6 نکته برای افزایش تعامل استوری اینستاگرام

29
0
افزایش تعامل استوری اینستاگرام

اینستاگرام مجموعه‌ای از نکات و ترفندها را برای کمک به سازندگان برای افزایش تعامل برای استوری‌هایشان منتشر کرد. 

آخرین راهنمای اینستاگرام هیچ ویژگی جدیدی را معرفی نمی کند، اما نکات ارائه را همراه با چند یادداشت به اشتراک گذاری برای ایجاد استوری های تاثیرگذارتر ارائه می دهد. 

چرا ما اهمیت می دهیم. وقتی افراد بیشتری را با داستان های خود درگیر می کنید، شانس خود را برای تبدیل بینندگان به مشتریان بالقوه افزایش می دهید. این می تواند منجر به فروش بیشتر شود و به شما کمک نماید که دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. 

1. استیکرها و الگوهای شما را اضافه کنید 

استفاده از اعلان‌های سفارشی و پاسخ‌های عمومی در رسانه‌های اجتماعی یک راه تعاملی برای ارتباط با دیگران فراهم می ‌کند. با برچسب «افزودن شما»، می ‌توانید از دیگران دعوت کنید تا در داستان ‌های شما مشارکت کنند و پاسخ‌های آن‌ها را ببینند. وقتی اعلان «افزودن شما» را در استوری شخص دیگری می ‌بینید، فقط روی برچسب ضربه بزنید تا به راحتی استوری خود را به پاسخ‌ها اضافه نمایید. 

علاوه بر این، قالب های Add Yours خلاقیت بیشتری را به جدول می آورند. آنها به شما امکان می دهند GIF، متن یا تصاویر را در استوری خود بگنجانید و چارچوبی ساختاریافته برای پاسخ ها فراهم می نماید. این ویژگی نه تنها جذابیت بصری محتوای شما را افزایش می‌ دهد، بلکه دیگران را نیز تشویق می ‌کند تا به شیوه‌ای شفاف و سازمان‌یافته به مکالمه بپیوندند. 

افزایش تعامل استوری اینستاگرام
افزایش تعامل استوری اینستاگرام

2. پس از ارسال استوری، شخصی را منشن کنید 

شما همچنان می توانید دوستان خود را حتی پس از پست شدن استوری خود ذکر کنید و به آنها اجازه دهید آن را در استوری خود به اشتراک بگذارند. فقط روی سه نقطه ضربه بزنید، “بیشتر” را انتخاب کنید و سپس “افزودن ذکر” را انتخاب نمایید. 

3. با استفاده از Layout یک کلاژ بسازید 

می توانید چندین عکس را در یک داستان قرار دهید و با استفاده از Layout آنها را در یک کلاژ جمع آوری کنید. برای این کار کافیست قبل از گرفتن عکس روی آیکون Layout layout ضربه بزنید. می ‌توانید روی «تغییر شبکه» کلیک کنید تا طرح ‌بندی عکس‌ هایتان را تغییر دهید. سپس، می توانید یک سری عکس با دوربین خود بگیرید یا عکس هایی را از رول دوربین خود انتخاب کنید. 

4. پس زمینه را با یک رنگ ثابت پر کنید 

اینستاگرام همچنین پیشنهاد می ‌کند پس‌ زمینه استوری خود را با رنگ ثابت پر کنید تا چشم ‌نوازتر شود. برای انجام این کار می توانید از ابزار قلم استفاده کنید، به سادگی: 

  • عکس گرفتن. 
  • روی “Draw” ضربه بزنید. 
  • یک رنگ را انتخاب کنید. 
  • روی صفحه را فشار داده و نگه دارید تا پر شود. 

می ‌توانید با استفاده از همین فرآیند، داستان خود را با اضافه کردن یک پوشش شفاف افزایش دهید. به سادگی قبل از ضربه زدن روی صفحه برای پر کردن، آیکون برجسته را انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ، گزینه های رنگ را فشار داده و نگه دارید تا برای انتخاب های بیشتر به نمای گرادیان دسترسی داشته باشید. 

5. عکس های زنده را به بومرنگ تبدیل کنید 

شما به راحتی می توانید عکس های زنده را به بومرنگ برای داستان خود تنها با یک ضربه تبدیل نمایید. با انتخاب یک عکس زنده از رول دوربین خود شروع کنید – این آیکون بومرنگ را در گوشه نشان می دهد. سپس، عکس را فشار داده و نگه دارید تا فوراً آن را به بومرنگ تبدیل کنید. 

6. ایموجی ها را درخشان کنید 

اینستاگرام همچنین پیشنهاد می ‌کند برای برجسته کردن استوری خود، جلوه‌ای درخشان به ایموجی ‌ها اضافه کنید. برای انجام این کار، این مراحل ساده را دنبال نمایید: 

  • از ابزار متن برای تایپ ایموجی مورد نظر خود استفاده کنید. 
  • فونت شکسته نئون را انتخاب نمایید. 
  • گزینه رنگ متن پس زمینه را تغییر دهید. 
  • ایموجی شما اکنون درخششی ملایم در اطراف خود خواهد داشت. 
  • همچنین می توانید رنگ درخشش را با استفاده از انتخابگر رنگ سفارشی کنید. 
امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس