معرفی 5 ماد برتر بازی GTA Vice City سال 2023

133
0
ماد برتر بازی GTA Vice City سال 2023

فرقی ندارد که تا چه اندازه طرفدار بازی‌های ویدیویی هستید، تجربه یکسری از بازی‌ها برای گیمر شدن؛ لزومی انکار نشدنی است. درست در بین تمامی فرنچایزهایی که تاکنون برای پلتفرم موبایل منتشر شد‌ه‌‌اند، فرنچایز دوست داشتنی GTA جزو آن دسته از بازی‌هایی بوده که بسیاری از ما حداقل برای یک‌بار هم که شده، به سراغشان رفته‌ایم. بدون شک می‌توان گفت که این فرنچایز؛ هیچ پایانی ندارد و حتی بازی‌های قدیمی‌تر این سری نیز؛ همچنان طرفداران خاص خودشان را دارند. GTA Vice City نیز در همین بین جزو خاطره‌انگیز‌ترین بازی‌های این سری است که در سال ۲۰۰۲ و در دوران اوج بازی‌های نسل ششمی تحت عنوان یک بازی اکشن – ماجراجویی؛ توسط استودیوی راکستار برای کامپیوترهای شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شد و چهارمین نسخه از این فرنچایز محسوب می‌شد. در این مقاله به معرفی ماد برتر بازی GTA Vice City سال 2023 می پردازیم.

ماد برتر بازی GTA Vice City سال 2023

منتهی عجیب‌ترین اتفاقی که می‌توانست برای GTA Vice City رخ دهد، پورت شدن این بازی برای پلتفرم موبایل بود. درست در دسامبر سال ۲۰۱۲ بود که راکستار در جشن ۱۰ سالگی این بازی؛ GTA Vice City را بالاخره راهی گوشی‌های هوشمند کرد تا موبایل گیمرها نیز بتوانند به این شاهکار فراموش‌نشدنی دسترسی داشته باشند. بنابراین اگر شما نیز طرفدار سری بازی‌های GTA و به ویژه بازی GTA Vice City هستید،

Frame Limit Adjuster

بدون شک وقتی بازی GTA Vice City در سال ۲۰۰۲ منتشر شد، از نظر گرافیکی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت و از زمان خودش جلوتر بود. منتهی هرچقدر تلخ؛ اما این بازی دیگر نمی‌تواند که با بازی‌های امروزی رقابت کند. متاسفانه بازی GTA Vice City از همان ابتدا برنامه‌ریزی شده بود تا با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. این درحالی است که گوشی‌های مدرن امروزی می‌توانند حتی برخی از بازی‌ها را با ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز اجرا کنند و حتی این عدد روی پی‌سی‌های گیمینگ نیز بالاتر می‌رود.
خوشبختانه مادهای بسیاری هستند که گرافیک بازی GTA Vice City را تغییر می‌دهند. اما خب اگر جزو کسانی هستید که نمی‌خواهند هسته اصلی بازی و گرافیک کلاسیک آن را تغییر دهند، ماد Frame Limit Adjuster گزینه‌ای عالی برای شماست. این ماد با گرافیک بازی کاری ندارد و تنها محدودیت فریم ریت آن را بر می‌دارد. بطوری که هرچقدر کامپیوتر شما قوی‌تر باشد، بازی GTA Vice City نیز درست به همان اندازه فریم ریت بیشتری به شما خواهد داد.

Swim Like San Andreas Mod + Parkour

همه می‌دانند که متاسفانه تامی ورساتی در بازی GTA Vice City نمی‌تواند شنا کند و حتی بازی‌های بزرگ نیز این موضوع را تبدیل به ایستراگ‌های خودشان کرده‌اند. اما خب، این موضوع چندان هم درست نیست. زیراکه به گفته راکستار قابلیت شنا کردن در دنیای بازی GTA Vice City در نسخه‌های ابتدایی بازی حضور داشت، منتهی به دلیل محدودیت سخت‌افزاری آن دوران و همچنین مدت زمان کم تیم سازنده، این بخش به کلی از بازی حذف شد. خوشبختانه امروزه دیگر آن محدودیت‌های ۲۰ سال پیش؛ کاملا رفع شده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از ماد Swim Like San Andreas Mod + Parkour نه‌تنها شنا کردن؛ بلکه قابلیت پارکور را نیز به دنیای این بازی اضافه کنید.

ماد دوست داشتنی Swim Like San Andreas Mod + Parkour برای اولین‌بار توسط بازیکنی به نام Jessenth منتشر شد. این ماد جذاب، به تامی ورساتی – پروتاگونیست اصلی بازی GTA Vice City – اجازه می‌داد که مانند سی‌جی در GTA San Andreas در آب‌های بازی شنا کند و ر دنیای این بازی به گشت و گذار بپردازد.

Lamborghini Aventador LP 700-4

عمولا وقتی صحبت از دنیای ماشین‌ها در بازی دوست داشتنی GTA Vice City می‌شود، این بازی گزینه‌های بسیاری را پیش‌روتان قرار خواهد داد که می‌توانند واقعا خاطره‌انگیز باشند. اما خب اگر قرار است که در سال ۲۰۲۳ به سراغ بهترین مادهای این بازی برویم؛ شاید بد نباشد که سری به سر و روی ماشین‌های شهر لیبرتی سیتی نیز بزنیم تا کالبدی مدرن به GTA City دهیم و در این بین نیز؛ ماد Lamborghini Aventador LP 700-4 یکی از بهترین مادهای ماشینی است که برای این بازی منتشر شده است.
این ماد دوست داشتنی برای اولین‌بار توسط گیمری به نام Modder Ford 1986 در فروم GTAall منتشر شد. ماد جذاب Lamborghini Aventador LP 700-4 یکی از کلاسیک‌ترین و افسانه‌ای‌ترین مدل‌های لامبورگینی را با رنگ زرد خودش به دنیای این بازی اضافه می‌کند که گزینه‌ای عالی برای رانندگی در آب و هوای آفتابی و در کنار سواحل زیبای لیبرتی سیتی محسوب می‌شود.

First Person View

بازی دوست داشتنی GTA V که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، اولین نسخه در این سری بود که دید اول شخص را معرفی کرد. بنابراین طبیعی بود که بازیکنان قدیمی نیز بخواهند که چنین قابلیتی را در بازی‌های قدیمی خودشان داشته باشند. همین موضوع کافی بود که مادسازهای بسیاری به سراغ GTA Vice City بروند و تمام تلاششان را برای اول شخص کردن این بازی قدیمی؛ به کار بگیرند که خوشبختانه ماد First Person View یکی از بهترین آن‌هاست.

همچنین نیز First Person View توسط مادسازی به نام GeniusZ برای اولین‌بار در یکی از فروم‌های بازی GTA Vice City به نام GTAinside آپلود شد. این ماد با ایجاد فایلی در بازی؛ به بازیکنان این اجازه را می‌داد که بازی GTA Vice City را به صورت اول شخص نیز تجربه کنند. منتهی پیش از آن‌که به سراغ این ماد بروید، باید توجه داشته باشید که ماد First Person View ممکن است که یکسری ایرادات کوچک داشته باشد، زیراکه بازی GTA Vice City در اصل قرار نبود که هیچوفت یک بازی اول شخص باشد و راکستار این بازی را این‌گونه طراحی نکرده است.

Vice City: Multiplayer

اولین بار راکستار در سال ۲۰۰۸ و با بازی GTA IV بود که بخش چندنفره این بازی را معرفی کرد. منتهی بازی‌های قدیمی‌تر این سری مانند GTA San Andreas و یا حتی بازی GTA Vice City هرگز بخش آنلاین رسمی خودشان را نداشتند و به لطف مادسازها؛ این بخش‌ها نیز به این بازی‌ها اضافه شده است. به لطف قدرت مادسازها و تیم VC:MP؛ امروزه دیگر این امکان وجود دارد که شما GTA Vice City را نیز به صورت رسمی تجربه کنید و دنیای این بازی را پیش رویتان داشته باشید.
sportskeeda

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس