بهترین ابزارهای مدیریت محصول در سال 2023

73
0
بهترین ابزارهای مدیریت محصول

بهترین نرم افزار مدیریت محصول به شما کمک می کند تا پیشرفت کل محصول را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید، و در حین برقراری ارتباط موثر با همکاران، از عوامل خارجی مانند بازخورد استفاده کنید.

توجه داشته باشید که نرم افزار موجود در این لیست تا حد زیادی بر روی مدیریت محصول تمرکز دارد و نه مدیریت پروژه. هر دو اغلب ممکن است اشتباه گرفته شوند زیرا مرزهای آنها مبهم است و برخی از تیم ها ممکن است بتوانند با هر یک از انواع نرم افزارها کنار بیایند. برخی از انتخاب های واضح متمرکز بر پروژه با هدف یافتن بهترین برنامه ها برای محصولات از دست رفته اند، اما اگر سبک شما بیشتر است، می توانید در مورد بهترین نرم افزار مدیریت پروژه (در برگه جدید باز می شود) مطالعه کنید.

در مقایسه با سایر دسته‌های نرم‌افزاری، مدیریت محصول به وضوح منطقه‌ای برای انطباق سریع با عصر هوش مصنوعی پس از موفقیت عظیمی است که ابزارهایی مانند ChatGPT شاهد آن بودند، بنابراین اگر به دنبال آن هستید، یافتن گزینه‌ای با تقویت هوش مصنوعی کار سختی نیست. فناوری صرفه‌جویی در زمان، و فهرست برنامه‌های موجود با هوش مصنوعی مانند GPT احتمالاً با گذشت زمان طولانی‌تر می‌شود.

با این وجود، در اینجا بهترین برنامه های مدیریت محصول موجود در حال حاضر وجود دارد که هر کدام لیست ویژگی های متمایز و مخاطبان هدف خود را دارند.

بهترین برنامه های مدیریت محصول سال 2023 به طور کامل:

بهترین ابزارهای مدیریت محصول Craft.Do

پلت فرم مدیریت محصول همه در یک

دلایل خرید:

برنامه ریزی محصول نهایی

ابزار برای تمام سطوح کارگران

آسان برای استفاده

دلایلی برای اجتناب:

-گزینه ارزانی نیست

به نظر می رسد Craft.do یک برنامه امیدوارکننده برای کسانی باشد که می خواهند مسئولیت توسعه محصول خود را از ابتدا تا انتها به عهده بگیرند، با ابزارهایی فراتر از نقشه راه و بازخورد، به استراتژی سازی، اولویت بندی و حتی برنامه ریزی ظرفیت. همچنین می توانید چندین محصول را در یک نما تجسم کنید تا از استانداردسازی اطمینان حاصل کنید.

به عنوان یک نرم‌افزار انتها به انتها، ویژگی‌هایی را برای CPOها، مدیران محصول و عملیات محصول ارائه می‌کند که برای اطمینان از ارتباط مؤثر مهم است. ساده کردن راه حل همچنین منجر به صرفه جویی در هزینه در مقایسه با استفاده از برنامه های مختلف برای مراحل مختلف مدیریت محصول می شود.

این شرکت از نظر انعطاف‌پذیری بزرگ است، که به وضوح از نظر سادگی نرم‌افزار و استفاده آسان است، اما فاقد برخی از ابزارهای ارتباطی داخلی است که ابزارهای مدیریت پروژه مشابه دارند، و این امر مبارزه برای شرکت‌هایی را که می‌توانند با استفاده از نرم افزارهای نه چندان تخصصی خاص محصول کنار بیایید. گفته می‌شود، ادغام‌ها کم نیست، با گزینه‌های اتصال برای GitHub و GitLab، Miro (در برگه جدید باز می‌شود)، Jira، و موارد دیگر.

وب سایت این شرکت همچنین یک فریاد برای امنیت دارد، که یک پرچم سبز در منطقه ای است که بسیاری از شرکت ها امنیت را پشت درهای بسته حفظ می کنند، حتی اگر اقدامات قوی انجام دهند. همه چیز را از رمزگذاری در میزبانی داده Google Cloud خود ذکر می کند.

با استناد به مشتریانی مانند Kimberly-Clark، Cisco Webex و Quickbase، این نرم افزار به وضوح یک نرم افزار قابل احترام است، اما ما احساس می کنیم که قیمت گذاری می تواند مقرون به صرفه تر باشد زیرا با انواع دیگر نرم افزارهای مربوط به پروژه ها نیز مبارزه می کند. با این حال، تخفیف های سالمی برای پرداخت سالانه وجود دارد.

بهترین ابزارهای مدیریت محصول Airfocus

مدیریت محصول با تقویت هوش مصنوعی

دلایل خرید:

تقویت هوش مصنوعی

آسان برای استفاده

مقرون به صرفه

دلایلی برای اجتناب:

طرح‌های ارزان‌تر از نظر ویژگی‌ها محدود است

اگر “2020s” یک صفت بود، آنگاه Airfocus بسیار “2020s” بود، زیرا رابط پر از نماد، طراحی منظم و واضح، استفاده از آن را بسیار آسان می کند و دلیلی برای انتخاب برنامه به خودی خود می کند. طبیعتاً، بسیار بیشتر از یک پلت فرم مدیریت محصول است، زیرا می تواند ارتباطات را مدیریت کند و حتی دارای یک دستیار هوش مصنوعی داخلی برای کمک به سرعت بخشیدن به برخی فرآیندها است.

به عنوان یک برنامه مشترک، کاربران می توانند یک پورتال با نام تجاری سفارشی برای تعامل با جامعه خود، از جمله سرمایه گذاران و مشتریان، به منظور جمع آوری بینش و به اشتراک گذاری ایده ها راه اندازی کنند.

نقشه راه تجسم پیشرفت همراه با چشم انداز و اهداف را آسان می کند، در حالی که بخش مدیریت استراتژی می تواند مواردی مانند خطرات و تنظیمات را مدیریت کند.

مسلماً شایسته بزرگ‌ترین اشاره، به اصطلاح AI Assist است که در اوایل سال 2023 در نسخه بتا و قبل از عرضه گسترده‌تر معرفی شد. به لطف همکاری با OpenAI، شرکت سازنده ChatGPT، کار می‌کند و می‌توان از آن در تعدادی از سناریوهای مرتبط با متن برای ایجاد و ویرایش متن استفاده کرد: مواردی مانند نوشتن یک داستان کاربر، نوشتن یادداشت انتشار، ایده‌های طوفان فکری، بهبود موجود. نوشتن، بررسی اشتباهات املایی و گرامری، ترجمه و تنظیم زبان برای فنی بودن کمتر یا بیشتر. در حالی که هوش مصنوعی همچنان روند رو به رشدی دارد، تعداد کمی از برنامه های مدیریت محصول هنوز از آن برای منافع مشتریان خود استفاده کرده اند، بنابراین Airfocus ستاره طلایی بزرگی برای این امر به دست می آورد.

قیمت ها از مقرون به صرفه تا نه چندان مقرون به صرفه متغیر است، بنابراین گزینه هایی برای اکثر انواع مشاغل وجود دارد و پرداخت سالانه باعث صرفه جویی دو ماهه در پرداخت شما می شود.

بهترین ابزارهای مدیریت محصول ProductPlan

مدیریت محصولات به صورت مشترک

دلایل خرید:

نقشه راه بصری

ابزارهای اساسی همکاری داخلی

کاربر پسند

دلایلی برای اجتناب:

گزینه پرهزینه

سفر یک محصول هدف واضح ProductPlan با این نرم افزار است، که دارای عملکردهای نقشه راه بصری قدرتمندی است که در انبوهی از نماها برای موارد خاص، مانند بازاریابی و فروش، یا مهندسی طراحی شده است. هنگامی که روی چندین محصول کار می کنید، یا در مراحل مختلف توسعه هستید، می توانید از ProductPlan برای اولویت بندی حجم کاری و تعیین کارگران پاسخگو استفاده کنید.

از نظر همکاری، ویژگی کامنت‌گذاری داخلی کمک می‌کند تا مکالمات به‌جای اینکه به یک کانال Slack (در برگه جدید باز می‌شود) متصل به کارهای خاص باشد، اما همچنان می‌توانید اگر به همکاران خاصی نیاز دارید از افراد @ نام ببرید. ناگهانی تر اطلاع رسانی شد

در حالی که لیست ادغام ها به اندازه سایرین گسترده نیست، اشخاص ثالث دست انتخاب شده همگی برای توسعه محصول بسیار مفید هستند. انتظار داشته باشید که ProductPlan با GitHub، Trello (در برگه جدید باز می شود)، Jira، Zapier و چند مورد دیگر کار کند.

قیمت معقول است، اما اگر به همه ویژگی ها نیاز ندارید، جایگزین های ارزان تری از سایر شرکت ها وجود دارد. طرح پایه تقریباً همه چیزهایی را دارد که اکثر شرکت‌های کوچکتر به آن نیاز دارند، در حالی که Professional بیشتر به سمت شرکت‌های بزرگتر طراحی شده است. همچنین یک ردیف Enterprise قابل تنظیم تر نیز وجود دارد. فقدان ردیف‌های رایگان یا بودجه پایین‌تر از نقاط ضعف ProductPlan است و فقط طرح پایه به صورت آزمایشی در دسترس است. برای طرح‌های گران‌تر، باید برای درخواست نسخه نمایشی زنده تماس بگیرید، که کمی دردسر دارد.

بهترین ابزارهای مدیریت محصول Productboard

برای افزایش سرعت تحقیق و توسعه عالی است

دلایل خرید:

تنوع امتیازات قیمت

متعهد به امنیت

ادغام های عالی

ویژگی های قدرتمند مبتنی بر بازخورد

دلایلی برای اجتناب:

برخی از ویژگی ها برای طرح های گران قیمت محفوظ است

این برنامه ای است که وعده می دهد با درک نیاز مشتریان و همسو کردن همه افراد در اطراف نقشه راه شما، “محصولات را سریعتر به بازار عرضه کند”. این فرآیند تاکید قابل توجهی بر بازخورد دارد که به پیوند حقایق و ارقام با احساسات و عواطف کمک می‌کند تا رویکردی جامع‌تر برای توسعه محصول ایجاد شود، همه زیر یک سقف. این می تواند شامل نظرسنجی، مصاحبه و بازخورد رسانه های اجتماعی باشد.

تاکید آن بر بازخورد همراه با سایر ویژگی‌های آن به این معنی است که Productboard ابزاری قدرتمند برای استراتژی‌سازی است که به تیم‌ها برای درک کاربران و بازارها و شناسایی مزایا و معایب کمک می‌کند. همه اینها به تجزیه و تحلیل مرتبط است تا به راحتی بتوان یک نمای کلی را به دست آورد.

برخی از مشتریان این شرکت عبارتند از Zoom، Salesforce، و Avast که به مشتریان احتمالی نشان می دهد که چگونه می توان از آن استفاده کرد و چقدر ارزش دارد. برخی از مشتریان آن به‌علاوه برخی دیگر مانند Slack، Intercom، Zapier و Miro به عنوان یکپارچه‌سازی برای کاربران Productboard عمل می‌کنند. همچنین برخی از APIهای موجود و گزینه ای برای ارسال درخواست برای ادغام بیشتر وجود دارد که تیم قول می دهد حداقل آنها را در نظر بگیرد.

تعهد Productboard به امنیت با توجه به کل صفحه آن که به این موضوع اختصاص داده شده است، مشهود است. می‌توانید مواردی مانند رمزگذاری، میزبانی داده‌های AWS، و انطباق، و همچنین ویژگی‌هایی را که می‌توانید به عنوان کاربر برای افزایش امنیت فعال کنید، مانند SSO و فهرست سفید IP، مطالعه کنید. قیمت بسته Essentials جذاب است، اما طرح Pro در مقایسه گران به نظر می رسد، اگرچه امکانات بیشتری را ارائه می دهد. یک جفت سطوح سطح بالاتر به یک قیمت سفارشی نیاز دارند، یا می‌توانید طرح شروع رایگان را انتخاب کنید که بسیار محدود است اما می‌تواند برای استارت‌آپ‌ها و SMB‌ها با بودجه محدود عالی باشد.

بهترین ابزارهای مدیریت محصول ProdPad

پلت فرم مدیریت محصول هوش مصنوعی قابل تنظیم

دلایل خرید:

قابل انعطاف

دستیار هوش مصنوعی در دسترس است

مدیریت ایده قدرتمند

دلایلی برای اجتناب:

-می تواند گران شود

در حالی که برخی از برنامه‌های مدیریت محصول از نظر قابلیت استفاده و طرح‌بندی، نرم‌افزار مدیریت پروژه گسترده‌تری را منعکس می‌کنند، ProdPad ممکن است کمی تلاش بیشتری را برای آشنایی کاربران ناآشنا با این برنامه انجام دهد. نحوه چیدمان اشیاء ممکن است با دیگران متفاوت باشد، اما همه ابزارهای آشنا وجود دارند.

نمودار اولویت به ویژه برای تجسم تأثیر یک ایده در مقایسه با تلاش مورد نیاز مفید است و به شرکت ها کمک می کند تا برنده های سریع و سایر پروژه های ارزشمند را شناسایی کنند. با برداشتن یک قدم به عقب، می توانید یک نمای کلی از کل سبد محصولات شرکت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چرخه به روز رسانی همانطور که باید انجام می شود.

ProdPad اپلیکیشن دیگری است که اولین پذیرنده هوش مصنوعی است و دستیار مجهز به GPT آن قول می دهد که کار پنج مدیر محصول را انجام دهد. کاربران می‌توانند با نوشتن ایده‌ها، طرح مضامین در بازخورد و پیوند خودکار بازخورد به ایده‌ها، زمان را آزاد کنند. در حال حاضر از GPT-3 استفاده می‌کند، اما با توجه به تعهد شرکت به هوش مصنوعی، احتمالاً با ادامه هوش مصنوعی مولد سازگار خواهد شد. بهتر کردن

قیمت گذاری بسیار قابل تنظیم است، اما همه چیز را انتخاب کنید و می توانید ثروت زیادی خرج کنید. در بالای لیست اصلی ویژگی ها، باید یک نسخه Essentials یا Advanced Idea، Feedback یا Roadmaps را انتخاب کنید. هر نسخه از دو یا هر سه برنامه را انتخاب کنید و می توانید بیش از 100 دلار برای هر نفر در ماه هزینه کنید. این برای ویراستاران است، اما تعداد نامحدودی از داوران رایگان است. سالانه ثبت نام کنید و 20٪ در مقایسه با اشتراک ماهانه صرفه جویی خواهید کرد.

چگونه بهترین مدیریت محصول را آزمایش کردیم

برای آزمایش بهترین برنامه‌های مدیریت محصول، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم نرم‌افزار مربوطه، چه به‌عنوان دانلود و چه به‌عنوان سرویس آنلاین، راه‌اندازی می‌کنیم. سپس ما این سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چگونه نرم‌افزار می‌تواند برای اهداف مختلف و در موقعیت‌های مختلف، با نیازهای متفاوت بر اساس نیازهای کسب‌وکارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که نرم‌افزار را با سایر ابزارهای مشابه مقایسه می‌کنیم. همچنین بخشی از آزمایش، مقایسه دقیق بین آنچه هر سرویس ارائه می دهد و ارزش آن برای پول بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس