بهترین دوربین های بدون آینه برای 2023

84
0
بهترین دوربین های بدون آینه

چند ماه گذشته در دنیای دوربین، حداقل می توان گفت، پر فراز و نشیب بوده است. از زمان راهنمای قبلی ما، مدل‌های جدید متعددی از سونی، کانن، فوجی‌فیلم، نیکون و پاناسونیک با سرعت عکس‌برداری بهتر، فوکوس خودکار و ویدیو با وضوح بالاتر دیده‌ایم. اگر دنبال جدیدترین دوربین‌ها باشید، هیجان‌انگیز است، اما به این معنی است که می‌توانید در مدل‌های قدیمی‌تر نیز تخفیف‌های عالی پیدا کنید. بهترین دوربین های بدون آینه را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر در مورد اینکه کدام مدل‌ها دارای بهترین قابلیت‌های فوکوس خودکار، تثبیت‌کننده یا سایر ویژگی‌ها هستند، گیج شده‌اید، نگران نباشید. راهنمای 2023 ما شما را با آخرین مدل‌ها و معاملات آشنا می‌کند، بنابراین می‌توانید بهترین دوربین را انتخاب کنید، چه یک ولاگر، چه عکاس ورزشی یا عکاس حیات وحش.

در دوربین بدون آینه به دنبال چه چیزی باشیم

شاید بپرسید چرا وقتی گوشی هوشمند ما عکس های عالی می گیرد دوربین داشته باشیم؟ در یک کلام، فیزیک. سنسورهای بزرگتر در دوربین‌های بدون آینه نور بیشتری را به داخل می‌دهند و شما انتخاب گسترده‌ای از لنزها با اپتیک بسیار برتر دارید. در جایی که گوشی‌های هوشمند یک f/stop دارند، دوربین‌ها دارای تعداد زیادی هستند که به شما کنترل نوردهی بیشتری می‌دهد. همچنین بوکه طبیعی و نه تولید شده توسط هوش مصنوعی، عکاسی سریع‌تر، شاتر فیزیکی، فیلم‌برداری حرفه‌ای‌تر و غیره دریافت می‌کنید. گوشی‌های هوشمند مهارت‌های هوش مصنوعی چشمگیری دارند که به آسان‌تر کردن عکاسی کمک می‌کند، اما همین.

با این حال، بدون آینه بهترین راه برای خرید یک دوربین جدید است. کانن و نیکون اخیراً اعلام کردند که توسعه دوربین‌های DSLR جدید را متوقف می‌کنند، صرفاً به این دلیل که بسیاری از مزایای این دسته از بین رفته‌اند. با قرار دادن تمام تحقیق و توسعه آنها در بدون آینه، اینجاست که به روزترین فناوری را پیدا خواهید کرد.

دوربین های کامپکت هنوز به عنوان یک دسته بندی وجود دارند، اما به سختی. پاناسونیک در گذشته چندین مدل خوب ساخته است، اما اخیراً اعلام کرده است که در آینده فقط بر روی مدل‌های بدون آینه ویدئو محور تمرکز خواهد کرد. و ما اخیراً هیچ مورد جدیدی از کانن یا نیکون ندیده ایم. فقط دوربین های سونی و فوجی فیلم هنوز مشعل جمع و جور را حمل می کنند، دومی با مدل 1400 دلاری X100V خود که پیدا کردن آن بسیار سخت شده است. بیشتر مدل‌های کامپکت اخیر سونی، مانند ZV-1F، برای ولاگرها طراحی شده‌اند.

اکنون، بیایید در مورد ویژگی هایی که در یک دوربین بدون آینه نیاز دارید صحبت کنیم. چیزی که بیشترین تأثیر را بر عکاسی (و بودجه) شما می گذارد اندازه سنسور است. بزرگ‌ترین فرمت متوسط ​​است، اما فقط در دوربین‌های گران‌قیمت Hasselblad، Fujifilm و Leica استفاده می‌شود، بنابراین برای این مقاله از آن‌ها صرف نظر می‌کنیم.

گران‌ترین دسته‌ای که در اینجا درباره آن بحث خواهیم کرد، فول فریم است که عمدتاً توسط عکاسان حرفه‌ای و آماتورهای جدی استفاده می‌شود. مدل ها از همه برندهای بزرگ به جز فوجی فیلم، از جمله سونی، کانن، نیکون و پاناسونیک در دسترس هستند. این فرمت بهترین کیفیت تصویر، عملکرد در نور کم و عمق میدان را با نقطه شروع قیمت حدود 1000 دلار ارائه می دهد. با لنزهای مناسب، می‌توانید پس‌زمینه‌های تار زیبایی داشته باشید، اما فوکوس خودکار حیاتی‌تر است. لنزها نیز گرانتر هستند.

دوربین‌های APS-C که در مدل‌های فوجی‌فیلم، سونی، نیکون و کانن ارائه می‌شوند، یک سایز پایین‌تر هستند. دوربین‌ها و لنزها ارزان‌تر از فول‌فریم هستند، اما همچنان «بوکه» تار خوبی دارید، قابلیت عکاسی در نور کم مناسب و وضوح نسبتاً بالا. با اندازه سنسوری معادل فیلم 35 میلی متری، برای فیلم برداری ایده آل است.

Micro Four Thirds که توسط پاناسونیک و Olympus استفاده می شود، کوچکترین اندازه سنسور اصلی برای دوربین های بدون آینه است. بوکه و قابلیت جمع آوری نور کمتری نسبت به APS-C ارائه می دهد، اما امکان دوربین ها و لنزهای کوچکتر و سبک تر را فراهم می کند. برای ویدیو، محو کردن پس‌زمینه برای جداسازی سوژه دشوارتر است، اما کنترل فوکوس آسان‌تر است.

نکته بعدی که باید در نظر گرفت وضوح سنسور است. دوربین‌های با رزولوشن بالا مانند دوربین ۶۱ مگاپیکسلی فول‌فریم سونی A7R V یا دوربین ۴۰ مگاپیکسلی APS-C X-H2 فوجی‌فیلم تصاویری با جزئیات ارائه می‌کنند – اما پیکسل‌های کوچک به این معنی است که برای فیلم‌برداری یا عکاسی در نور کم ایده‌آل نیستند. مدل‌های با وضوح پایین‌تر مانند GH5s 10.3 مگاپیکسلی پاناسونیک یا A7S III 12.1 مگاپیکسلی سونی در فیلم‌برداری و عکس‌برداری با ISO بالا عالی هستند، اما فاقد جزئیات برای عکس‌ها هستند.

کیفیت تصویر ذهنی است، اما دوربین های مختلف نتایج کمی متفاوت تولید می کنند. برخی از عکاسان رنگ پوست کانن را ترجیح می دهند در حالی که برخی دیگر رنگ های فوجی فیلم را دوست دارند. بهتر است نمونه عکس ها را بررسی کنید تا ببینید کدام مدل مناسب استایل شماست.

در مورد هندلینگ چطور؟ Fujifilm X-T5 دارای تعداد زیادی شماره گیری دستی برای دسترسی به کنترل های عکسبرداری است، در حالی که A6600 سونی بیشتر به منوها متکی است. انتخاب اغلب به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما شماره گیری ها و دکمه های دستی می توانند به شما کمک کنند تنظیمات را راحت تر پیدا کنید و سریعتر عکس بگیرید. برای لنزهای سنگین، به دوربینی با چسبندگی عالی نیاز دارید.

ویدیو مهم تر از همیشه است. اکثر دوربین های عالی حداقل 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ارائه می کنند، اما برخی از مدل ها اکنون K4 تا p120 را با وضوح K6 و حتی K8 ارائه می دهند. اگر به نتایجی حرفه ای نیاز دارید، دوربینی با قابلیت 10 بیت یا حتی RAW به همراه پروفایل های گزارش برای به حداکثر رساندن محدوده دینامیکی انتخاب کنید.

تثبیت کننده تصویر درون بدنه که دوربین را حتی در زمان حرکت ثابت نگه می دارد، یکی دیگر از گزینه های مهم برای فیلمبرداری و عکاسی در نور کم است. همچنین باید مشخصات منظره یاب الکترونیکی (EVF) را در نظر بگیرید. وضوح بالا و نرخ تازه‌سازی، قضاوت عکس‌ها را آسان‌تر می‌کند، به‌ویژه در محیط‌های آفتابی.

سایر ویژگی‌های مهم عبارتند از نمایشگرهایی که برای فیلم‌برداری یا عکس‌های سلفی به سمت بالا یا دور می‌چرخند، همراه با مواردی مانند عمر باتری، سیستم منو، تعداد و نوع اسلات‌های کارت حافظه، پورت‌ها و اتصال بلوتوث یا WiFi. انتخاب لنز نیز کلیدی است، زیرا برخی از برندها مانند سونی حق انتخاب بیشتری نسبت به سایرین دارند. برای اکثر انتخاب های ما، به خاطر داشته باشید که باید حداقل یک لنز خریداری کنید.

اکنون، بیایید نگاهی به دوربین‌های برترمان برای سال 2023 بیندازیم. ما این انتخاب را به چهار دسته بودجه تقسیم کرده‌ایم: زیر 800 دلار، زیر 1500 دلار، زیر 2500 دلار و بیش از 2500 دلار. ما آن دسته قیمت ها را انتخاب کردیم زیرا بسیاری از دوربین های اخیر به طور منظمی در آنها جای می گیرند. تولیدکنندگان تا حد زیادی پایین بودن بازار را رها کرده اند، بنابراین مدل های بدون آینه کمتر از 500 دلار بسیار کم هستند.

بهترین دوربین های بدون آینه زیر 8 دلار

بهترین انتخاب ما در رده دوربین های بدون آینه «مقرون به صرفه»، دوربین 680 دلاری 24.2 مگاپیکسلی R50 جدید Canon است که با توجه به قیمت، یک مدل چشمگیر برای مبتدیان است. این دوربین می‌تواند در حالت شاتر الکترونیکی با حداکثر سرعت ۱۵ فریم در ثانیه عکس بگیرد، و کیفیت K 4 10 بیتی تا p30 را با سوپرنمونه‌برداری و بدون برش ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش کاملاً مفصلی دارد و برخلاف سایر دوربین های این دسته، منظره یاب الکترونیکی دارد. این دوربین از فوکوس خودکار Dual Pixel Canon با حالت تشخیص سوژه استفاده می کند و حتی یک فلاش پاپ آپ نیز دارد. تنها ایراد آن فقدان یک لنز با کیفیت مناسب است که به اندازه خود دوربین مقرون به صرفه باشد. پیش‌سفارش‌ها با مجموعه تحویل در بهار باز است.

دوربین 20.7 مگاپیکسلی Olympus OM-D E-M10 Mark IV بهترین گزینه بعدی شما است، زیرا بهترین ترکیبی از ویژگی های عکاسی و فیلمبرداری را ارائه می دهد. سرعت عکاسی تا 15 فریم بر ثانیه، ویدیوی4K 30p یا HD 120p را دریافت می‌کنید، و این یکی از معدود دوربین‌های این رده قیمتی با تثبیت‌کننده داخلی پنج محوره است. برای سفر قابل حمل و سبک است و لنزهای آن جمع و جور و مقرون به صرفه هستند. اشکالات سیستم فوکوس خودکار است که به اندازه رقبا سریع و دقیق نیست و اندازه سنسور کوچک است.

اگر خالق هستید، ZV-E10 24.2مگاپیکسلی سونی یک گزینه اقتصادی قوی است. این دوربین می‌تواند ویدیوهای K4 شارپ و کم‌نمونه‌شده را تا سرعت 30 فریم در ثانیه با برش x1.23 (یا p1080 با سرعت 120 فریم در ثانیه) بگیرد و از سیستم فوکوس خودکار فوق‌العاده مبتنی بر هوش مصنوعی سونی با تشخیص چهره و چشم استفاده می‌کند. همچنین دارای چند ویژگی خاص سازنده مانند Product Showcase و سوئیچ بوکه است که پس‌زمینه را تا حد ممکن تار می‌کند تا سوژه شما برجسته شود. یکی دیگر از ویژگی های خوب میکروفون با کیفیت بالا است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به خرید میکروفون خارجی ولوگ کنید. اشکالات اصلی عدم وجود EVF و کرکره نوردی است.

یکی دیگر از گزینه‌های خالق عالی که برای عکاسی بهتر است، Lumix G100 پاناسونیک است که در حال حاضر با لنز 12-32 میلی‌متری به فروش می‌رسد. همانند ZV-E10، می‌تواند ویدیوی K4 با سرعت 30 فریم در ثانیه (برش 1.47x) فیلم‌برداری کند، اگرچه 1080p محدود به 60 فریم در ثانیه است. با این حال، برخلاف رقیب سونی، G100 دارای EVF 3.68 میلیون نقطه و سرعت عکسبرداری 10 فریم در ثانیه است. سایر عملکردها شامل نمایشگر کاملاً مفصلی و لرزشگیر تصویر هیبریدی 5 محوره است.

دو مدل قابل تقدیر هستند، با دوربین 20.9 مگاپیکسلی نیکون APS-C Z30، دوربین بدون آینه دیگری که برای ولاگرها و سازندگان طراحی شده است. K4 با استفاده از تمام عرض سنسور، 120 فریم بر ثانیه آهسته در p1080، نمایشگر بازشو و فوکوس خودکار تشخیص فاز هیبریدی مجهز به هوش مصنوعی ارائه می دهد. اشکالات آن فقدان عملکرد EVF و فوکوس خودکار است که با دستگاه های سونی همتراز نیست. و در نهایت، یکی دیگر از گزینه‌های اقتصادی خوب Canon EOS M50 Mark II است، نسخه کمی تازه‌شده از M50 با ویژگی‌هایی مانند صفحه بازشو، ضربه زدن برای ضبط و فوکوس، به‌علاوه ویدیوی 4K با برش 1.5 برابری.

بهترین دوربین های بدون آینه زیر 1.5 دلار

دوربین 32.5 مگاپیکسلی Canon APS-C EOS R7 بهترین گزینه شما در این رده است. سرعت عکاسی بسیار سریع تا 30 فریم در ثانیه با استفاده از شاتر الکترونیکی، تصاویر با وضوح بالا که مکمل رنگ پوست هستند و فوکوس خودکار عالی است. همچنین ویدیوی K4 واضح با عمق رنگ 10 بیتی ارائه می‌کند که فقط با شاتر نورد بیش از حد خدشه‌دار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تثبیت‌کننده 5 محوره، دو اسلات کارت پرسرعت، عمر باتری خوب و موارد دیگر اشاره کرد.

دوربین های فول فریم معمولاً از 2000 دلار به بالا شروع می شدند، اما اکنون دو مدل جدید با قیمت 1500 دلار وجود دارد. بهترین تا به حال EOS R8 کاملاً جدید Canon است – اساساً R6-II lite. این دوربین دارای فوکوس خودکار Dual Pixel عالی Canon با هوش مصنوعی تشخیص سوژه است و می‌تواند تا 40 فریم در ثانیه عکس‌های پشت سر هم بگیرد. به همان اندازه با ویدیو قوی است و از 4K 10بیتی نمونه برداری شده تا حداکثر 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. R8 همچنین یک صفحه نمایش بازشو ارائه می دهد که آن را برای ولاگرها و فیلمسازان آماتور عالی می کند. اشکال اصلی عدم تثبیت درون بدن است. اکنون در پیش‌سفارش است و تحویل آن برای بهار تنظیم شده است.

انتخاب بهتر برای ویدیو، Micro Four Thirds GH5 II پاناسونیک است. این یکی از کم‌هزینه‌ترین مدل‌ها با ویدیوی 4K 60p 10 بیتی و سرعت داده بالا است. همچنین تثبیت‌کننده تصویر موثر، ورودی‌های حرفه‌ای، اسلات کارت دوگانه با سرعت بالا و صفحه نمایش بازشو ارائه می‌دهد. از نکات منفی می توان به سنسور کوچک Micro Four Thirds و وضوح نسبتا پایین عکس 20 مگاپیکسلی اشاره کرد.

چندین دوربین در این رده شایسته ذکر افتخار هستند، از جمله دوربین Canon 30.3 مگاپیکسلی EOS R، که با وجود عرضه بیش از چهار سال پیش، هنوز یک گزینه اقتصادی عالی برای فیلمبرداری K4 و به ویژه عکاسی است. از دیگر انتخاب های خوب می توان به دوربین های سریع و زیبای Olympus OM-D E-M5 III و A6600 سونی اشاره کرد که سرعت عکسبرداری بسیار سریع و بهترین فوکوس خودکار را در کلاس خود ارائه می دهد. در نهایت، Z5 24.3 مگاپیکسلی نیکون یکی دیگر از گزینه های خوب برای دوربین های بدون آینه فول فریم در این رده قیمتی است، به خصوص برای عکاسی، زیرا کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهد.

بهترین دوربین های بدون آینه زیر 2.5 دلار

Sony A7 IV در حال حاضر محبوب ترین انتخاب در این رده است و Sony A7 IV پیشتاز این هزینه است. وضوح تصویر از 24 مگاپیکسل A7 III به 33 مگاپیکسل افزایش یافته است و در کل کیفیت تصویر بسیار بهبود یافته است. ویدیو اکنون با رقبای خود با کیفیت K4 تا 60p با کیفیت 10 بیت 4:2:2 برابری می کند. فوکوس خودکار هم برای فیلم و هم برای عکس‌برداری فوق‌العاده است و تثبیت‌کننده درون بدنه عملکرد خوبی دارد. بزرگترین اشکالات کرکره نوردی است که استفاده از کرکره الکترونیکی را محدود می کند، به علاوه قیمت نسبتاً بالا.

بهترین گزینه بعدی EOS R6 II است، دوربین اصلی هیبریدی بدون آینه کانن که ترکیبی عالی از ویژگی های عکاسی و فیلمبرداری را ارائه می دهد. سنسور 24.2 مگاپیکسلی جزئیات بیشتری را نسبت به مدل قبلی ارائه می‌کند و اکنون می‌توانید عکس‌های RAW را با سرعت 40 فریم بر ثانیه در حالت شاتر الکترونیکی بگیرید. مشخصات ویدیو به همان اندازه ثابت است، با سنسور کامل K4 که از 6K تا 60 فریم بر ثانیه سوپرنمونه شده است. فوکوس خودکار به لطف تشخیص گسترده سوژه سریعتر و همه کاره تر از همیشه است. اگرچه هنوز کاملاً مطابق با استانداردهای سونی نیست و microHDMI و عدم وجود اسلات CFexpress ایده آل نیستند.

اگر با یک سنسور کوچکتر APS-C موافق هستید، Fujifilm X-H2S را بررسی کنید. این دوربین دارای یک سنسور 26.1 مگاپیکسلی با نوردهی فوق‌العاده سریع است که امکان عکس‌برداری سریع 40 فریم در ثانیه را به همراه ویدیوهای K 120p4 با حداقل شاتر نورد فراهم می‌کند. می‌تواند ویدیوی 10 بیتی ProRes را به صورت داخلی ضبط کند، دارای 7 استاپ تثبیت‌کننده درون بدنه و یک EVF پیشرو در کلاس است. بله، برای دوربین APS-C 2500 دلار گران است، اما از طرف دیگر، ارزان‌ترین دوربین سنسوری است که وجود دارد. نقطه ضعف دیگر فوکوس خودکار است که در سطح کانن و سونی نیست.

فیلمبرداران باید نگاهی به S5 II فول فریم پاناسونیک بیندازند. این اولین دوربین این شرکت با فوکوس خودکار تشخیص فاز هیبریدی است که به‌منظور ایجاد «تزلزل» فوکوس و سایر مشکلات به گذشته طراحی شده است. می‌توانید ویدیوهای واضح K 30p4 با نمونه‌برداری از عرض کامل سنسور، یا 4K 60p از اندازه برش‌شده APS-C، همه در رنگ‌های 10 بیتی بگیرید. حتی تصویربرداری K 30p5.9 را به همراه خروجی خارجی RAW 5.9K به ضبط کننده Atomos ارائه می دهد. همچنین یک صفحه نمایش بازشو برای ولوگ و تثبیت کننده پنج محوره درون بدنه به روز شده دریافت می کنید که بهترین در صنعت است. کیفیت عکس نیز به لطف سنسور 24 مگاپیکسلی با بهره دوگانه خوب است. نقطه ضعف اصلی سرعت انفجار پایین است.

Fujifilm X-T5 بهترین ارزش برای یک دوربین جدید است. سنسور 40 مگاپیکسلی APS-C، فیلمبرداری K6.2 در p/4K 60p30 ویدئوی 10 بیتی، تثبیت کننده تصویر 7 مرحله ای و سرعت عکسبرداری تا 20 فریم در ثانیه را ارائه می دهد. این مملو از صفحه و دکمه‌های مکانیکی با طرح‌بندی سنتی فوجی‌فیلم است. نقاط ضعف صفحه نمایش فقط شیب دار و سیستم فوکوس خودکار است که نمی تواند با سیستم های سونی و کانن هماهنگی داشته باشد. اگر می‌خواهید با کمی پول بیشتر با مشخصات ویدیویی بهتر یک پله بالا بروید، X-H2 فوجی همان سنسور X-T5 را دارد اما ویدیوی 30p 8K و صفحه نمایش برگردان را ارائه می‌دهد.

افتخارات در این رده به Nikon Z6 II با قیمت 2000 دلار می رسد که کیفیت تصویر عالی، مشخصات ویدیویی خوب و هندلینگ عالی را ارائه می دهد. برای گزینه های مقرون به صرفه، نگاهی به دوربین فول فریم کامپکت سونی A7C، همراه با X-T4 قدیمی تر، اما همچنان عالی فوجی فیلم بیاندازید.

بهترین دوربین های بدون آینه بیش از 2.5 دلار

در نهایت، در اینجا بهترین دوربین ها در صورتی که آسمان از نظر قیمت محدود باشد، آورده شده است. در راس آن، سنسور A1 50 مگاپیکسلی سونی قرار دارد، یک دوربین رده بالای خیره کننده با قیمت خیره کننده 6500 دلار. با سرعت عکاسی 30 فریم در ثانیه و فوکوس خودکار سریع که به ندرت عکسی را از دست می دهد، در عملکرد حاکم است. با فیلمبرداری 8K و 4K 120p، تثبیت‌کننده داخلی و سریع‌ترین و با بالاترین وضوح EVF در بازار، از این موضوع پشتیبانی می‌کند. تنها ایراد واقعی عدم وجود صفحه نمایش برگردان و البته همین قیمت است.

نیکون Z9 با کمی پول کمتر، یک سنسور 45.7 مگاپیکسلی روی هم دارد که بسیار سریع است، حتی شاتر مکانیکی هم ندارد. بهترین سیستم فوکوس خودکار نیکون را دارد و کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهد. ویدئو نیز در سطح بالایی قرار دارد، با K30p8 داخلی و 8K60p RAW از طریق درگاه HDMI. اشکالات اصلی عدم وجود صفحه نمایش مفصلی و قیمت بالا است، اما اگر به سرعت، وضوح و قابلیت های ویدیویی بالا نیاز دارید، یک گزینه عالی است.

دوربین‌های A7S III و A7R V سونی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. A7R V با سنسور 61 مگاپیکسلی، تصاویر واضح و زیبایی را با سرعت بسیار قابل قبولی برای چنین مدل با وضوح بالایی (10 فریم در ثانیه) می‌گیرد. دارای فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد، واضح ترین منظره یاب موجود در بازار و تثبیت کننده درون بدنه است که نسبت به A7R IV بسیار بهبود یافته است. ویدئو حتی بهبود یافته است، با گزینه‌های K8 و 10 بیتی در حال حاضر، البته با شاتر نورد قابل توجهی. با این حال، اگر به ویدیو نیاز ندارید، A7R IVa سونی عمدتاً همین کار را انجام می‌دهد، از نظر عکس‌برداری، و چند صد دلار کمتر هزینه دارد.

در همین حال، A7S III 12 مگاپیکسلی، بهترین دوربین فیلمبرداری اختصاصی است، با کیفیت فوق العاده ویدیویی K4 تا 120 فریم در ثانیه، صفحه نمایش برگردان و فوکوس خودکار پیشرو در دسته. همچنین تثبیت کننده 5 محوری درون بدنه، اندازه نسبتا جمع و جور و هندلینگ عالی را ارائه می دهد. در حالی که سنسور 12 مگاپیکسلی جزئیات عکس زیادی را ارائه نمی دهد، بهترین دوربین برای عکاسی در نور کم است.

و اگر دوربین ورزشی بدون آینه می‌خواهید، دوربین 24 مگاپیکسلی EOS R3 کانن را بررسی کنید. با فعال کردن فوکوس خودکار می‌تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه عکس‌های پشت سر هم بگیرد و برای هر حرکت سریعی عالی است. این یک گزینه بسیار قوی برای ویدیو نیز است، که 6K با حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه در حالت RAW LTE Canon یا K4 با سرعت 120 فریم در ثانیه ارائه می دهد. فوکوس خودکار Dual Pixel Canon بسیار عالی است و هشت مرحله کاهش لرزش، صفحه نمایش برگردان و حتی فوکوس خودکار تشخیص چشم را ارائه می دهد. بزرگترین نقطه ضعف برای خریدار معمولی قیمت 6000 دلاری است، بنابراین واقعاً حرفه ای ها را به عنوان جایگزینی برای 1DX Mark III DSLR در نظر گرفته است.

تجلیل از دوربین 45 مگاپیکسلی Canon EOS R5 است. با هزینه بسیار کمتر، به لطف سرعت عکسبرداری 20 فریم در ثانیه و فوکوس خودکار سریع رعد و برق، تقریباً با A1 همگام است. همچنین ویدیوهای 8K و 4K 120p را ارائه می دهد، در حالی که بهترین سونی با ضبط داخلی RAW است. نقطه ضعف بزرگ آن گرم شدن بیش از حد است، زیرا نمی توانید 8K بیش از 20 دقیقه عکاسی کنید و مدتی طول می کشد تا به اندازه کافی خنک شود تا بتوانید دوباره عکاسی را شروع کنید. یکی دیگر از گزینه های قوی S1H پاناسونیک است، یک دوربین بدون آینه مورد تایید نتفلیکس که می تواند فیلمبرداری 6K و تصویربرداری RAW را انجام دهد.

اکنون گرفتار شده‌اید، مدل‌های جدید ضخیم و سریع وارد شده‌اند، از جمله مدل‌های شایعه شده APS-C Canon. مدل شناخته شده دیگری که در ماه می عرضه می شود، S5 IIx پاناسونیک است که همان ویژگی های S5 II به علاوه ضبط داخلی SSD و پخش زنده را تنها با 200 دلار بیشتر ارائه می دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس