بهترین بلندگوهای بلوتوث 2022

147
0
بهترین بلندگوهای بلوتوث

در سال 2022 در بلندگوهای بلوتوث به دنبال چه چیزی باشیم؟ بهترین بلندگوهای بلوتوث را بشناسید.

همچنین مطلب بهترین اسپیکر برای بازی در زمان استفاده از رایانه شخصی را هم بخوانید.

بهترین اسپیکر بلوتوث برای یک نفر همیشه برای دیگری بهترین نیست. هنگام خرید اسپیکر بلوتوث، بهتر است سبک زندگی خود را در نظر بگیرید. شما می خواهید خرید شما نشان دهد که چگونه از بلندگو استفاده می کنید تا بهترین قیمت را به دست آورید.

قابل حمل بودن معمولاً بزرگترین عامل در انتخاب اسپیکر است. همه انتخاب های ما کمتر از 10 پوند هستند (اگرچه اکثر آنها در واقع کمتر از سه پوند هستند) به طوری که هیچ کدام آنقدر سنگین یا آزاردهنده برای حمل در سفر نیستند. داشتن یک بلندگو که به راحتی در کیف حمل قرار گیرد می تواند استفاده واقعی از آن را بسیار آسان تر می کند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب اسپیکر بلوتوث کیفیت صدا و سطح صدا است. هنگامی که بلندگو به بالاترین میزان صدا می رسد، موسیقی باس سنگین گاهی اوقات باعث ایجاد اعوجاج صدا در بلندگوهای با کیفیت پایین می شود. ما انتخاب بلندگوهایی را انتخاب کردیم که این کار را انجام نمی دهند، زیرا به بیان ساده، هیچ کس آن را نمی خواهد.

به طور معمول، صرف هزینه بیشتر برای بلندگو به معنای شفافیت بهتر صدا، صدای بلندتر، و زنگ و سوت بیشتر است. با این حال، برخی از جواهرات بسیار مقرون به صرفه وجود دارند که کار را به همان خوبی، اگر نگوییم بهتر از رقبای گران‌ تر، انجام می ‌دهند.

گاهی اوقات انتخاب یک بلندگوی نام تجاری بزرگ در محدوده قیمت پایین ‌تر در واقع برخی از ویژگی‌هایی را قربانی می ‌کند که می‌توانید با یک نام تجاری کمتر شناخته ‌شده در صورت استفاده از این شانس به دست آورید. با توجه به آنچه گفته شد، انتخاب یک نام تجاری بزرگ در محدوده قیمت کمی بالاتر می تواند به یک محصول فوق العاده و عالی منجر شود.

با وجود همه این موارد، در این مقاله توصیه های ما وجود دارد.

بهترین اسپیکر بلوتوث در کل: JBL Charge 5

بهترین بلندگوهای بلوتوث
بهترین بلندگوهای بلوتوث

مزایا

✓ بهترین کیفیت صدا از هر بلندگوی موجود در این لیست

✓ IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار

✓ به اندازه کافی بلند است که مناسب یک مهمانی باشد

✓ پاوربانک داخلی برای شارژ دستگاه ها

✓ عمر باتری 20 ساعته برای استفاده متوسط

✓ مواد درجه یک این را با کیفیت و بادوام می کنند

معایب

✗ قیمت بالا

✗ کمی بزرگتر از یک بلندگوی بلوتوث قابل حمل متوسط

JBL Charge 5 یک بلندگوی همه کاره بلوتوثی است که تضمین می کند صدای شما با صدای بلند و شفاف شنیده می شود. با قیمت 179 دلار، شما یک اسپیکر ضد آب IP67 دریافت می کنید که دارای باتری 20 ساعته است و دارای یک پاوربانک برای شارژ دستگاه شما در حین گوش دادن است.

هنگام در دست گرفتن Charge 5، مواد ممتاز استفاده شده باعث می شود احساس کنید که می تواند ضربه بزنید و مدت زیادی دوام بیاورد. این بلندگوی عالی برای رفتن به ساحل برای یک مهمانی در فضای باز بدون نگرانی در مورد دور نگه داشتن آن از آب یا شن و ماسه است. البته باید به خاطر داشته باشید که Charge 5 بزرگتر از یک بلندگوی قابل حمل متوسط ​​است، بنابراین باید فضای بیشتری را در یک کیسه اشغال کند.

اما چیزی که Charge 5 را در مقایسه با سایر اسپیکرهای بلوتوث متمایز می کند کیفیت صدا است. بیس قوی نیست، اما موجود و واضح است. میدها و تربل فوق العاده هستند و صداها را طوری صدا می کنند که انگار درست در مقابل شما خوانده می شوند. این اسپیکر بلوتوث JBL همچنین می تواند صدای بسیار زیادی داشته باشد تا بتوانید در طیف وسیعی از سناریوها از آن استفاده کنید. این یک بلندگو همه کاره است!

Charge 5 از نظر اتصال نیز همه کاره است. می توانید همزمان تا دو گوشی را به اسپیکر متصل کنید که بسیار مفید است. این اسپیکر همچنین بخشی از سری Partyboost JBL است، به این معنی که می ‌توانید آن را به دیگر بلندگوهای سازگار متصل کنید تا همان موسیقی را به طور همزمان پخش کنید. در نتیجه، به دلیل سهولت بیشتر در جداسازی ابزار شنوایی و جلوه‌های استریو، هنگام پخش موسیقی به ‌صورت استریو با Partyboost، تجربه گوش دادن همه‌جانبه ‌تری خواهید داشت.

به طور کلی، JBL Charge 5 یک قدرت بلندگو است که دوام، تطبیق پذیری و عمر باتری را دارد که می توان هر روز از هر نظر از آن استفاده کرد.

بهترین اسپیکر بلوتوث اقتصادی: DOSS Soundbox

بهترین بلندگوهای بلوتوث
بهترین بلندگوهای بلوتوث

مزایا

✓ قیمت پایین

✓ IPX5 مقاوم در برابر آب

✓ عمر باتری 20 ساعته با استفاده متوسط

✓ سایز کوچک

✓ بادوام

معایب

✗ کمبود امکانات

✗ کیفیت صدا چشمگیرترین نیست

با قیمت 30 دلار، DOSS Soundbox به شما پول زیادی می دهد. کوچک، قابل حمل، عمر باتری 20 ساعته و فوق العاده بادوام است. این طراحی شامل دکمه های لمسی با کاربری آسان در بالای بدنه ساده و جعبه ای است. همچنین می ‌توانید از بین رنگ‌ های متنوعی انتخاب کنید که در این قیمت بسیار خوب است.

Soundbox دارای رتبه IPX5 است، به این معنی که در نزدیکی دوش یا استخر و زیر باران خوب است، اما بلندگو را نمی توان زیر آب فرو برد. از نظر کیفیت ساخت، اکثر منتقدان میزان دوام این اسپیکر را برجسته می کنند. حتی یک بررسی آمازون وجود دارد که ادعا می کند این اسپیکر بعد از اینکه در گل ریخته شده است، باران می بارد و به طور مداوم برای بیش از چهار سال استفاده می شود، همچنان کار می کند.

این بلندگوی بی سیم با توان 12 واتی که در بدنه کوچکی گنجانده شده است، می تواند صدای بسیار بلندی داشته باشد. وقتی یک مهمانی بیش از 15 نفر یا بیشتر می شود، ممکن است صدای آن به اندازه کافی بلند نباشد، اما برای استفاده شخصی روزمره یا برای مجالس کوچکتر بسیار بلند است.

این اسپیکر نسبت به قیمتش عالی است، اما انتظار نداشته باشید که تعداد زیادی زنگ و سوت دریافت کنید. اما اگر به دنبال یک بلندگوی بلوتوثی هستید که ساده باشد و بتوان آن را تقریباً در هر مکانی حمل کرد، DOSS Soundbox یک انتخاب عالی است.

بهترین اسپیکر بلوتوث قابل حمل: JBL Clip 4

بهترین بلندگوهای بلوتوث
بهترین بلندگوهای بلوتوث

مزایا

✓ طراحی کارابین فوق قابل حمل حمل و نقل آسان

✓ کیفیت صدای عالی برای اندازه کوچک

✓ IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار

معایب

✗ قیمت بالا برای یک اسپیکر کوچک

اگر به چیزی فوق العاده قابل حمل نیاز دارید، JBL Clip 4 راهی برای رفتن است. نکته قابل توجه فروش این است که این اسپیکر از قبل دارای یک کارابین داخلی است، بنابراین می توانید آن را در هر جایی گیره دهید و آماده هستید آن را به هر کجا ببرید.

فقط به این دلیل که این اسپیکر کوچک است به این معنی نیست که شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این تنها پنج وات قدرت دارد، اما وضوح صدای امضای JBL همچنان درخشنده است. این اسپیکر حتی در ولوم بالا نیز هیچ گونه اعوجاج صوتی ندارد که برای چنین اسپیکر بلوتوث کوچکی کیفیت منحصر به فرد است. به طور معمول، بلندگوی با این اندازه وقتی به صدای بیش از 90 درصد برسد، در باس شروع به گل آلود شدن می کند، بنابراین جالب است که Clip 4 از آن اجتناب کند.

JBL’s Clip 4 دارای رتبه IP67 است، بنابراین مانند JBL Charge 5 ضد آب و ضد گرد و غبار است. با این حال، عمر باتری آن کمی کم است، زیرا تنها حدود 10 ساعت دوام می آورد. حداقل، این چیزی است که JBL می گوید – طبق بررسی ما از Clip 4، تستر ما قبل از شارژ شدن توانست 25 ساعت عمر باتری داشته باشد. اگر قصد دارید از Clip 4 به طور مداوم با صدای زیاد استفاده کنید، احتمالا فقط 10 ساعتی را که JBL ادعا می کند، دریافت خواهید کرد.

با این وجود، Clip 4 هنوز بهترین انتخاب برای یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل است. اگر به چیزی فوق ‌العاده کوچک با کیفیت صدای واضح برای چسباندن به کیف خود و گوش دادن به پادکست در پیاده‌ روی یا دوچرخه ‌سواری نیاز دارید، این همان چیزی است که میخواهید.

بهترین اسپیکر بلوتوث ضد آب: Ultimate Ears Wonderboom 3

بهترین بلندگوهای بلوتوث
بهترین بلندگوهای بلوتوث

مزایا

✓ دارای استاندارد IP67 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

✓ در آب شناور می شود

✓ صدای 360 درجه

✓ دو تا را برای صدای استریو واقعی جفت کنید

معایب

✗ بدون پورت کمکی

✗ نه به اندازه بلندگوهای بزرگتر Ultimate Ears

اکثر اسپیکرهای بلوتوثی که این روزها می توانید بخرید حداقل به نوعی ضد آب هستند. اگر به دنبال بلندگوی هستید که نه تنها در برابر آب مقاومت کند، بلکه در آن رشد کند چه؟ شما به دنبال Ultimate Ears Wonderboom 3 هستید.

Wonderboom 3 نه تنها دارای رتبه IP IP67 است، بلکه شناور است. می‌توانید با خیال راحت بلندگو را تا 30 دقیقه بدون آسیب رساندن به آن در عمق یک متری (3.2 فوت) غوطه ‌ور کنید، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ایمن نگه‌ داشتن بلندگو در مهمانی ‌های استخر نیست. این اسپیکر حتی در عمق 1.5 متری (تقریباً پنج فوت) آزمایش شده است.

آن را از استخر ماهی بگیرید، و Wonderboom 3 به عنوان زندگی مهمانی عمل می کند. مانند سایر بلندگوهای Ultimate Ears، این مدل صدای زیادی را ارائه می دهد و به دلیل اندازه جمع و جور خود صدایی بزرگ دارد. این بلندگو صدای 360 درجه ارائه می دهد، به این معنی که شما بدون توجه به جایی که نسبت به بلندگو ایستاده اید، همان صدا را می شنوید.

اگر این کافی نیست، می‌توانید دو بلندگوی Wonderboom 3 را جفت کنید. می‌توانید هر دو را در حالت 360 درجه بگذارید تا صدای بیشتری را به مهمانی بیاورید، یا می‌توانید از آنها به عنوان کانال‌های چپ و راست برای صدای استریو واقعی استفاده کنید. عمر باتری این اسپیکر بسته به میزان صدای پخش تا 14 ساعت است.

Wonderboom 3 در رنگ های متنوعی عرضه می شود که به شما امکان می دهد مدلی را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. این اسپیکر در رنگ‌های مشکی فعال، صورتی فوق‌العاده، خاکستری روشن Joyous و آبی performance موجود است.

بهترین بلندگوی بلوتوث خودرو: Sony SRS-XB33

بهترین بلندگوهای بلوتوث
بهترین بلندگوهای بلوتوث

مزایا

✓ صدای استریو فراگیر

✓ به اندازه‌ای بلند است که جایگزین استریو ماشین شود، به‌علاوه میکروفون داخلی برای تماس‌های تلفنی

✓ IP67 ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه

✓ حالت صدای زنده- تجربه شنیداری شبیه به سالن را امکان پذیر می کند

✓ 24 ساعت عمر باتری متوسط

معایب

✗ قیمت بالا است، اما با توجه به ویژگی ها نسبتاً منصفانه است

✗ اندازه کمی بزرگتر از اکثر بلندگوهای قابل حمل (مقایسه با JBL’s Charge 5)

سونی SRS-XB33 به سه دلیل ساده بهترین اسپیکر بلوتوث برای خودرو است: صدای بلند، فراگیر و کیفیت صدای عالی. اندازه و مشخصات آن شبیه JBL Charge 5 است و به اندازه کافی کوچک است که قابل حمل باشد، اما فضای کمی بیشتر از بلندگوهای یک را اشغال می کند.

ما نمی ‌توانیم درک کنیم که صدا در XB33 چقدر غوطه ‌ور است. دارای 2 بلندگوی متعادل برای ارائه صدای استریو و افزایش تفکیک سازها. SRS-XB33 همچنین دارای حالت Live Sound سونی است که باعث می‌شود موسیقی به گونه‌ ای باشد که درست در مقابل شما اجرا می‌شود. این امر با پخش صدا در جهات مختلف بیرونی، شبیه سازی یک تجربه شنیداری سه بعدی به دست می آید.

این اسپیکر سونی همچنین دارای ویژگی های زیادی است که قبلاً با سایر اسپیکرها ذکر شده بود. این شامل عمر باتری 24 ساعته، استاندارد IP67 ضد آب، یک درگاه USB استاندارد و یک پورت USB-C است تا بتوانید گوشی هوشمند خود را در حین حرکت شارژ کنید. سونی همچنین دارای Party Connect است، ویژگی شبیه به Partyboost JBL که به شما امکان می‌دهد با بلندگوهای سازگار ارتباط برقرار کنید تا تجربه ‌ای بلندتر و فراگیرتر داشته باشید.

اگر می‌خواهید استریو خودروی خود را با یک بلندگوی بلوتوث جایگزین کنید، ممکن است چیزی دریافت کنید که بتواند نحوه احاطه کردن اسپیکر ماشین شما را تکرار کند و شما را در وسط موسیقی قرار دهد. Sony SRS-XB33 بلندگوی است که دقیقاً این کار را انجام می دهد.

در حالی که اگر قصد دارید از دو بلندگو در خودروی خود استفاده کنید، اسپیکر سونی یک گزینه عالی است، اگر فقط از یکی استفاده می کنید، می تواند کمی محدود شود. اگر یک راه حل یکباره را ترجیح می دهید، Bose SoundLink Revolve را توصیه می کنیم. از نظر ویژگی با مدل سونی قابل مقایسه است، اما دارای صدای 360 درجه است که اگر از یک بلندگو برای خودرویی پر از جمعیت استفاده می کنید عالی است.

اگر تصمیم دارید که می‌خواهید به سیستم دو بلندگو ارتقا دهید، Bose SoundLink Revolve از جفت کردن دو بلندگو برای اجرای استریو پشتیبانی می‌کند، درست مانند سونی. همچنین دارای یک میکروفون داخلی برای فرمان‌های صوتی و بلندگو است، بنابراین اگر مکرراً در جاده تماس می‌گیرید، یک گزینه هندزفری عالی است.

بهترین بلندگوی بلوتوث بلند: Gemini GC-206BTB

بهترین بلندگوهای بلوتوث
بهترین بلندگوهای بلوتوث

مزایا

✓ کیفیت صدای عالی

✓ به اندازه کافی بلند برای روشن کردن یک مهمانی

✓ طراحی LED با تغییر رنگ سرگرم کننده

✓ شامل پورت های میکروفون یا گیتار است

✓ توان 500 وات با قیمت پایین

معایب

✗ بزرگترین اسپیکر در این لیست (22 اینچ ارتفاع و حدود یک فوت عرض)

✗ باتری فقط تا شش ساعت دوام می آورد

✗ ضد آب نیست

Gemini GC-206BTB ممکن است کمترین “قابل حمل” بلندگوی بلوتوثی در این لیست باشد، اما می تواند با 500 وات قدرت و بدنه LED با تغییر رنگ، هر مهمانی را بالا ببرد. ممکن است آنقدر بزرگ باشد که بتوانید آن را با بقیه وسایل ضروری در کیف بیندازید، اما همچنان سبک وزن است و وزن آن کمی بیش از هشت پوند است. این اسپیکر همچنین دارای بند شانه ای است که دستان شما را آزاد کرده و قابلیت حمل را کمی آسان تر می کند.

همچنین راه های مختلفی برای استفاده از بلندگوی Gemini وجود دارد. البته با بلوتوث سازگار است، اما می‌توانید از آن با کارت SD، اسلات USB، پورت AUX یا ورودی یک چهارم اینچی برای وصل کردن گیتار یا میکروفون استفاده کنید.

بدیهی است که بزرگترین مزیت این اسپیکر میزان صدا است. این شبیه به بلندگوهای PA است و می تواند به اندازه ای بلند باشد که صدا را به کل مهمانی منتقل کند. Gemini نام تجاری است که معمولاً برای تجهیزات استاندارد DJ شناخته می شود و کیفیت این اسپیکر به همین اندازه است.

از نظر نکات منفی، اولین مورد واضح اندازه است. این بزرگترین اسپیکر در این لیست است، اگرچه بند سبک و شانه ای همراه آن باعث می شود که همچنان به راحتی قابل حمل باشد. با این حال، باتری قابل شارژ GC-206BTB به طور متوسط ​​تنها 6 ساعت دوام می آورد. اگر باتری کافی نیست، Alto Uber LT یک بلندگو با ویژگی‌های مشابه اما با عمر باتری 35 ساعت است. قدرت بسیار کمتری نسبت به Gemini با تنها 50 وات دارد، اما همچنان به اندازه کافی برای سرگرم کردن مهمانی صدا دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس