آپدیت امنیتی هواوی Nova 8 در جولای

60
0
آپدیت امنیتی هواوی Nova 8

هواوی Nova 10 در حال حاضر، آخرین جانشین سری Nova است که با ویژگی ‌های پیشرفته و نوآورانه به بازار عرضه شد. با این حال، این کمپانی همچنان بر روی انتشار به ‌روزرسانی ‌های جدید برای دو نسل قدیمی سری Nova 8 تمرکز دارد و اخیراً به ‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2022 را برای گوشی‌ های هوشمند هواوی Nova 8، Nova 8 Pro 5G و Nova 8 4G منتشر کرده است. آپدیت امنیتی هواوی Nova 8 را در ادامه بررسی میکنیم.

به‌ روزرسانی پچ امنیتی HarmonyOS که در تاریخ ژوئیه 2022 برای کاربران گوشی ‌های هوشمند سری نوا 8 هواوی ارائه می شود، اساسا با هدف بهبود امنیت سیستم و همچنین محافظت از دستگاه در برابر threads با بهبود سطوح مختلف CVE موجود در سیستم، طراحی شده است. مدل هایی که با این به روزرسانی سازگار خواهند بود، شامل موارد زیر می شوند :

  • Huawei Nova 8 (ANG-AN00)
  • Hauwei Nova 8 Pro 5G (BRQ-AN00)
  • Huawei Nova 8 Pro 4G (BRQ-AL00)

شما می توانید به روز رسانی امنیتی ژوئیه 2022 را از طریق نسخه HarmonyOS 2.0.0.268 در دسترس داشته باشید و همچنین این امکان را دارید تا آن را از طریق نسخه در حال اجرا HarmonyOS 2.0.0.263 ارتقا دهید.

توصیه می کنیم برای رفع شکاف امنیتی و بهبود عملکرد کلی دستگاه خود، به روز رسانی اخیر را در اسرع وقت دانلود و نصب کنید. به ویژه، این شرکت قصد دارد باگ های شناسایی شده را حذف کند و با بهینه سازی بهتر دستگاه، تجربه کاربر را بهبود بخشد.

شما می ‌توانید با طی کردن مراحل زیر، به ‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2022 برای آپدیت امنیتی هواوی Nova 8 را دانلود و نصب کنید :

  • Settings را اجرا کنید
  • روی System & updates کلیک کنید
  • بر روی نرم افزار به روز رسانی را کلیک کنید
  • روی Check for Updates ضربه بزنید
  • سپس آن را دانلود و نصب نمایید
  • پس از نصب، فراموش نکنید که دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید.

گوشی های سری Huawei Nova 8 و Nova 8 Pro هواوی، شامل طرح گوشی های دست دوم می شوند!

یک ماه پیش، کمپانی Hauwei اعلام کرد که هواوی Nova 8 و Nova 8 Pro از جمله گوشی های دست دوم تائید شده این کمپانی خواهند بود. گوشی های هوشمندی که شامل طرح گوشی های دست دوم تائید شده (second-hand certified phones) هستند، بیش از 120 آزمایش منحصر به فرد را پشت سر گذاشته اند و فرآیند سختی را طی می کنند تا بتوانند دوباره مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین باتری جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده است، شامل سیستم عامل HarmonyOS 2 و یک سال گارانتی تمدید شده می باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس