3 مورد از بهترین مرورگر ها وب برای گیمرها

71
0
بهترین مرورگر ها وب برای گیمرها

اگر گیمر هستید، مزایای داشتن تجهیزات مناسب را خواهید دانست. بنابراین برای پوشش همه پایه ها، در اینجا بهترین مرورگرهای وب برای استفاده گیمرها وجود دارد. بهترین مرورگر ها وب برای گیمرها را بشناسید.

همچنین ممکن است مطلب  معرفی بهترین کانال های یوتیوب برای گیمرها برای شما مفید باشد.

امروزه تعداد زیادی مرورگر وب عالی در دسترس هستند. در حالی که همه مرورگرها ویژگی های مشابهی را ارائه می دهند، به مرورگری نیاز خواهید داشت که تمام تنظیمات برگزیده شما را علامت بزند. برخی از کاربران یک مرورگر سبک وزن را ترجیح می دهند که رایانه قدیمی را درگیر نمی کند، در حالی که برخی دیگر ممکن است یک مرورگر همه کاره با ویژگی های پرقدرت را ترجیح دهند.

گیمرها همیشه یک مرورگر وب بازی می خواهند که تنظیمات بازی آنها را تکمیل کند و تمام کادرهای مناسب در مورد سرعت، مصرف حافظه، ویژگی ها، افزونه ها، حریم خصوصی و موارد دیگر را علامت بزند. اگر گیمری هستید که به دنبال مرورگر وب ایده‌آل خود هستید، ادامه مقاله را بخوانید تا ببینید کدام مرورگر برای شما مناسب ‌تر است.

1.بهترین مرورگر ها وب برای گیمرها: Opera GX

Opera GX فقط یک مرورگر وب معمولی نیست. Opera خود را وقف ایجاد یک مرورگر بازی خارق العاده مبتنی بر کرومیوم کرده است که ویژگی های بیشتری نسبت به بسیاری از مرورگرهای وب محبوب امروزی ارائه می دهد. هم با ویندوز و هم با macOS سازگار است و نصب آن آسان است.

Opera GX باورنکردنی است و دارای یک رابط کاربری فوق ‌العاده است که از Google Chrome پیشی می ‌گیرد و آن را مینیمال به نظر می ‌دهد. اپرا تم‌های جایگزین و طیف وسیع ‌تری از سفارشی ‌سازی‌های رابط کاربری، از جمله رنگ‌های تم مختلف، جلوه‌های ویژه و حتی ادغام داخلی Razer Chroma را ارائه می‌دهد.

مهمتر از همه، Opera GX یک مرورگر ایده‌آل برای گیمرها است که به دلیل ابزارهای داخلی مانند CPU و RAM Limiter، Hot Tab Killer، Twitch و Discord و غیره است.

از طریق ماژول GX Control، می‌توانید میزان رم و قدرت پردازنده‌ای که Opera GX مجاز به استفاده از آن است را کنترل کنید و این باعث آزاد شدن منابع می‌شود، بنابراین می‌توانید بازی ‌ها را بدون به خطر انداختن گرافیک انجام دهید. اگر Opera GX بیش از حد حافظه مصرف می‌کند، می‌توانید از Hot Tab Killer برای برش دادن برگه ‌هایی که منابع سیستم زیادی مصرف می‌کنند استفاده کنید.

توسعه ‌دهندگان Opera می‌دانند که گیمرها عمدتاً از Twitch و Discord استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که هر دو را مستقیماً در Side bar ادغام کرده‌اند. همچنین می توانید اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام و مسنجر فیس بوک را با یک کلیک در نوار کناری قرار دهید.

Opera GX نیز حریم خصوصی شما را به خطر نمی اندازد و دارای یک VPN داخلی است. علاوه بر این، می توانید تبلیغات و ردیاب های شخص ثالث را به راحتی مسدود کنید.

در مجموع، Opera GX یک قدرت خانگی برای گیمرها است. سریع است، با ویژگی‌های باورنکردنی بارگذاری می‌شود، و دارای یک رابط کاربری خیره‌ کننده و بسیار قابل تنظیم است.

2.بهترین مرورگر ها وب برای گیمرها: Brave

مرورگر Brave اولین مرورگر وب سبک وزن است که بر اساس موتور کرومیوم Google Chrome ساخته شده است. در حالی که این یک مرورگر مخصوص بازی نیست، سریع است و چندین ویژگی منحصر به فرد دارد.

یک مرورگر سبک وزن که عملکرد را به خطر نمی اندازد، می تواند برای گیمرهایی که می خواهند بهترین تجربه بازی را از یک راه اندازی ساده بازی به دست آورند، سودمند باشد. Brave به طور کامل تبلیغات را مسدود می کند و به شما امکان کنترل تبلیغاتی را می دهد که می بینید، و حتی می توانید با ارز دیجیتال اصلی آنها پول دریافت کنید.

علاوه بر این، Brave شامل سایر ویژگی‌های حریم خصوصی مانند مسدودکننده کوکی، محافظت از ردیاب شخص ثالث و مسیریابی کاملاً ناشناس از طریق Tor است. این ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی همچنین مرورگر را سبک وزن می‌کند و منابع رایانه را برای یک تجربه بازی پیشرفته آزاد می‌کند.

3.بهترین مرورگر ها وب برای گیمرها: Vivaldi

Vivaldi یک مرورگر وب فوق العاده قابل تنظیم و حریم خصوصی است که می تواند به عنوان یک مرورگر بازی عمل کند و تجربه ای واقعاً منحصر به فرد را به شما ارائه دهد. نیازی به قدرت RAM و CPU شما نیست، و به شما امکان می‌دهد به طور همزمان در وب بگردید و به بازی‌های با کیفیت بالا بپردازید.

Vivaldi دارای بسیاری از ویژگی های بصری است که بهره وری و تجربه کلی مرور شما را افزایش می دهد. می توانید جنبه های مختلف رابط کاربری را شخصی سازی کنید تا تجربه خود را زنده کنید. همچنین میانبرهای پیشرفته ماوس و صفحه کلید را برای دسترسی سریع به ویژگی های مورد علاقه خود ارائه می دهد.

Vivaldi به شما سه حالت مختلف (Essentials، Classic یا Fully Loaded) می دهد و مرورگر وب شما را متناسب با سبک زندگی شما تنظیم می کند. همچنین می توانید از ویژگی تقسیم صفحه یا درخت برگه برای بهره وری بیشتر و کنترل تجربه مرور خود استفاده کنید.

علاوه بر این، Vivaldi از نظر حریم خصوصی و عملکرد نیز باورنکردنی است. بنابراین اگر به دنبال یک مرورگر وب بسیار قابل تنظیم برای بازی هستید، باید Vivaldi را انتخاب کنید.

آیا Opera GX بهترین مرورگر بازی است؟

Opera GX یک مرورگر بازی باورنکردنی است و احتمالاً یک مرورگر وب بازی ایده آل است. این سریع، براق، قابل تنظیم است، با تمام ویژگی های مناسب بسته بندی شده است و Twitch و Discord را مستقیماً در رابط کاربری خود ادغام می کند. Opera GX یک راه ‌حل قوی و ویژگی‌های فراوانی ارائه می ‌کند که گیمرها دوستشان خواهند داشت.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس