بهترین جایگرین اینستگرام برای کسب و کارها و عکاسان | معرفی VERO

67
0
بهترین جایگرین اینستگرام

در حالی که اینستاگرام تلاش می کند با TikTok رقابت کند، عکاسان را از این پلتفرم دور می کند. بنابراین، تغییر به VERO را در نظر بگیرید. در این مقاله به معرفی بهترین جایگرین اینستگرام برای عکاسان کسب و کارهای آنلاین می پردازیم.

اینستاگرام قبلاً پلتفرمی برای عکاسان بود، اما بسیاری از سازندگان به طور فزاینده ای از این پلتفرم ناراضی شده اند. چندین نفر از افراد مشهور از جمله کیم کارداشیان و کایلی جنر نیز شکایت کرده اند.

بهترین جایگرین اینستگرام 

در آگوست 2022، پیتر مک کینون ویدیویی درباره VERO برای بیش از 5 میلیون مشترک یوتیوب خود منتشر کرد. از آن زمان، این پلتفرم مورد توجه قرار گرفت و توجه بسیاری از سازندگان را به خود جلب کرد.

اگر یک عکاس هستید، ممکن است ارزش قابل توجهی در ارسال کار خود به VERO پیدا کنید. این مقاله هفت دلیل را شناسایی می کند که چرا ممکن است بخواهید تغییر را در نظر بگیرید.

  1. بدون فشار الگوریتمی

بهترین جایگرین اینستگرام
بهترین جایگرین اینستگرام

هنگام انتشار آثار خود در رسانه های اجتماعی، بسیاری از سازندگان در دام تلاش برای جلب رضایت الگوریتم ها می افتند. وقتی روی چرخ همستر (hamster) قرار گرفتید، ایجاد محتوا برای لذت بردن بیشتر و بیشتر چالش برانگیز می شود. و در حالی که فرسودگی شغلی عوامل زیادی دارد، دوست نداشتن کاری که انجام می دهید یکی از آنهاست.

الگوریتم‌های اینستاگرام از سال 2020 تغییر زیادی کرده‌اند. و در حالی که راه‌هایی برای استفاده از الگوریتم اینستاگرام وجود دارد، در طول سال 2022، بسیاری از سازندگان کاهش قابل‌توجهی در تعامل را گزارش کردند – به‌ویژه در مورد تصاویر ثابت. اگر ویدیوها را روی پلتفرم پست نمی کنید، رشد ارگانیک بسیار چالش برانگیزتر از قبل است.

اگر به خاطر الگوریتم‌ها فشار ارسال را نمی‌خواهید، VERO ارزش دیدن دارد. این پلتفرم ادعا می کند که از الگوریتم استفاده نمی کند. به این ترتیب، می توانید بدون فشار اضافی روی به اشتراک گذاری قطعات مورد علاقه خود تمرکز کنید.

  1. بدون تبلیغات

اگر در سال 2022 زمان زیادی را در اینستاگرام سپری کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که تبلیغات بیشتری در فید شما ظاهر می شود. ما نباید از این موضوع خیلی تعجب کنیم. شبکه باید به نحوی پول دربیاورد. و البته اینستاگرام تنها پلتفرم رسانه اجتماعی نیست که این روزها در آن تبلیغات پیدا می کنید. با این حال، دیدن تبلیغات هنگام پیمایش در فید شما می‌تواند آزاردهنده باشد.

وقتی از VERO استفاده می کنید، تبلیغاتی را نخواهید دید. در عوض، فید شما تا حد زیادی شامل پست‌هایی از افرادی است که دنبال می‌کنید. اگر تصمیم دارید در اینستاگرام بمانید و به VERO تغییر ندهید – یا از هر دو پلتفرم استفاده کنید – می توانید علایق تبلیغات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا آنها را برای شما مناسب تر کند.

  1. اشتراک گذاری محتوا می تواند دوباره سرگرم کننده باشد

بهترین جایگرین اینستگرام
بهترین جایگرین اینستگرام

بسیاری از عکاسان در ابتدا با انتشار محتوای خود در اینستاگرام عاشق هنر خود شدند. و در دهه 2010، اشتراک گذاری تصاویر از سفرها و زندگی شما بسیار سرگرم کننده بود. با این حال، اکنون بسیاری از سازندگان بزرگ گفته‌اند که پست کردن اینستاگرام را مانند قبل لذت‌ بخش نمی‌دانند.

می توانید استدلال کنید که دلایل متعددی باعث شده است که اینستاگرام دیگر برای بسیاری از سازندگان سرگرم کننده نباشد. آنهایی که چند سالی بر روی پلتفرم بوده اند ممکن است به سادگی از آن خسته شده باشند. احتمال دیگر این است که بریدن و تغییر مداوم پلتفرم باعث کاهش انگیزه عکاسان برای اشتراک گذاری کارشان شده است.

اگر علاقه دارید چیز جدیدی را امتحان کنید، پست کردن در VERO ممکن است به شما کمک کند عشقی را که برای به اشتراک گذاشتن کار خود با دیگران داشتید دوباره به دست آورید. علاوه بر تصاویر، می توانید لینک هایی را به مقالاتی که نوشته اید و موارد دیگر پین کنید.

  1. A Chronological Feed خوراک زمانی

در سال 2016، اینستاگرام فید زمانی را حذف کرد، سپس در سال 2022، اینستاگرام فید زمانی را بازگرداند، اما مانند قبل نیست. در زمان نگارش، فید زمانی به عنوان پیش ‌فرض تنظیم نشده است. در عوض، باید به بالا بروید و هر بار که برنامه را باز می کنید، دنبال کردن یا موارد دلخواه را انتخاب کنید.

چه کسی می‌خواهد هر بار که یک برنامه را باز می‌کند، به‌صورت دستی به فید زمانی تغییر کند؟ شما مجبور نیستید با VERO. همه پست‌ها به ترتیب زمانی که پست شده‌اند نشان داده می‌شوند و مشاهده تمام محتوای افرادی که دنبال می‌کنید آسان می‌شود.

  1. جنبه جامعه

بهترین جایگرین اینستگرام
بهترین جایگرین اینستگرام

وقتی برای اولین بار برای اشتراک گذاری عکس های خود به اینستاگرام پیوستید، دلیل شما چه بود؟ علاوه بر ارسال آثار هنری خود، احتمالاً می خواستید جامعه ای از افراد همفکر خود را پیدا کنید. و در حالی که هنوز می توانید افراد جالبی را برای دنبال کردن در اینستاگرام پیدا کنید، انجام این کار نسبت به گذشته چالش برانگیزتر است.

VERO خود را به‌عنوان «اجتماعی واقعی» معرفی کرده است و جنبه اجتماعی یکی از مهم‌ترین بخش‌های نحوه عملکرد آن است. لایک و کامنت گذاشتن مانند اینستاگرام عمل می کند، اما مجبور نیستید با ربات های زیادی سر و کار داشته باشید. به همین ترتیب، شما مجبور نخواهید بود با تعداد زیادی اکانت جعلی که شما را دنبال می کنند مقابله کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از VERO این است که کشف هنرمندان آسان است. برای مثال، می‌توانید بخش عکاسان ویژه را غربال کنید تا سازندگانی را که ممکن است برایتان جالب به نظر بیایند، پیدا کنید.

  1. ارسال تصاویر تک (Single)

اگر سعی کرده اید فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید، احتمالاً متوجه شده اید که تصاویر تکی به خوبی قبل عمل نمی کنند. چرخ فلک ها روشی عالی برای روایت داستان هستند، اما در برخی موارد، ممکن است نخواهید چندین عکس را همزمان به اشتراک بگذارید.

هنگام استفاده از VERO، می توانید تصاویر تکی را بدون نگرانی در مورد تعداد لایک های آنها منتشر کنید. و اگر می خواهید گاهی اوقات گالری ها را به اشتراک بگذارید، این گزینه را نیز دارید. هر دو دید بسیار خوبی دارند.

  1. سوار شدن قبل از اینکه مدل اشتراک پولی وارد بازی شود

بهترین جایگرین اینستگرام
بهترین جایگرین اینستگرام

در زمان نگارش این مقاله در سپتامبر 2022، ثبت نام برای اکانت VERO و استفاده از این پلتفرم رایگان است. با این حال، این مورد برای همیشه باقی نخواهد ماند.

از آنجایی که پلتفرم از تبلیغات درآمدی ندارد، باید راه‌های جایگزینی برای درآمدزایی پیدا کند. VERO قصد دارد در آینده یک مدل اشتراک پولی را معرفی کند و اگرچه گران نیست، استفاده رایگان از همه ویژگی‌های آن انتخاب بهتری است.

از اینستاگرام خسته شده اید؟ به VERO ضربه (Shot) بزنید

اینستاگرام هنوز یک پلتفرم ارزشمند برای عکاسان است، اما بسیاری از کاربران آن کمتر از قبل لذت می‌برند. این هنوز شبکه ای است که سعی می کند بفهمد که چگونه به جلو حرکت می کند، به خصوص با رقابت شدید TikTok. در حالی که این امر احتمالاً در طول زمان خود را متعادل می کند، به این معنی است که کاربران برای مدتی تأثیر آن را احساس خواهند کرد.

VERO به دلیل تمرکز بر روی جامعه توجه زیادی را به خود جلب کرده است و استفاده از آن برای اشتراک گذاری عکس شما بسیار لذت بخش است. نزدیک به بسته کامل نیست، اما نشانه های اولیه امیدوارکننده هستند. و حتی اگر اینستاگرام را حذف نکنید، استفاده از VERO به شما امکان می‌دهد حداقل حضور آنلاین خود را متنوع کنید.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس