بهترین سرورهای ماینکرافت 2022

83
1
بهترین سرورهای ماینکرافت 2022

وارد بهترین لیست سرورهای Minecraft ما شوید تا کهکشانی از دنیاهای جدید و هیجان انگیزی را کشف کنید که می توانید همین الان در سال 2022 بازی کنید و نمی خواهید از دست بدهید. بهترین سرورهای ماینکرافت 2022 را در ادامه بخوانید.

همچنین مطلب بهترین سرورهای ورد آف وارکرافت (WoW) را نیز مطالعه کنید.

بهترین سرورهای Minecraft کدامند؟ سرورها دنیا را می چرخانند. یا حداقل، دنیای Minecraft. بر کسی پوشیده نیست که جامعه رایانه های شخصی جاه طلب ترین بازیکنان جهان را دارد و هیچ مدرکی بهتر از بهترین لیست سرورهای Minecraft ما وجود ندارد. Minecraft که بهشت ​​هنرمندان معماری است، یک خروجی خلاقانه عالی برای بازیکنانی بوده است که می‌توانند به دلخواه خود بسازند، بدون اینکه حتی یک خط کد را بدانند.

آثار و ایده های آنها در بهترین سرورهای Minecraft جاودانه شده است. هر سرور دنیای چندنفره مستقل خودش است، با قوانین، سبک بازی و جوامع خاص خود. ما به دنبال یافتن بهترین‌ها هستیم، از ساخت‌وسازها و مناظر خیره‌کننده گرفته تا جهان‌هایی با قوانین کاملاً جدید و حالت‌های بازی.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که سرورهای مختلف گاهی اوقات می توانند از نسخه های قدیمی Minecraft استفاده کنند. بسیاری از سرورها به پچ (patch) فعلی 1.18 به روز شده اند، اما بسیاری از سرورهای محبوب دیگر در حال حاضر به نسخه های قدیمی بازی می چسبند. اطمینان حاصل کنید که هر سرور را قبل از وارد شدن به داخل آن بررسی کرده اید تا مطمئن شوید که می دانید چه انتظاری دارید. با این کار، بیایید این سرورهای عالی Minecraft را بررسی کنید.

در اینجا لیستی از بهترین سرورهای Minecraft آورده شده است:

  • Mineplex
  • Brawl
  • Grand Theft Minecart
  • Minescape
  • Minewind
  • PixelmonCraft
  • Among Us Performium
  • Zero.Minr
  • PirateCraft
  • Hypixel
  • Minecraft Middle Earth
  • Ranch n Craft
  • WesterosCraft
  • The Mining Dead
  • HiveMC
  • The Archon
  • Manacube
  • Fallen Kingdom

بهترین سرورهای ماینکرافت: Mineplex ماینپلکس

IP: eu.mineplex.com or us.mineplex.com

Server: Minecraft survival server

Mineplex بزرگترین سرور Minecraft موجود است. Mineplex که شامل چندین عرصه و مناطق برای تعداد زیادی از انواع بازی است، با هزاران بازیکن در هر زمان پر می شود.

Mineplex مانند یک MMO ساخته شده توسط استودیو به نظر می رسد، با جزئیات چشمگیر آن آن را به یکی از بهترین سرورهای Minecraft تبدیل کرده است. جامعه همیشه حاضر کارکنان و بازیکنان هر دو ورزش عالی هستند و اطمینان می دهند که همیشه افرادی وجود دارند که با آنها بازی کنید. می‌توانید Mineplex را تنها مقصد خود قرار دهید و همچنان در دو سوم تجربیات این فهرست شرکت کنید.

Mineplex همچنین یک مقصد عالی برای بازی Minekart است، یک بازی سرگرم کننده از Mario Kart. Minekart با آهنگ‌های بازآفرینی‌شده، قدرت‌گیری‌ها و کارتینگ بدون کارت‌های واقعی، تغییری تازه‌کننده نسبت به دیگر انواع بازی‌های معمولی خشن یا کلنگ سنگین (pickaxe-heavy) است.

بهترین سرورهای ماینکرافت: Brawl دعوا کردن

IP: brawl.com

Server: Minecraft battle royale server

اگر یک بازیکن Minecraft هستید که هیجانات شوتی-بنگ-گنگ (shooty-bang-gang) Call of Duty را از دست داده اید، Brawl یکی از بهترین سرورهای Minecraft برای شماست. به حالت های FPS مورد علاقه خود فکر کنید و شانس زیادی برای برجسته شدن آن وجود دارد: از Capture the Flag تا Last Man Standing، Brawl ساعت ها سرگرم کننده اکشن است. در واقع، بازی‌های بتل رویال مانند Fortnite و PUBG می‌توانند تا حدی میراث خود را به آخرین مردی که در سرورهای Minecraft ایستاده است، ردیابی کنند، بنابراین می‌توانید بارها و بارها با این احساس بمیرید که همه چیز از آنجا شروع شده است.

بهترین سرورهای ماینکرافت: Grand Theft Minecart ماین کارت سرقت بزرگ

IP: mc-gtm.net

Server: Minecraft survival server

Grand Theft Minecart دو تا از بزرگ ترین بازی‌های رایانه‌های شخصی را گرد هم می‌آورد: Minecraft و Grand Theft Auto. به اندازه کافی بزرگ نیستید که بتوانید وارد شاخه آجری (brick) بازی GAME شوید تا با تروور و چامز در لس سانتوس رها شوید؟با داشتن خانه هایی برای داشتن، اسلحه برای تیراندازی، و پلیس های مزاحم برای فرار، می توانید تجربه فوق العاده ای از GTA را در اینجا تجربه کنید – این را به یکی از بهترین سرورهای Minecraft در بازار تبدیل می کند.

بهترین سرورهای ماینکرافت: Minescape

IP: minescape.me

Server: Minecraft RPG server

طرفداران RuneScape اکنون می توانند سطح مهارت های خود را تا 99 در Minecraft در این سرور RPG Minecraft با دقت ساخته شده تجربه کنند، که طوری طراحی شده است که دقیقاً شبیه یکی از بهترین MMO های رایگان به نظر برسد. دو سال تلاش فوق‌العاده به بازتولید وفادارانه همه مکان‌ها، گروه‌ها و مهارت‌ها در RuneScape ختم شده است – Minescape از هر دو OSRS و RS3 الهام گرفته است، بنابراین بازیکنان هر دو باید احساس خوبی در خانه داشته باشند.

Minescape.net اصلی را می‌توانید در اینجا پیدا کنید و هنوز در حال به‌روزرسانی است، اما این دو سرور در حال حاضر بسیار متفاوت هستند، بنابراین توصیه می‌کنیم هر دو را بخوانید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است.

بهترین سرورهای ماینکرافت: Minewind باد معدن

IP: server.minewind.com

Server: Minecraft survival server

در سرور Minewind انتظار تجربه ای خاص را نداشته باشید. در عوض، زمین بازی نهایی برای غمگینان، بازیکن کشی و فریب را دریافت می کنید. هدف شما ساده است: سعی کنید تا زمانی که ممکن است زنده بمانید – به هر حال این هنوز هم Minecraft است – اما شما همچنین در مقابل اوباش بی پایان Minecraft، دابل کراسرها و قاتلان قرار خواهید گرفت.

بهترین سرورهای ماینکرافت: PixelmonCraft

IP: server.pixelmoncraft.com or safari.pixelmoncraft.com

Server: Minecraft RPG server

این، یکی از بهترین سرورهای Minecraft، مد محبوب Pixelmon با تم پوکمون را می گیرد و آن را چند نفره می کند. PixelmonCraft با تقسیم بر دو سرور، بر اساس مناطق Kanto و Johto از بازی‌های معروف نینتندو است. نابغه‌های پشت PixelmonCraft نه تنها مناطق و شهرهای آن بازی‌ها را به طور صادقانه بازسازی کرده‌اند، بلکه تا حد ممکن گیم‌پلی بازی را نیز تکرار کرده‌اند. حیوانات در Minecraft با پوکمون جایگزین می شوند و می توان آنها را گرفت و در جنگ استفاده کرد. همانطور که انتظار دارید، رهبران باشگاه برای مبارزه، Pokémarts برای خرید، و چمن بلند (long grass) برای اجتناب وجود دارند.

این سرور ثابت می‌کند که زیبایی بلوکی Minecraft خانه مناسبی برای بازی‌های پوکمون است و احساس می‌کند که بازی پوکمون برای رایانه شخصی که همیشه می‌خواستید به نظر می‌رسد.

Among Us Performium

IP: http://mc.performium.net/

Server: Minecraft Among Us server

Minecraft و Among Us دو تا از محبوب ‌ترین بازی‌های جهان در حال حاضر هستند، و از آنجایی که Minecraft دارای امکانات خلاقانه‌ی فراوانی است – و Among Us فرمول ساده‌ای دارد – پیدا شدن بازی کسر اجتماعی فقط مسئله زمان بود. راهش به Minecraft می رسد.

اگرچه نقشه‌های Among Us Minecraft برای بازی با دوستانتان در دسترس است، اگر ترجیح می‌دهید از یک سرور عمومی استفاده کنید و با افراد ناآگاه بازی کنید، سرور Among Us RGA Minecraft برای همه باز است و برای بازی نیازی به مود (mods) یا بسته بافت (texture packs) ندارد.

گیم پلی Among Us به طرز هوشمندانه ای بازسازی شده است، با یک نوار سلامت رئیس (boss health ) در بالا که پیشرفت کار شما را نشان می دهد، و وظایف خود تا حد امکان صادقانه انجام می شود – برای مثال، دوره ها را ترسیم می کنید و زباله های (debris) داخل سینه(chests) را از بین می برید – و حتی در اختیار شما قرار می گیرد. با قطب نما به شما کمک می کند تا وظایف برجسته خود را پیدا کنید.

Zero.Minr

IP: zero.minr.org

Server: Minecraft parkour server

Zero.Minr که ماهیت همیشه همه کاره Minecraft را نشان می‌دهد، یک سرور پارکور است – بله، جدی. پر از تنوع زیادی از نقشه های چالش برانگیز، کاردستی و کشتار به نفع دویدن و بالا رفتن از یک شبکه پیچیده تر از برج ها و مسیرها کنار گذاشته می شود. تریلر بیش از حد دراماتیک بالا برخی از مسیرهای چالش برانگیز را نشان می دهد، مارپیچی به سمت آسمان با پرش هایی که مطمئناً بسیاری از بازیکنان را به هلاکت می رساند.

اگرچه شروع ناامید کننده است، اما پارکور Minecraft یک مهارت برای کار کردن است، اما با کمی تمرین می تواند به یکی از لذت های بزرگ بازی تبدیل شود. Zero.Minr مطمئناً یکی از بهترین سرورها برای اجرای رایگان است.

PirateCraft

IP: mc.piratemc.com

Server: Minecraft RPG server

بادبانی کنید، بسازید، و غارت کنید در PirateCraft، سروری که به عصر طلایی اسکوربوت و دزدی اختصاص داده شده است. PirateCraft یکی از جاه طلبانه ترین سرورهایی است که ما روی آن بازی کرده ایم و حتی مکانیک رزمی کشتی به کشتی کاملاً کارآمد دارد. مانند تمام ایده‌های Minecraft با این بزرگی، این ایده کمی سخت است، اما کار می‌کند. کشتی‌ها را می‌توان ساخت و در میان دریاها حرکت داد، توپ‌ها را می‌توان روی بدنه سوار کرد و سپس برای شلیک به کشتی‌های دشمن استفاده کرد.

به دنبال الهام گرفتن: در اینجا خانه های Minecraft مورد علاقه ما هستند

در زمین، یک اقتصاد ساده اما کاربردی، تجارت و غنیمت آن دوره را تکرار می‌کند و بازیکنان می‌توانند ساخت‌های Minecraft خود را بر روی «مناطق امن safe zones» ایجاد کنند تا گنج‌ها را جمع و ذخیره کنند. Safe Zones در برابر غمگینان محافظت می‌شوند، به این معنی که می‌توانید هر چقدر که دوست دارید بسازید بدون ترس از اینکه دیگران شاهکارهایتان را به زباله بریزند.

تنظیمات نمکی (salty) Piratecraft آن را به یکی از بهترین سرورهای نقش آفرینی Minecraft تبدیل کرده است. البته، اگر نقش یک دزد دریایی را بازی می‌کنید، غم و اندوه در میان خواهد بود، و به شرطی که مالک در یک منطقه امن باشد، بازیکنان دیگر می‌توانند آنها را محاصره کنند. مهاجمان می توانند بلوک های “نرم” را از بین ببرند و به طور کلی تا زمانی که از آنجا دور شوند یا مدافع تسلیم شود، خود را آزار دهند. به همین ترتیب، کشتی ها را می توان به سرقت برد، مشروط بر اینکه مالک در آن زمان در کشتی نباشد. بنابراین اگر به دنبال یک سرور PvP Minecraft با پیچ و تاب هستید، این می تواند گنج مدفونی باشد که به دنبال آن هستید.

Hypixel

IP: mc.hypixel.net

Server: Minecraft Skyblock server

سرور Hypixel Minecraft مملو از چند بازی کوچک عالی از جمله Cops and Crims، Duels و Murder Mystery است.

مطالب مرتبط: با سایه زن های Minecraft، بازی خود را بهتر جلوه دهید

حالت بازی SkyWars آنها یک برداشت PvP مخاطره آمیز در سرور کلاسیک Minecraft Skyblock است. تنوع خیره کننده ای در اینجا وجود دارد و سرور Hypixel Minecraft را به مکانی عالی برای خندیدن با دوستان خود تبدیل می کند.

Minecraft Middle earth

IP: build.mcmiddleearth.com

Server: Minecraft RPG server

اگر دنیایی کلاسیک وجود داشته باشد که به ناچار در بلوک های بافت دار جاودانه شود، آن سرزمین میانه تالکین بود. این پروژه هنوز ناتمام اساساً بر اساس دیدگاه سینمایی پیتر جکسون از سرزمین میانه است. تا زمانی که قوانین را رعایت کنید، می‌توانید در ساخت دنیای مردان، الف‌ها و موجودات کوتاه‌تر کمک کنید.

Ranch n Craft

IP: mc.ranchncraft.com

Server: Minecraft RPG server

رقص خط، رام کردن اسب و کشاورزی: ​​Ranch n Craft یکی از بهترین سرورهای Minecraft است، اگر می‌خواهید تیراندازی‌ها و نزاع‌های سالنی سرورهای دیگر با مضمون غرب وحشی را کنار بگذارید و به سادگی زندگی روستایی پایبند باشید. با هزاران ویژگی مبتنی بر سوارکاری منحصر به فرد برای سرور، برای Minecrafters که بیشتر احساس می کنند در خانه خود در زین هستند ایده آل است.

کاربران می‌توانند ادعای زمین داشته باشند و مزرعه‌های خود را راه‌اندازی کنند، اسب‌ها و محصولات کشاورزی را به دلخواه خود پرورش دهند. علاوه بر این، Ranch n Craft یکی از صلح‌آمیزترین سرورهای موجود در جهان است که جامعه عمدتاً عاری از غم و اندوه و ارتشی از گردانندگان مفید است.

WesterosCraft

IP: mc.westeroscraft.com
Server: Minecraft RPG server

اگر Middle-earth سرور کلاسیک ماین کرافت فانتزی ما است، پس WesterosCraft بزرگ مدرن ما است. از دیوار تا The Red Keep at King’s Landing، WesterosCraft یک سرور بزرگ است که بسیاری از مکان‌های دیدنی Game of Thrones با جزئیات شگفت‌انگیز بازسازی شده‌اند. بیشتر مناطق از طرح‌های برنامه‌های تلویزیونی ساخته شده‌اند و بسیاری از این سرور را شبیه سفری به دنیای فانتزی HBO می‌کند. Kings Landing به خصوص الهام بخش است.

مانند Minecraft Middle-earth، هنوز هم یک کار در حال پیشرفت است و در حال حاضر روی سنگر لنیستر Casterly Rock در حال انجام است. اگر Winterfell خود را از Dreadfort خود بشناسید، می توانید به آن بپیوندید و به حمایت از خانه بعدی مرگ و ظلم کمک کنید.

The Mining Dead مردگان معدن

IP: mc.havocmc.net

Server: Minecraft survival server

PvP و PvE در این سرگرمی سراسر سرور AMC’s The Walking Dead ترکیب می‌شوند. در این نقشه عظیم بجنگید، کار کنید و زنده بمانید، با واکرها و سایر بازیکنان به طور یکسان مبارزه کنید. بسیاری از اکشن‌ها مانند نسخه Minecraft از DayZ انجام می‌شوند، و بازیکنان هر کاری که لازم است انجام می‌دهند تا آن را زنده کنند – یک سرور زنده ماندن Minecraft در مقیاسی کاملاً جدید. مردگان معدن همچنین مکان‌های کلیدی مجموعه‌های تلویزیونی مانند زندان، وودبری و اسکندریه را به نمایش می‌گذارد.

HiveMC

IP: play.hivemc.com

Server: Minecraft minigames server

به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سرورهای Minecraft در سراسر جهان، همیشه کارهای سرگرم کننده ای برای شما در HiveMC وجود دارد. از مخفی کاری گرفته تا بازی های بقا، HiveMC انواع ژانرها را پوشش می دهد. علاوه بر این، این جامعه بسیار درگیر در حال ارائه مینی‌گیم‌های جدید – و نقشه‌هایی برای نگهداری آنها – است. برای به روز ماندن از آخرین به روز رسانی ها، وب سایت آنها را بررسی کنید.

The Archon

IP: play.thearchon.net

Server: Minecraft Skyblock and faction servers

Archon دارای جمعیت عظیمی از بازیکنان است که به طور منظم از حالت های بازی Minecraft به روز می شوند – این یکی از محبوب ترین سرورهای گروه Minecraft و سرورهای Minecraft Skyblock است و همچنین حالت های بازی سرقت، زندان و خارج از کشور را ارائه می دهد.

Manacube ماناکوب

IP: play.manacube.net

Server: Minecraft Skyblock, faction, parkour, creative, and survival servers

Manacube یکی از تنها سرورهای بزرگ بخش Minecraft با حداقل عناصر «پرداخت برای برنده شدن» است، به لطف فروشگاهی که اخیراً متعادل شده است. همچنین دارای یک سرور بزرگ Minecraft Skyblock، به علاوه سرورهای بقا، پارکور و خلاقانه است.

اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید، حالت بازی Islands آن به شما وظیفه می‌دهد تا در جزیره‌ای که عمدتاً در زیر آب است زنده بمانید – در حالی که از آب سمی دور بمانید. یا Olympus وجود دارد، سروری مبتنی بر زندان که در آن زمین‌های شخصی خود را به شما اختصاص می‌دهند، با کسب درآمد رتبه‌بندی می‌شوند و به مناطق جدید و سودآورتر دسترسی پیدا می‌کنید.

Fallen Kingdom پادشاهی سقوط کرده

IP: play.fallenkingdom.co

Server: Fallen Kingdom

به Minecraft Java 1.16 نیاز دارد، روی Bedrock کار نمی کند

برای طرفداران طولانی مدت CaptainSparklez، در اینجا یک سرور Minecraft وجود دارد که به بازیکنان این امکان را می دهد تا برای قلعه دفاعی ایجاد کنند یا سربازان را برای حمله به دفاع دشمن آموزش دهند. با استفاده از منابع سفارشی، می‌توانید با صرف منابع جمع‌آوری‌شده از دنیای معدن، نیروهایی را برای مبارزه با دشمنان استخدام کنید یا از طریق آهنگر آیتم‌ها را ارتقا دهید. چندین حمله وجود دارد که نیروهای شما می توانند در آنها شرکت کنند. اگر این نوع چیزها برای شما جالب است، CaptainSparklez یک لیست پخش از ویدیوهای توسعه دارد که در مورد هر یک از ویژگی ها با جزئیات بیشتر توضیح می دهد.

نحوه پیوستن به سرور Minecraft

برای پیوستن به سرور Minecraft، ابتدا سروری را که صدای آن را دوست دارید پیدا کنید – مانند هر یک از موارد ذکر شده در زیر – و آدرس IP را بگیرید. بازی را شروع کنید، روی «چند نفره» و سپس «افزودن سرور» کلیک کنید. سپس آدرس IP را وارد کرده و سرور را نامگذاری کنید.

اکنون، مطمئن شوید که قبل از بازگشت به لیست سرور خود و یافتن سرور مورد نظر خود، روی “انجام شد done” کلیک کنید. دکمه “پیوستن به سرور join server” را فشار دهید و خود را در دنیای جدید و شگفت انگیزی از بلوک ها و افرادی خواهید دید که بلوک های گفته شده را دوست دارند.

آیا این لیست از بهترین سرورهای Minecraft شما را به اندازه ما هیجان زده کرده است؟ دنیاهای جدید شگفت‌انگیز با فعالیت‌های سرگرم‌کننده و متنوع ترکیب می‌شوند، اما مطمئن شوید که در هر سرور جدیدی که با بهترین پوسته‌های Minecraft روبرو می‌شوید، به بخش نگاه می‌کنید. همچنین فراموش نکنید که Minecraft را با لیست ما از بهترین حالت‌های Minecraft بهتر کنید، پس از اعمال همه آن ترفندها و بهبودهای عالی، هرگز به گذشته نگاه نخواهید کرد. اگر علاقه مند به راه اندازی سرور خود هستید، راهنمای هاستینگ Minecraft ما را بررسی کنید. اما، اگر مشکلی ندارید، ما مینی گیم‌هایی برای بازی داریم و جهان‌های بلوکی جدیدی برای کشف کردن داریم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “بهترین سرورهای ماینکرافت 2022

  1. نمیدونم

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس