تیزر Assassin’s Creed Codename Hexe پر از رمز و راز است

89
0
تیزر Assassin's Creed Codename Hexe پر از رمز و راز است

سازنده بازی Assassin’s Creed، یوبی‌سافت، تیزر کوتاهی را برای اساسین کرید با اسم رمز Hexe منتشر کرد که طبق گزارش‌ها مملو از رازهایی است که طرفداران باید آن را کشف کنند. تیزر Assassin’s Creed Codename Hexe پر از رمز و راز است. در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

به عنوان بخشی از نمایشگاه رسمی Assassin’s Creed، یوبی سافت یک تیزر رسمی برای Assassin’s Creed Hexe منتشر کرد و گفت تریلر پر از اسرار است. در واقع، به نظر می‌رسد که نمایش Assassin’s Creed بر یوبی‌سافت فوروارد تسلط داشته است. چرا که مجموعاً پنج بازی را به نمایش گذاشت، DLC آخرین فصل برای AC Valhalla و موارد دیگر را معرفی کرد و غیره.

بازی Assassin’s Creed Mirage، که طرفداران را در نقش Basim به عنوان یک دزد خیابانی قرار می‌دهد و در ادامه به یک مستر اساسین تبدیل می‌شود، بیشترین زمان را در طول نمایش به خود اختصاص داد، در حالی که هیاهوی اطراف Assassin’s Creed Red که در ژاپن ساخته شده است قطعاً قابل لمس بود. با این حال Assassin’s Creed Hexe ممکن است مرموزترین عنوان باشد. سایت گیم رنت اخیراً در یک رویداد پیش‌نمایش AC Showcase قبل از Ubisoft Forward شرکت کرده است، جایی که Hexe قطعاً توانسته حضار را تحت تأثیر قرار دهد.

در نگاه اول، تریلر Assassin’s Creed Hexe چندان برانگیزاننده نیست. این بازی در برخی از جنگل‌های فوق العاده تاریک و وهم آلود قرار دارد و لوگوی Assassin’s Creed از چوب و شاخه‌ها تشکیل شده است. برخی نمادها و چیزهای دیگر در سراسر تریلر پراکنده شده‌اند که ممکن است به راز آن گره خورده باشند. به گفته یوبی سافت، رازی در جایی در این تریلر مدفون است، اما شرکت از توضیح بیشتر از آن خودداری کرد. طرفداران فقط باید شیرجه بزنند و ببینند چه چیزی می‌توانند بفهمند، اما تصور اینکه رمزگشایی آن زمان زیادی طول بکشد سخت است.

علاوه بر این، Assassin’s Creed Hexe در Ubisoft Montreal به رهبری مدیر خلاق Clint Hocking در حال توسعه است. مونترال اساساً زادگاه Assassin’s Creed است و آن‌ها پروژه های متعددی را رهبری می‌کنند. یوبی‌سافت کبک نیز با مونترال همراه است، اگرچه اکنون روی Assassin’s Creed Red کار می‌کند، اما این استودیوها با هم در پروژه Assassin’s Creed Infinity همکاری می‌کنند. هر دو بازی Assassin’s Creed Red و Hexe بخشی از این پروژه هستند، اگرچه از ماهیت دقیق Assassin’s Creed Infinity هنوز جزئیاتی در دست نیست. این عنوان کمتر به عنوان یک بازی و بیشتر به عنوان یک هاب توصیف شده است و به نظر می‌رسد هر دو بازی از طریق Infinity عرضه شوند، به هر شکلی که باشد.

در نهایت، Assassin’s Creed Hexe بخش نسبتاََ کوچکی از AC Showcase را بازی می‌کند، اما ماهیت تیزر آن و نماهای تاریک آن را به خوبی منحصر به فرد می‌کنند. سؤالات زیادی وجود دارد، مانند فضاسازی و دوره زمانی دقیق، تاریخ انتشار آن، و اینکه آیا یک نقش‌آفرینی جهان باز مانند AC Valhalla یا یک تجربه کلاسیک‌تر مانند AC Mirage است، اما قطعاً باعث می‌شود آینده AC کمی روشن‌تر به نظر برسد. یوبیسافت اخیراََ عنوان کرد که Hexe اکشن نقش‌آفرینی نیست و قرار است تجربه‌ای جدید را ارائه دهد. بنابراین شرایط خیلی جالب شد.

بازی Assassin’s Creed Hexe هم‌اکنون در حال توسعه است. نظر شما در این خصوص چیست؟ تیزر Assassin’s Creed Codename Hexe پر از رمز و راز است، شما کدام یک از آن‌ها را کشف کردید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس