12 بهترین ابزارک اندروید برای صفحه اصلی

130
0
بهترین ابزارک اندروید

با این همه ویجت برای اندروید، کدامیک بهترین هستند؟  بهترین ابزارک اندروید را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

ویجت ها از روز اول بخشی از اندروید بوده اند و همچنان یکی از مفیدترین ویژگی های این پلتفرم هستند. این اپلت های کوچکی که می توانید در صفحه اصلی خود قرار دهید برای اطلاعات سریع و در یک نگاه مانند به روز رسانی آب و هوا ایده آل هستند. گاهی اوقات آنها دکمه هایی برای کنترل موسیقی یا چراغ قوه گوشی شما دارند.

اما با وجود برنامه‌های بسیار زیادی که ویجت‌های جالبی را ارائه می‌دهند، چگونه می‌توانید مطمئن باشید که از دست نمی‌دهید؟ در اینجا بهترین ویجت‌های اندرویدی را که هر کاربر باید داشته باشد، انتخاب می‌کنیم.

1. بهترین ویجت امروز: Google At a Glance

آیا می خواهید صفحه اصلی خود را شلوغ نگه دارید اما همچنان دوست دارید خلاصه ای مفید از برنامه روزانه خود داشته باشید؟ شما قبلا بهترین ویجت را دارید. شما فقط ممکن است متوجه آن نشده باشید

در یک نگاه بخشی از برنامه Google است که روی هر گوشی اندرویدی نصب شده است. این ویجت تک ردیفی و با عرض کامل است که در طول روز به روز می شود تا اطلاعاتی مانند ترافیک یا قرار بعدی شما را نشان دهد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به یک ویجت خوب تاریخ و آب و هوا تبدیل می شود.

اگر کمی بیشتر سفارشی‌سازی را ترجیح می‌دهید، نگاهی به ابزارک دیگری بیندازید. از «در یک نگاه» الهام گرفته شده است – و از نظر ظاهر تقریباً یکسان است – اما عملکرد کمی بیشتر ارائه می دهد.

2. بهترین ابزارک آب و هوا: Overdrop Weather

Overdrop یکی از تاثیرگذارترین اعضای ژانر اپلیکیشن هواشناسی اندروید است که همیشه در حال گسترش است. این یکی از زیباترین هاست و پیش بینی های دقیق دقیقه به دقیقه را از طیف وسیعی از خدمات آب و هوا ارائه می دهد.

همچنین تمرکز زیادی روی ویجت ها دارد. شما حدود 25 ویجت رایگان و در مجموع بیش از 50 ویجت را در صورت ارتقاء از طریق خرید درون برنامه ای دریافت خواهید کرد. آنها تقریباً هر سبکی را که فکرش را بکنید پوشش می دهند.

اگر Overdrop برای شما جواب نداد، به راهنمای ما در مورد بهترین ویجت های آب و هوا برای اندروید نگاهی بیندازید. مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که دوستش داشته باشید.

 

3. بهترین ساعت و ابزارک زنگ هشدار: Chronus

هر صفحه اصلی به یک ویجت ساعت با ظاهر عالی نیاز دارد. Chronus دسته ای از آنها را به شما می دهد. این ساعت انتخابی از ساعت های دیجیتال و آنالوگ را با نمای دستور کار، آب و هوا، سهام یا فید خبری اضافه می کند. حتی دارای ویجتی است که با Google Fit سازگار است و مراحل روزانه شما را روی صفحه اصلی شما قرار می دهد.

شما می توانید هر قسمت از ظاهر و احساس ویجت های Chronus خود را سفارشی کنید. و با دانلود برخی از برنامه های افزودنی شخص ثالث از فروشگاه Play، می توانید آن را حتی مفیدتر کنید. هنگامی که به نحوه سفارشی کردن ویجت‌های Chronus فکر کنید، آنها به یکی از جالب‌ترین ویجت‌ها برای اندروید تبدیل می‌شوند.

4. بهترین ابزارک یادداشت: Google Keep و Samsung Notes

بسیاری از برنامه های یادداشت برداری عالی با ویجت ها را در فروشگاه Play پیدا خواهید کرد. اما واقعاً نمی‌توانید Google Keep را شکست دهید.

سه ویجت را ارائه می دهد. یکی از آنها یک دکمه میانبر ساده است که به شما امکان می دهد یک یادداشت، فهرست، یادداشت صوتی، یادداشت دست نویس یا یادداشت عکس ایجاد کنید. مورد بعدی به شما امکان می دهد مجموعه ای از یادداشت ها را برای دسترسی سریع پین کنید و به راحتی یادداشت های جدیدی اضافه کنید. مورد سوم به شما امکان می دهد یک یادداشت را به صفحه اصلی خود اضافه کنید، که برای یادآوری یا بررسی موارد موجود در لیست خرید شما ایده آل است.

ویجت های گوگل بسیار خوبی وجود دارد و Keep برخی از مفیدترین آنها را دارد.

در حالی که Google Keep دارای ویجت‌های یادداشت عالی است، کاربران سامسونگ به یکی از بهترین ویجت‌های سامسونگ، Samsung Notes نیز دسترسی دارند. گزینه‌های ویجت در اینجا شامل یک نوار ابزار شیک و شیک، میانبرهای یادداشت مینیاتوری و یک گزینه بزرگ‌تر برای نمای کامل است.

5. بهترین ویجت تقویم: Month

Month مجموعه ای زیبا از ویجت های تقویم است، با بیش از 90 موضوع که به طور یکپارچه با هر تصویر زمینه، مجموعه آیکون یا لانچری که استفاده می کنید مطابقت دارد. چیزی برای همه وجود دارد.

می‌توانید نمای ماهانه باکلاس، شفاف و تمام صفحه را انتخاب کنید یا به دنبال یک نمای دستور کار کاربردی‌تر مناسب برای حرفه‌ای‌های پرمشغله باشید. این به طور کامل با تقویم گوگل نیز سازگار است.

6. بهترین ابزارک کاری: TickTick

TickTick یک برنامه مدیریت وظایف عالی است که با مجموعه ای از ویجت ها ارائه می شود که تضمین شده است شما را بسیار کارآمدتر می کند. آنها از یک لیست جامع چند صفحه ای برای انجام کارها گرفته تا یک نمایش دستور کار سه روزه تا یک چک لیست اساسی را شامل می شوند. حتی یک ویجت تایمر Pomodoro وجود دارد که به شما کمک می کند تا تعویق را کاهش دهید و کارهای بیشتری انجام دهید.

همه اینها به اپلیکیشنی مرتبط است که برای هر کسی که زندگی پرمشغله ای دارد حیاتی است. در واقع، برنامه آنقدر خوب است که راهنمای کاملی از نکات ضروری TickTick را تهیه کرده ایم.

7. بهترین ویجت باتری: Battery Widget Reborn

ویجت باتری شیک یکی از آن ایده‌های ویجتی است که نمی‌دانستید به آن نیاز دارید. هنگامی که باید مراقب شارژ باقی مانده گوشی خود باشید، یک ویجت ساده باتری ضروری است و می تواند به شما کمک کند عمر باتری خود را در طول روز افزایش دهید.

Battery Widget Reborn به همان سادگی است: یک دایره کوچک x11 با یک عدد در داخل آن. این عدد می تواند یک درصد یا زمان تخمینی باقی مانده باشد. همچنین می توانید برای مشاهده برخی از آمار باتری اضافی نیز کلیک کنید.

برای کسانی که عاشق یک نمودار خوب هستند، Battery Widget Reborn همچنین یک ویجت گراف جالب ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ببینید که چگونه عمر باتری شما با سرعت استفاده فعلی کاهش می یابد.

8. بهترین ویجت چراغ قوه: Flashlight Widget

Flashlights یکی از بدنام ترین دسته برنامه های اندروید است. آنها اغلب مملو از تبلیغات ناخواسته و مجوزهایی هستند که داده های شما را زیر و رو می کنند – یا بدتر از آن.

ویجت چراغ قوه نفسی از هوای تازه است. این رایگان، منبع باز است، بدون تبلیغات است و نیازی به مجوز ندارد.

در واقع، تنها کاری که انجام می دهد این است که دکمه روشن/خاموش کوچکی را روی صفحه اصلی خود قرار دهید که می توانید از آن برای تغییر چراغ قوه استفاده کنید. و وقتی به آن فکر می کنید، این واقعاً تمام کاری است که باید انجام دهد، به همین دلیل است که یکی از مفیدترین ویجت ها و یکی از برترین برنامه های ویجت ما برای اندروید است.

9. بهترین ویجت موسیقی: Musicolet Music Player

Spotify، Apple Music و سایر سرویس‌های استریم ابزارک‌های مخصوص به خود را دارند که به شما امکان می‌دهند آهنگ‌های خود را بدون باز کردن برنامه کنترل کنید. اما اگر ترجیح می دهید به موسیقی ذخیره شده در تلفن خود گوش دهید و می خواهید یک ویجت عالی برای کنترل آن داشته باشید، به دنبال Musicolet نباشید.

نه تنها یک پخش کننده موسیقی فوق العاده است، با ویژگی های غیر معمول مانند پشتیبانی از کنترل های گوشی و صف های متعدد، بلکه مجموعه ای مفید از ویجت ها را نیز ارائه می دهد. این موارد شامل موارد اولیه مانند کنترل‌های استاندارد موسیقی با آلبوم هنری، تا گزینه بزرگ‌تر است که به شما امکان می‌دهد فهرست پخش انتخابی خود را مرور کنید.

10. ابزارک بهترین امتیازات ورزشی: Sofascore

Sofascore یکی از بهترین برنامه ها برای امتیازات ورزشی است و با دو ویجت بسیار مفید ارائه می شود. اولین ستونی است که می توانید اندازه آن را تغییر دهید تا در کنار یکی از پنل های صفحه اصلی خود قرار گیرد. دیگری را می توان گسترش داد تا کل صفحه را پر کند. در هر دو مورد، آنها بازی‌ها و امتیازات تیم‌ها، لیگ‌ها و ورزش‌هایی را که به‌عنوان موارد دلخواه در برنامه علامت‌گذاری کرده‌اید نشان می‌دهند.

این برنامه برای هر چیزی که به آن علاقه دارید ایده آل است. این اطلاعات در مورد بیش از 20 ورزش، با هزاران لیگ و مسابقات، از جمله حتی ورزش های الکترونیکی، دارد.

11. بهترین ابزارک سهام: بورس اوراق بهادار Investing.com

پیگیری قیمت سهام یکی از بهترین کاربردهای ویجت است. Investing.com یک برنامه خوب به عنوان بخشی از برنامه بورس اوراق بهادار خود دارد. شما می توانید سهام را در بیش از 70 صرافی جهانی جستجو کنید و هر تعداد که دوست دارید را دنبال کنید. این‌ها به‌طور خودکار به ویجت شما اضافه می‌شوند، که می‌توانید اندازه آن را طوری تغییر دهید که با یک پانل تمام صفحه اصلی سازگار باشد. سپس می توانید به روز رسانی قیمت را در زمان واقعی مشاهده کنید.

اگر سرعت رمزنگاری شما بیشتر است، Investing یک اپلیکیشن با ویجت بیت کوین نیز دارد.

12. بهترین ویجت برای مدیریت زمان صفحه: Digital Wellbeing

یکی از بهترین ویژگی‌های ویجت‌ها این است که به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به باز کردن برنامه‌ها، آخرین اطلاعات را ببینید و به کاهش حواس‌پرتی و کاهش زمان نمایشگر کمک می‌کند.

برای کمک بیشتر، برنامه Digital Wellbeing که در هر گوشی اندرویدی تعبیه شده است، ویجت جالبی دارد. این به شما نشان می‌دهد که امروز چقدر زمان روشن کرده‌اید، و سه برنامه‌ای که بیشترین زمان را در آن‌ها صرف کرده‌اید. اگر می‌خواهید به جای پیمایش بی‌دیده، آگاهانه‌تر از تلفن خود استفاده کنید، این کار ضروری است. -دارند.

بهترین برنامه های ویجت رایگان برای اندروید

اینها تنها تعدادی از بهترین ویجت ها برای اندروید هستند. این احتمال وجود دارد که اکثر برنامه های مورد علاقه شما ویجت های خود را ارائه دهند. همیشه ارزش بررسی را دارد، زیرا از دست دادن برخی از عملکردهای واقعا مفید اضافی در برنامه هایی که هر روز استفاده می کنید بسیار آسان است. جیمیل، اسنپ چت، اسپاتیفای، VLC، فیت بیت، کروم و بسیاری دیگر آنها را دارند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس