6 بهترین ابزار واتس آپ برای سازماندهی چت ها، برنامه ریزی پیام ها و بهبود WhatsApp

64
0
بهترین ابزار واتس آپ

این برنامه‌ها و برنامه‌های افزودنی به واتس‌اپ قدرت‌های فوق‌العاده‌ای مانند زمان‌بندی پیام‌ها، افزودن وظایف و یادآوری‌ها، و رونویسی خودکار یادداشت‌های صوتی می‌دهند. بهترین ابزار واتس آپ را در ادامه معرفی میکنیم.

واتس اپ یکی از بزرگ ترین برنامه های پیام رسان فوری در جهان با تعداد زیادی ویژگی جالب است. اما هنوز هم می تواند بهتر باشد، درست است؟ این وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها، ربات‌ها و افزونه‌های مرورگر رایگان، برخی از مزاحمت‌ها و محدودیت‌های روزمره را در واتس‌اپ برطرف می‌کنند و حتی به شما اطلاعات کمی در مورد نحوه چت کردن می‌دهند.

1.بهترین ابزار واتس آپ: Blueticks (Chrome): پیام های WhatsApp را برنامه ریزی کنید و وظایف را در چت ها مدیریت کنید

Blueticks یکی از بهترین افزونه های Chrome برای WhatsApp است، اگر بهترین نباشد. این به چت های واتس اپ شما قدرت های فوق العاده می دهد و محدودیت های آزاردهنده آن را می شکند.

دو قدرت اصلی که Blueticks اضافه می کند، امکان برنامه ریزی پیام ها در واتس اپ وب و اضافه کردن یا مدیریت وظایف برای هر چت یا گروه است. در نسخه رایگان بلوتیکز، می توانید هر بار یک پیام را برنامه ریزی کنید. به طور مشابه، شما می توانید تا چهار کار در هر گروه یا مخاطب تنظیم کنید، نه بیشتر از آن.

Blueticks همچنین به کاربران امکان می دهد کمپین های WhatsApp را راه اندازی کنند. این یک روش کارآمد برای ایجاد یک پیام الگو، ارسال آن به چندین کاربر سفارشی شده با نام آنها و بررسی پاسخ ها است. در نسخه رایگان بلوتیکز، برندینگ بلوتیکز را در کمپین خود خواهید دید، اما در نسخه پولی می توان آن را حذف کرد.

تنها نقطه ضعف Blueticks این است که اگرچه فوق العاده است، اما فقط با WhatsApp Web در کروم کار می کند. بنابراین وقتی بیرون از منزل هستید، تلفن شما کارهایی را که در واتس اپ وب خود ذخیره کرده اید نشان نمی دهد. این کمی آزاردهنده است، اما با توجه به تعداد زیادی از کارهایی که Blueticks به خوبی انجام می دهد، یکی از برنامه های افزودنی واتس اپ است که باید وجود داشته باشد.

2.بهترین ابزار واتس آپ: Cooby (Chrome): سازماندهی چت های WhatsApp در تب ها، ایجاد یادآوری و موارد دیگر

تنها دلیلی که نمی‌گوییم Blueticks باید راه پیش‌ فرض شما برای استفاده از واتس‌اپ وب باشد، Cooby است. این افزونه کروم به همان اندازه قدرتمند است و ویژگی های جالب زیادی دارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که کوبی نمی تواند کاری را که Blueticks می تواند انجام دهد و بالعکس.

در اینجا نگاهی اجمالی به ویژگی های چشمگیر کوبی داریم:

تب ‌های سیستم: Cooby چند تب ایجاد می‌کند که بسته به فعالیت و ماهیت، مانند خوانده نشده، در انتظار پاسخ، نیاز به پاسخ، گروه‌ها، 1:1 و اکانت ‌های رسمی به‌روزرسانی خودکار می‌شوند.

تب های سفارشی: می توانید تب های اضافی ایجاد کنید و چت هایی مانند کار یا خانواده را به آنها اضافه کنید تا چت های خود را سازماندهی کرده و به راحتی آنها را مدیریت کنید.

یادداشت‌ها و یادآوری‌ها: می‌توانید در هر چت یادآوری اضافه کنید یا یادداشتی تنظیم کنید که فقط زمانی که در آن چت هستید قابل مشاهده باشد.

زمان‌بندی رویدادها: Google Calendar را با Cooby ادغام کنید تا به سرعت رویدادها را با دیگران برنامه‌ریزی کنید تا بتوانند دعوت‌های جلسه را بپذیرند یا رد کنند.

پیام های غیر مخاطب: می توانید بدون ذخیره آن مخاطب در تلفن خود، پیامی را برای هر کسی ارسال کنید.

اشتراک‌گذاری مکالمات: کوبی از شما می‌خواهد طیف وسیعی از پیام‌ها را در یک چت انتخاب کنید و یک لینک اسکرین‌شات زیبا برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها با دیگران ایجاد می‌کند، و از دردسر گرفتن چندین اسکرین‌شات برایتان جلوگیری می‌کند.

الگوها: الگوهای پیام را برای ارسال سریع پیام هایی که اغلب استفاده می کنید، تنظیم کنید.

نسخه رایگان Cooby به شما امکان می دهد از همه این ویژگی ها استفاده کنید و در عین حال محدودیت هایی را اضافه کنید (مانند سه تب سفارشی و حداکثر 10 یادآور در ماه). نسخه پریمیوم کاملاً نامحدود است.

3. نظرسنجی برای WhatsApp (وب): ایجاد نظرسنجی ناشناس برای کاربران WhatsApp

نظرسنجی برای واتس اپ ساده ترین راه برای هر کسی است که می تواند یک نظرسنجی چند گزینه ای ایجاد کند و آن را در واتس اپ به اشتراک بگذارد در حالی که نتایج را به صورت خودکار جمع آوری می کند. سازندگان نظرسنجی برای مشاهده نتایج باید با یک اکانت Google وارد سایت شوند، اما شرکت کنندگان در نظرسنجی هرگز نیازی به ترک چت WhatsApp خود ندارند.

نظرسنجی ها بسیار ابتدایی هستند. شما سوال را کامل بنویسید و چند گزینه اضافه کنید. می‌توانید مدت زمان اجرای نظرسنجی را تعیین کنید و حتی نامی برای آن بگذارید تا راحت ‌تر آن را در داشبورد خود پیدا کنید. پس از ایجاد، می‌توانید نظرسنجی را در گروه‌های واتس‌اپ به اشتراک بگذارید و هر انتخاب به‌عنوان یک لینک ظاهر شود. وقتی کاربر روی یک لینک کلیک می کند، به عنوان رای او ثبت می شود.

در داشبورد خود، می‌توانید مجموع آرا برای همه انتخاب‌ها را ببینید. نسخه رایگان فقط برای نظرسنجی های ناشناس است، اما در نسخه پولی، می توانید ضبط کنید که چه کسی به چه چیزی رای داده است، همراه با چند گزینه پیشرفته دیگر برای سوالات. اما واقعاً، نسخه رایگان برای اجرای نظرسنجی‌های سریع که مردم احتمالاً در آن شرکت می‌کنند عالی است زیرا تنها کاری که باید انجام دهند این است که یک بار روی یک لینک کلیک کنید.

4. Watomatic (اندروید): پیام های پاسخ خودکار را برای WhatsApp تنظیم کنید

نمی توانید پاسخ دهید زیرا در یک جلسه مشغول هستید یا در تعطیلات هستید؟ شاید واتس اپ را ترک کرده اید یا در حال استراحت هستید. با این حال، دیدن پیام‌های خوانده نشده ممکن است برای مردم بی‌ادب یا کنجکاو به نظر برسد. Watomatic یک راه عالی برای اطمینان از اینکه مردم می دانند که آنها را نادیده نمی گیرید با تنظیم پیام های پاسخ خودکار ساده است.

Watomatic با WhatsApp و همچنین Facebook Messages کار می کند. می توانید با یک جابجایی ساده آن را روشن و خاموش کنید. پیام کاملاً قابل تنظیم است و اگر می خواهید از آنها به عنوان الگو استفاده کنید، انجمن Watomatic Reddit چند نمونه از بهترین پیام های خود را به اشتراک گذاشته است.

البته این خطر وجود دارد که این پیام ها بر مردم چیره شوند یا آزاردهنده شوند. برای برخورد با گروه‌ها، می‌توانید Watomatic را جداگانه برای گروه‌ها روشن یا خاموش کنید تا وقتی دیگران بدون شما صحبت می‌کنند، پیام پاسخ خودکار شما نمایش داده نشود. از طرف دیگر، می‌توانید ویژگی بتا را امتحان کنید، که تعیین می‌کند پیام پاسخ خودکار شما چند بار در روز ارسال شود، که برای چت‌های فردی ایده‌آل است.

5.بهترین ابزار واتس آپ: Transcriberz (WhatsApp): ربات WhatsApp برای رونویسی یادداشت های صوتی

یادداشت های صوتی واتس اپ هم یک موهبت و هم نفرین است. خیلی خوب است که به جای تایپ کردن، به سرعت آنچه را که می خواهید بگویید، و حتی اگر تعداد زیادی از آنها را دارید، می توانید به یادداشت های صوتی سرعت دهید. اما گیرنده مجبور است اغلب آن را با خطر شنیدن دیگران پخش کند. راحتی پیامک این است که در یک نگاه در فضاهایی که نمی توانید یا نمی خواهید نت های صوتی را بشنوید در دسترس است.

Transcriberz یک ربات رایگان است که به یادداشت های صوتی گوش می دهد و آنها را به طور خودکار رونویسی می کند. برای استفاده از آن، باید روی دکمه Speak Up در ربات Alfred در سایت آنها کلیک کنید. این کار را از طریق تلفن خود انجام دهید که Alfred در واتس اپ باز می شود و از شما می خواهد ربات را به عنوان مخاطب اضافه کنید. سپس، هر زمان که یادداشت صوتی دریافت کردید و می‌خواهید آن را بخوانید، آن را در واتس‌اپ به آلفرد (Alfred) فوروارد کنید.

آلفرد بسیار سریع است و در آزمایشات ما نتایج بسیار خوبی ارائه کرد. علائم نگارشی کمی پایین بود، اما در مورد این ربات‌ها مشخص است. به طور کلی، این یک سرویس رایگان فوق العاده است که در حال حاضر با انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و عبری کار می کند. یادداشت های صوتی حداکثر 60 ثانیه محدودیت دارند و برای محافظت از حریم خصوصی کاربر در سرورهای خود ذخیره نمی شوند.

6. WhatsAlysis و WhosWhat (وب): چت های WhatsApp را برای آمار تجزیه و تحلیل کنید

چه کسی بیشتر در یک گروه صحبت می کند؟ شما و آن دوست چند پیام برای یکدیگر ارسال کرده اید؟ چت های شما در چه زمانی از روز بیشتر فعال هستند؟ WhatsAlysis و WhosWhat دو برنامه رایگان جالب هستند که چت های شما را تجزیه و تحلیل می کنند تا آمار سرگرم کننده و روشنگری تولید کنند.

هر دو برنامه برای چت های فردی یا گروهی کار می کنند. شما باید چت های فردی یا گروهی را صادر کنید، یکی از ترفندهای ضروری واتس اپ که همه باید بدانند. سپس آن را در وب سایت آپلود کنید و منتظر بمانید تا آن را تجزیه و تحلیل کنند و نتایج را به شما نشان دهند.

WhatsAlysis داده هایی مانند کل پیام های ارسال شده، تعداد پیام های ارسال شده توسط هر فرد را جمع آوری می کند و آن را در نمودار دایره ای قرار می دهد. همچنین فعالیت پیام رسانی ساعتی شما را یادداشت می کند و لیستی از کلمات پرکاربرد در چت را به شما می دهد. اگر موضوع گروه را تغییر داده باشید، تمام عناوین قبلی را خواهید دید.

WhosWhat سعی می‌کند همه چیز را سرگرم‌کننده‌تر نگه دارد، فواصل زمانی بین پیام‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا «conversation killers قاتل‌های مکالمه» را یادداشت کند و پیام‌ها را در ساعت‌های فرد مرتب می‌کند تا جغدهای شب را پیدا کند. سرورهای آنها بسیار بیشتر از WhatsAlysis زمان بردند، اما با توجه به رایگان بودن هر دو سرویس، بهتر است هر دو را امتحان کنید.

بهترین ترفند واتس اپ که باید بدانید

همانطور که می بینید، این ربات ها، وب سایت ها و افزونه ها استفاده از واتس اپ را بهتر و راحت تر می کنند. اما یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود واتس‌اپ، یک ترفند پنهان در خود برنامه است.

آیا می دانستید که می توانید چت های نامحدودی برای صحبت با خودتان ایجاد کنید؟ ساده است. گروهی ایجاد کنید که خودتان و یک دوست را اضافه کنید و سپس دوست را از گروه حذف کنید. این گروه یک فضای خصوصی برای شماست تا هر آنچه را که می خواهید یادداشت کنید. می توانید یک گروه برای کارها، گروهی دیگر برای یادداشت ها، گروه سوم برای یک مجله شخصی و غیره ایجاد کنید. و از آنجایی که به هیچ برنامه شخص ثالثی وابسته نیست، گروه ها در همه دستگاه های شما در دسترس هستند و توسط خط مشی های حریم خصوصی WhatsApp محافظت می شوند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس