbook Pro

Autodesk Sketchbook Pro
Autodesk Sketchbook Pro

Autodesk Sketchbook Pro به لطف ابزارهای طراحی حرفه ای و رابط کاربری خود، به نرم افزاری کاملاً محبوب در میان هنرمندان، طراحان و حتی معماران تبدیل شده است. این برنامه شامل بیش از 190 براش است که می توانید بر اساس ترجیحات خود آن را سفارشی کنید.

در رابط برنامه براق، می‌توانید پالت ها و نوار ابزار را روشن و خاموش کنید تا حواس‌پرتی ها به حداقل برسد تا بتوانید روی کار خود تمرکز کنید. علاوه بر این ویژگی ها، می‌توانید حالت های ترکیبی را آزمایش کنید و پالت رنگی وسیع را کشف کنید. علاوه بر این، Sketchbook از فرمت های مختلف، از PNG تا PSD پشتیبانی می کند.

در مورد قیمت، Sketchbook یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد. با این حال، اشتراک سالانه آن 29.99 دلار در سال است. می‌توانید از برنامه در چندین دستگاه با طرح اشتراک یکسان استفاده کنید.

3. Paint 3D

Paint 3D
Paint 3D

Paint 3D نسخه جدیدی از MS Paint است که می‌تواند بدون توجه به سطح مهارت کاربر اشیاء دو بعدی یا سه بعدی ایجاد کند. در حال حاضر مدل های موجود برای استفاده در دسترس هستند و اگر به اندازه کافی خلاق هستید، می‌توانید مدل های خود را نیز بسازید.

Paint 3D بافت ها و فیلترهای واقع گرایانه را ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را در تصاویر خود بگنجانید تا به آنها روح ببخشید. حتی می‌توانید با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه، doodles خود را به یک نقاشی سه بعدی تبدیل کنید.

از جمله ویژگی های Paint 3D، بوم قابل تغییر اندازه آن است. برنامه به شما این امکان را می دهد که اندازه پنجره موجود را به جای باز کردن پنجره جدید تغییر دهید. در نهایت، به دلیل اینکه یک برنامه داخلی در ویندوز است، رایگان است.

4.برنامه برتر طراحی برای ویندوز: GIMP

GIMP
GIMP

فتوشاپ و GIMP تقریبا شبیه هم هستند. بیشتر ویژگی های آن برای ویرایش بهترین هستند، اما می‌توانید از آن به عنوان ابزار اصلی طراحی و تصویرسازی نیز استفاده کنید. GIMP شما را قادر می‌سازد تا آثار هنری زیبایی با بافت ها و براش های نامحدود ایجاد کنید که می‌توانند مطابق با ترجیحات شما سفارشی شوند.

آیا می‌خواهید یک عکس را ویرایش کنید؟ شاید کمی روتوش نیاز داشته باشد؟ GIMP ابزارهای مختلفی را برای ویرایش تصویر ارائه می دهد. شما به راحتی می‌توانید آثار هنری خود را با افزودن افزونه های شخص ثالث به GIMP ارتقا دهید. GIMP یک نرم افزار رایگان ویرایش تصویر است که یک مزیت بزرگ دارد.

5. Sketchable

Sketchable
Sketchable

Sketchable به عنوان یک برنامه مجله و تصویر عمل می کند. می‌توانید یک یادداشت را خط بکشید یا یک شاهکار نقاشی ایجاد کنید. فقط اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد. برای اینکه هنرمندان بدون حواس پرتی روی کار خود تمرکز کنند، Sketchable یک رابط کاربری بصری دارد.

می‌توانید جلدهای مجله، نوع فونت، وضوح و غیره را در Sketchable تنظیم کنید. با استفاده از فرمت فایل مجله، می‌توانید مجلات خود را به راحتی صادر و با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این ابزار به سازندگان اجازه می‌دهد تا از ابزارهای تثبیت کننده برس و تقارن استفاده کنند.

Sketchable یک ابزار رایگان است که می‌توانید برای طراحی اولیه آن را از فروشگاه ویندوز دانلود کنید. با این وجود، هر ابزار برتر حدود 1.99 دلار قیمت دارد. بنابراین، اگر شما یک تصویرگر مشتاق هستید، می توانید کل بسته را فقط با 11.99 دلار دریافت کنید.

6.برنامه برتر طراحی برای ویندوز: Paintstorm Studio

Paintstorm Studio یک نرم‌افزار طراحی مناسب برای مبتدیان است که دارای براش ها، بوم ها و چرخ های رنگ زیادی است. بوم هایی با وضوح بالا، با گزینه هایی برای ابعاد مختلف، از میلی متر تا اینچ وجود دارد. طیف وسیعی از ابزارها در استودیو Paintstorm برای انواع مختلف آثار هنری مانند آثار هنری معاصر، پرتره سنتی یا مجموعه های کمیک مناسب هستند.

این نرم افزار دارای طیف گسترده ای از براش ها، یک ابزار تثبیت کننده و یک رابط تمیز با پنل های سفارشی برای تصویرسازی بدون دردسر است. Paintstorm Studio یکی از بهترین برنامه های طراحی است (بنابراین در لیست ما قرار دارد). با این حال، به خاطر داشته باشید که نسخه ویندوز اغلب تمایل به “فریز شدن” دارد.

استودیو Paintstorm یک نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه ارائه می دهد که پس از آن باید هزینه پرداخت کنید. اشتراک آنها به شما یک منبع مادام العمر از برس ها و سایر ویژگی ها می دهد.

7.برنامه برتر طراحی برای ویندوز: Mediabang Paint

Mediabang Paint
Mediabang Paint

Mediabang یکی دیگر از گزینه های عالی برای علاقمندان به کمیک و تصویرسازی است. با بیش از 50 برس از قبل بارگذاری شده، می‌توانید آنها را بر اساس ترجیحات خود سفارشی کنید. آرتیست ها می‌توانند با استفاده از چندین فونت رایگان، 800 آهنگ و پس زمینه از پیش ساخته شده و همکاری آسان با تیم خود، هر طور که می خواهند ایجاد کنند.

علاوه بر این، این نرم‌افزار با Cloud سازگار است، به این معنی که می‌توانید از هر دستگاهی که همگام سازی شده است به نقاشی های خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، سازگاری آن با iPhone، Android و Mac آن را برای همگام سازی تقریباً با هر دستگاهی که دارید عالی می‌کند.

علاوه بر این، این نرم افزار رایگان است و برخلاف Paintstorm Studio، بسیار سبک است و سرعت کامپیوتر شما را کاهش نمی‌دهد. Mediabang باید بدون توجه به سطح تخصص شما، انتخاب اصلیتان باشد.

8. Inkscape

Inkscape یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند ویژگی های طراحی پیشرفته را به صورت رایگان امتحان کنند. این ابزار دارای یک رابط بصری است، از اندازه های متعدد پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد آثار خود را در قالب های مختلف صادر کنید. چه طراح باشید و چه مبتدی، آن را به همان اندازه مفید خواهید یافت.

در Inkscape، می‌توانید ایده های خود را با ویژگی های زیر ترسیم کنید:

  • مداد، خودکار و ابزار خوشنویسی برای کشیدن اشیا از ابتدا.
  • اشکال و گزینه هایی برای اضافه کردن متون و کلون ها برای کشیدن آسان.
  • ترازهای قابل تنظیم، تنظیمات لایه و گزینه های گروه بندی برای تبدیل اشیاء از قبل ایجاد شده در دسترس هستند.
  • چندین ابزار رنگی و پرکننده برای تغییر ظاهر طراحی شما.
  • کنترل مسیرها و ترازها از طریق استفاده از ابزارهای مسیر.
  • پشتیبانی از گنجاندن متن در طرح های خود در صورت لزوم.

9.برنامه برتر طراحی برای ویندوز: Artweaver 7

Artweaver 7
Artweaver 7

Artweaver طیف خوبی از براش ها را ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد آنها را به دلخواه خود سفارشی کنند. استفاده از رابط کاربری آن بسیار آسان است، بنابراین هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد. برای تغییر ظاهر بوم خود می‌توانید از میان تم های از پیش اضافه شده انتخاب کنید. این ابزار همچنین از میانبرهای صفحه کلیدی پشتیبانی می‌کند که میتوان آنها را سفارشی کرد.

Artweaver همچنین می‌تواند فرآیند نقاشی را ضبط کند، چیزی که سایر ابزارهای طراحی ارائه نمی‌دهند. کاربران می‌توانند نحوه ساختن نقاشی خارق‌العاده را دوباره پخش کنند و آن را به دیگران نشان دهند. علاوه بر این، این ابزار از تبلت های قلمی پشتیبانی می‌کند و به طراحان حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا خلاقیت خود را آزاد کنند. کاربران همچنین می‌توانند افزونه هایی را برای افزایش عملکرد نرم افزار اضافه کنند.

Artweaver همچنین در همکاری سرآمد است. شما می‌توانید اعضای تیم جدید را اضافه کنید و به طور همزمان روی یک نقاشی کار کنید. اگرچه Artweaver یک نسخه رایگان برای لذت بردن از ابزارهای طراحی ضروری ارائه می‌دهد، ویژگی های پیشرفته فقط در نسخه پولی آن موجود است که می‌توانید آن را از صفحه محصولات Artweaver خریداری کنید.

برنامه طراحی مورد نظر خود را دریافت کنید

اگرچه اینها بهترین برنامه های طراحی ویندوز 10 هستند که در حال حاضر در بازار موجود هستند، اما بهترین برنامه برای شما به نوع کار و ابزارهای در دسترس شما بستگی دارد. اگر اهل ویرایش و تصویرسازی هستید، GIMP بهترین گزینه است، اگر به مدل ها و طراحی های سه بعدی علاقه دارید، Paint 3D بهترین گزینه است. از این رو بهترین انتخاب به نیاز شما بستگی دارد.

آیا برای اولین بار است که دست خود را در طراحی امتحان می کنید؟ اگر چنین است، از سایت هایی مانند Drawspace، Drawing Coach، Arty Factory برای تقویت مهارت های طراحی خود استفاده کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس