معرفی 19 مورد از بهترین کانال های یوتیوب که باید حتما تماشا کنید

122
0
بهترین کانال های یوتیوب

همانطور که می دانید یوتیوب مملو از محتوای بسیار زیادی است که سخت است در بین این همه انتخاب بدانید که باید از کجا شروع کنید. در این مقاله بهترین کانال های یوتیوب برای تماشا و سرگرم شدن برای شما آورده شده است.

آیا برای تصمیم گیری در مورد این که چه چیزی در YouTube تماشا کنید مشکل دارید؟ تعداد زیاد کانال های YouTube می تواند باعث مشکل در تصمیم گیری شود. برای کمک به شما در این زمینه، فهرستی از بهترین کانال ‌های YouTube را که باید در ادامه تماشا کنید، گردآوری کرده‌ایم.

تهیه لیستی از “بهترین” کانال های یوتیوب تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم لیستی از کانال های YouTube جالب ایجاد کنیم که ارزش تماشا را دارند. ممکن است همه آنها را دوست نداشته باشید، اما باید چیزی را در این بین پیدا کنید که از آن لذت ببرید.

1. بهترین کانال های یوتیوب: Tasty

این کانال آب دهان شما را راه می اندازد. ویدیو ها را در زمینه ی آموزش میان وعده های خوشمزه، به مراحل ساده ای که برای تهیه آنها نیاز است تقسیم می کند. آنقدر ساده و سریع موارد را توضیح می دهد که شما می خواهید وارد آشپزخانه خود شوید و این دستور العمل ها را امتحان کنید.

Tasty همچنین برنامه‌های YouTube خود را اجرا می‌کند، از جمله Tasty 101، Eating Your Feed و Behind Tasty.

اگر شما هم عاشق غذا و دستور العمل های آسان هستید در این کانال عضو شوید.

2. Homestar Runner

Homestar Runner در ابتدا در سال 2000 به عنوان یک سایت انیمیشن Flash شروع به کار کرد و به سرعت خود را در تاریخ اینترنت تثبیت کرد. شاید بیشتر به خاطر سری ایمیل بد قوی شناخته شود، جایی که مردی که دستکش بوکس بر تن دارد با طعنه و شوخ طبعی به پیام های طرفداران پاسخ می دهد.

این سریال مملو از شخصیت های سرگرم کننده، عجیب و غریب سورئال، و ارجاعات مبهم فرهنگ پاپ است. از آنجایی که مدت زیادی است اجرا می شود، البته با یک وقفه در وسط، محتوای زیادی برای خنده شما در این کانال وجود دارد.

اگر می خواهید یک برنامه ی خنده دار و سریال جدید را دنبال کنید در این کانال عضو شوید.

3. The King of Random

این کانال دارای پروژه های تصادفی آخر هفته، آزمایش ها و هک های زندگی است. این ویدیو های علمی DIY/madd به صورت حرفه ای تولید شده اند و از دسته بندی مفید تا سرگرم کننده را شامل می شوند.

در این کانال نکاتی برای بهبود دریافت تلفن همراه، راهی برای ساختن نوشابه یخ زده و نکاتی برای بقا، مانند نحوه روشن کردن آتش با کیسه ساندویچ، پیدا خواهید کرد.

اگر در تصادفی بودن زندگی جذابیت بی پایان پیدا می کنید و نمی خواهید زیاد منتظر امتحان چیز های جدید باشید، در این کانال مشترک شوید.

4. بهترین کانال های یوتیوب: MUO

این کانال که میزبان آموزش ها، نقدها، اخبار و موارد دیگر است بسیار مناسب افراد مختلف است. ما فکر می کنیم که این یک کانال عالی است!

چه بخواهید دانش خود را در مورد آخرین فن آوری به صورت بالا حفظ کنید، یا ویدیو های دقیق را برای حل مشکلات خاص دنبال کنید، کانال MUO YouTube صرف نظر از سطح تجربه شما با فناوری، بسیار مناسب است.

اگر از ویدیو های سرگرم کننده و آموزشی در مورد تکنولوژی لذت می برید، عضو این کانال شوید.

5. FitnessBlender

ورزش برای سلامت جسمی و روانی مهم است، اما گاهی اوقات پیدا کردن انگیزه یا منابع خوب ممکن است سخت باشد. به همین دلیل است که FitnessBlender بسیار عالی است، زیرا این کانال ویدیو های تمرینی رایگان، حرفه ای و تمام طول تمرین را ارائه می دهد.

این کانال دارای تمریناتی متناسب با تمام سطوح تناسب اندام با تمرکز بر روی قسمت های مختلف بدن است. بنابراین، چه به تمرینات قدرتی بالا تنه نیاز داشته باشید یا به تمرینات هوازی کیک بوکسینگ علاقه داشته باشید، FitnessBlender علایق شما را پوشش می دهد.

اگر می خواهید تناسب اندام داشته باشید و سالم بمانید، عضو این کانال شوید.

6. NPR Music

NPR Music میزبان مصاحبه ها و مستندها است، اما شاید بیشتر به خاطر سریال Tiny Desk شناخته شود. این باعث می شود طیفی از نوازندگان از ژانر های مختلف، کنسرتی صمیمی از بهترین آهنگ های خود را اجرا کنند.

می ‌توانید نام‌ های بزرگی مانند تیلور سویفت و هری استایلز را ببینید، اما همچنین هنرمندان جدیدی را که ممکن است قبلاً نشنیده‌اید، نیز در این کانال کشف کنید.

اگر می خواهید نوازندگان جدیدی را کشف کنید یا به اجرای آکوستیک ستارگان بزرگ گوش دهید، در این کانال مشترک شوید.

7. بهترین کانال های یوتیوب: Good Mythical Morning

Good Mythical Morning هر روز هفته ویدیو های جدیدی را آپلود می کند. این برنامه توسط کمدین ‌های اینترنتی رت و لینک میزبانی می ‌شود، زیرا آنها روند ها را بررسی می ‌کنند، بازی می‌ کنند و آزمایش ‌های لوپی انجام می ‌دهند.

این یک سرگرمی عالی و سبک می سازد و هرگز خود را جدی نمی گیرد. کجا دیگر می توانید مردان بزرگسالی را ببینید که تک تک محصولات دانکین دونات را مزه و رتبه بندی می کنند؟

اگر … دوست دارید سرگرمی های احمقانه و روزانه با ویدیو هایی که احساس می کنید با دوستان خود در حال معاشرت هستید،ببینید، در این کانال مشترک شوید.

8. CrazyRussianHacker

برای تاراس کولاکوف، “ایمنی اولویت شماره یک است”. شناگر سابق المپیک اوکراین که اکنون در وینسویل، کارولینای شمالی زندگی می کند، همه چیز را از جوشاندن کوکاکولا، آزمایش غذای نظامی گرفته تا ریختن 30 پوند یخ خشک در استخر بررسی می کند.

تاراس همچنین هک های زندگی را به اشتراک می گذارد و ابزار ها را آزمایش می کند. ترکیب تصادفی مجموعه ای سرگرم کننده از ویدیو های یوتیوب را ایجاد می کند که قطعا ارزش دیدن دارند.

اگر موارد افراطی ارائه شده در اینجا سرگرم کننده به نظر می رسند، احتمالاً از بهترین کانال های کشتی در YouTube نیز لذت خواهید برد.

اگر… از تماشای آزمایش های دیوانه کننده با پایان ایمن لذت می برید، در این کانال مشترک شوید.

9. FailArmy

خنده همیشه بر سر بازنده است. و در حین تماشای این ویدیو های شکست حماسی فکتان از خنده دچار درد شدید می شود.

همیشه به یاد داشته باشید که روزی می توانید ستاره یک ویدیوی شکست خورده باشید زیرا این کانال ارسالی طرفداران را می پذیرد.

اگر هر چند وقت یکبار نیاز به یک خنده خوب دارید در این کانال عضو شوید.

10. بهترین کانال های یوتیوب: People are Awesome

قطعا شما هم این حقیقت را می دانید که شکست نتیجه تلاش است. و تلاش زیاد، بار ها و بار ها، می تواند به نتایج عالی منجر شود. People are Awesome از دستاورد های افراد عادی که کار های خارق العاده ای انجام می دهند تجلیل می کند. فعالیت‌ ها شامل ورزش ‌های حرفه ای و تمرین ‌های ساده می‌شود.

مانند FailArmy، این کانال به مطالب ارسال شده توسط بینندگان بستگی دارد. اگر تا به حال یک ترفند شگفت ‌انگیز را روی ویدیو ثبت کرده ‌اید، این فرصتی است که آن را با جهان به اشتراک بگذارید.

در این کانال مشترک شوید اگر شما هم افراد فعال و خلاقی که ورزش های شدید انجام می دهند را تحسین می کنید.

11. Girlfriend Reviews

Girlfriend Reviews دیدگاهی معمولی در مورد جدید ترین بازی های زوج واقعی شلبی و مت ارائه می دهد. برخلاف بسیاری از کانال ‌های نقد و بررسی بازی ‌های ویدیویی که تمایل دارند موقعیت ‌های مشابهی داشته باشند، Girlfriend Reviews به همان اندازه که آموزنده است نگران خنداندن شما نیز است.

ویدیو ها واقعاً خوب ویرایش شده‌ اند، با صدا های جذاب شلبی و مملو از ارجاعات فرهنگ پاپ که باعث می ‌شود شما بخندید.

اگر می خواهید دیدی آرام، خنده دار و تازه به دنیای بازی های ویدیویی داشته باشید، در این کانال مشترک شوید.

12. Looper

Looper بر روی تخم ‌مرغ ‌های عید پاک، حقایق جالب و داستان ‌های ناگفته پشت فیلم ‌ها، برنامه‌ های تلویزیونی و بازی ‌های مورد علاقه ‌تان نور می‌ تابد. خواهید آموخت که چه اتفاقی برای آقای T افتاد، هیولا های فیلم ترسناک معروف زیر ماسک‌ ها یشان چگونه به نظر می‌ رسند و چرا هیچ ‌وقت دنباله‌ای برای Inception نساختند.

برای افرادی که به فرهنگ عامه علاقه دارند، این کانال سرگرمی های بی پایانی را فراهم می کند.

اگر علاقه مند به سرگرمی هستید و می خواهید درباره فیلم ها، نمایش ها، شخصیت ها و افراد مشهور بیشتر بدانید، در این کانال مشترک شوید.

13. بهترین کانال های یوتیوب: Amazing Space

Amazing Space یک کانال یوتیوب است که به فضای بینهایت فراتر از جو زمین اختصاص دارد. ویدئو های ویژه شامل پخش زنده از ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو های با وضوح بالا از زمین و خورشید و مجموعه ‌ای از ویدئو های تایم لپس است.

این مواد از ناسا، ESA (آژانس فضایی اروپا) و سایر منابع انحصاری تهیه شده است.

و اگر این کانال یوتیوب شما را در حال و هوای غواصی عمیق تر در فضا قرار می دهد، در اینجا بهترین مستند ها درباره کیهانی که همه ما در آن زندگی می کنیم وجود دارد.

اگر در مورد کهکشان خودمان کنجکاو هستید و از مناظر خیره کننده سیاره ما که در فضا شناور است،لذت می برید، در این کانال مشترک شوید.

14. The School of Life

این کانال YouTube و مدرسه واقعی برای بزرگسالان به انواع موضوعاتی می پردازد که بسیاری از والدین و مدارس از آنها غفلت می کنند: فلسفه، روان درمانی، ادبیات و هنر. موضوعات کانال شامل روابط، کار و سرمایه داری، کمدی و فرهنگ پاپ است.

می ‌توانید ویدیو های فردی را در مورد موضوعاتی که به آن ‌ها علاقه دارید پخش کنید. یا می ‌توانید یک برنامه درسی منتخب را دنبال کنید تا به عنوان یک بزرگسال کاملاً تحصیل کرده از مدرسه زندگی فارغ ‌التحصیل شوید.

اگر احساس می کنید چند درس زندگی را از دست داده اید و می خواهید این شکاف را کم کنید، در این کانال مشترک شوید.

15. بهترین کانال های یوتیوب: Veritasium

هر ویدیو در این کانال حاوی یک عنصر حقیقت است. درک مولر به سوالات جذاب پاسخ می دهد و موضوعات سرگرم کننده را از دریچه علم بررسی می کند. برای مثال، آیا می‌دانید آفتاب ‌پرست ‌ها چگونه رنگ خود را تغییر می ‌دهند، آیا تلفن ‌های همراه می ‌توانند باعث ایجاد تومور مغزی شوند یا اینکه جوشکاری در فضا چگونه کار می ‌کند؟ همه اینها (و بیشتر) را در Veritasium خواهید یافت.

البته شما می توانید برای فهرستی از کانال ‌های مشابه و بهترین کانال ‌های YouTube برای آزمایش ‌های علمی را در دیگر مقالات ما بررسی کنید.

اگر شیفته علم هستید و می خواهید در مورد شگفتی های دنیای ما بیشتر بدانید، در این کانال مشترک شوید.

16. Tom Scott

Tom Scott مهارت کاملی در ارائه موضوعات پیچیده یا به ظاهر پیش پا افتاده به روشی فوق العاده هوشمندانه، سرگرم کننده و سرراست دارد.

چه بخواهید درباره کوتاه ترین پرواز جهان، تایمر های توستر، قوانین مکالمه یا میلیون ها موضوع دیگر بیاموزید، تام اسکات اینجاست تا به شما آموزش دهد.

اگر می خواهید ترکیبی عالی از دانش و سرگرمی داشته باشید، در این کانال مشترک شوید.

17. بهترین کانال های یوتیوب: MadFit

یکی دیگر از کانال های یوتیوب تناسب اندام، MadFit است که توسط مدی لیمبرنر میزبانی می شود. همه ویدیو های او تمریناتی را ارائه می دهند که می توانید در خانه انجام دهید و بیشتر آنها به تجهیزات خاصی نیاز ندارند.

ویدیوهای MadFit بسیار متنوع هستند، مانند گرم کردن سریع، سوخت و ساز در تمام بدن، یا تمرینات رقص برای کاردیو سرگرم کننده.

اگر بیشتر وقت خود را نشسته می گذرانید و می خواهید یک تمرین سریع و سرگرم کننده داشته باشید، در این کانال مشترک شوید.

18. Jamie Oliver

Jamie Oliver یکی از شناخته شده ترین سر آشپز های جهان است. کانال یوتیوب او مملو از دستور العمل های خوشمزه است و اشتیاق او به غذا به قدری قوی است که شما چاره ای ندارید جز اینکه بخواهید شما هم آن غذا ها را دوباره بپزید.

دستور العمل ها و نکات آشپزی بی پایانی در کاتالوگ این کانال وجود دارد که می توانید آنها را درست کرده و بخورید، البته که همراه با آپلود های منظم برای همه سلیقه ها.

اگر می خواهید افق آشپزی خود را گسترش دهید و سرآشپز بهتری شوید، در این کانال مشترک شوید.

19. MrBeast

MrBeast یکی از محبوب ترین یوتیوبر های روی کره زمین است، بنابراین گنجاندن او در این لیست بی معنی نیست. او ویدیو های چالشی پرمخاطب تولید می کند، مانند بازآفرینی بازی ماهی مرکب نتفلیکس یا کارخانه شکلات سازی ویلی ونکا.

MrBeast همه چیز در مورد سرمایه گذاری مجدد پولی است که از یوتیوب به دست می آورد، به این معنی که ویدیو ها همچنان پیشرفته تر می شوند. هر کاری که او برای دفعه ی بعدی انجام می دهد همیشه شگفت انگیز است.

اگر از ویدیو های چالشی سریع، پیشرفته و حماسی لذت می برید، عضو این کانال شوید.

این کانال های یوتیوب را با دوستان خود تماشا کنید

قطعا این کانال های یوتیوب باید شما را برای مدت طولانی مشغول نگه دارند. در مجموع، آنها هزاران ساعت سرگرمی برای شما دارند تا از آن لذت ببرید.

فراموش نکنید که موارد دلخواه خود را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. در واقع، استفاده از یک سرویس آنلاین را برای تماشای همزمان ویدیوها با هم در نظر بگیرید تا بتوانید در زمان واقعی دیدن ویدیو ها بحث کنید، حال کنید و بخندید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید تصمیم خود را برای شروع تماشا و بررسی یک کانال یوتیوب مناسب، گرفته باشید

شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس