بهترین بازی های NFT سال 2023

66
0
بهترین بازی های NFT سال 2023

اکثر بازی‌های NFT شامل یک بازار داخلی هستند که در آن بازیکنان می‌توانند اقلامی را در یک بلاک چین بخرند و بفروشند. بازار بازی‌های موبایلی بسیار بزرگ است و استفاده از این بازار می‌تواند محبوبیت بازی موبایلی وب ۳.۰ را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با این حال، غول‌های فناوری مانند اپل و گوگل پلی مانع از گسترش بازی‌های مبتنی بر NFT در موبایل می‌شوند. یک مثال این است که اپل چگونه برای بازی‌های NFT سی درصد مالیات قرار داده است. در این مطلب به بررسی بهترین بازی های NFT سال 2023 می پردازیم.

بهترین بازی های NFT سال 2023

تجربه گیم پلی بازی‌های موبایل وب ۳.۰ بر موفقیت تجاری آنها نیز تأثیر می‌گذارد. اما وقتی کاربران از Web3 استفاده می‌کنند، متوجه می‌شوند که باید یک کیف پول راه‌اندازی کنند، نحوه معامله ارزهای دیجیتال، خرید NFT و غیره را بیاموزند. برای کاربرانی که به بازی‌های Web 2 عادت دارند موانع زیادی وجود دارد. همیشه راه حل‌هایی برای این مسائل وجود دارد. در نتیجه بازی‌های موبایل وب ۳.۰ در حال حاضر در دسترس هستند و به بازارهای بزرگ‌تری در حال گسترش هستند.

بهترین بازی های NFT سال 2023
بهترین بازی های NFT سال 2023

اکسی اینفینیتی

در سال ۲۰۲۱، اکسی اینفینیتی جهان را تکان داد. جدیدترین نسخه شامل یک بازی شبیه سازی مزرعه است و به کاربران اجازه می‌دهد تا آواتار خود را پرورش دهند و طبق معمول از آنها در نبرد استفاده کنند. صاحبان زمین‌ها اکنون می‌توانند بذر و گیاه بکارند و خیره کننده‌ترین خانه را در بازی ایجاد کنند. Axie Infinity، یک پیشگام بازی برای کسب درآمد، دارای انگیزه‌های گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای است که به بازیکنان برای تکمیل اهداف، پیشرفت و صرفاً سرگرم شدن با بازی پاداش می‌دهد.

اسپیلینترلندز

یک بازی کارتی معاملاتی چند نفره به نام اسپیلینترلندز ساخته شده است تا بازیکنان را نسبت به هیجان نبردهای Hearthstone و سرگرمی جمع آوری پوکمون نوستالژیک کند. کارت‌ها در Splinterlands بر خلاف کارت‌هایی که در بازی‌های کارتی سنتی استفاده می‌شوند، ارزش واقعی دارند و مالکیت را به دارندگانشان می‌دهند. در دستگاه‌های تلفن همراه، این TCG ساخت شده و به آرامی پخش می‌شود و دارای گرافیک دوست داشتنی است. حتی با وجود اینکه درک قوانین بازی ساده است، اما همه نمی‌توانند در آن متخصص شوند، که یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این بازی است.

باشگاه مبارزه کهکشانی

باشگاه مبارزه کهکشانی اولین MOBA موبایلی سریع است که به صاحبان مجموعه‌های مختلف NFT امکان می‌دهد در همان عرصه وارد نبرد شوند. هدف گلکسی فایت کلاب تبدیل شدن به نینتندو وب ۳ است، اما به جای ایجاد یک پلتفرم دیواری، از قابلیت همکاری کالاها و دارایی‌های دیجیتال در یک اکوسیستم واقعاً باز حمایت می‌کند. برای دستیابی به این هدف، Galaxy Fight Club برای توسعه یک پلت فرم بازی متقابل IP برای کل جهان NFT تلاش می‌کند که تعامل بی سابقه‌ای را بین IP‌های مختلف از مجموعه‌های مختلف امکان پذیر می‌کند.

آپلند

آپلند یک پلتفرم متاورس بازی و کسب درآمد است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی شبیه به مونوپولی، محیط درون بازی آن است که بر اساس مکان‌های جغرافیایی واقعی ساخته شده است. اگرچه Upland ما را به یاد بازی‌های تجارت دارایی مجازی در دنیای Web2 می‌اندازد، اما ارزش و تجربه‌ای که برای کاربران به ارمغان می‌آورد در حال تغییر است. به طور خاص، دارای یک اقتصاد دیجیتال واقع گرایانه با یک بازار باز است که توسط مالکیت واقعی هدایت می‌شود.

لیگ پادشاهی‌ها

بازی استراتژی MMO مبتنی بر بلاک چین، League of Kingdoms، رایگان است. در این بازی استراتژی تاکتیکی مبتنی بر اتحاد، بازیکنان می‌توانند پادشاهی ایجاد کنند، ارتش و اتحاد تشکیل دهند و درگیر نبرد شوند. بهترین چیز در مورد بازی این است که هیچ تجربه یا درک قبلی از رمزنگاری برای بازیکنان برای شرکت در بازی لازم نیست. آنها ملزم به داشتن NFT‌های زمین برای ییلد فارمینگ نیستند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس