معرفی بهترین کانال های یوتیوب برای گیمرها

100
0
کانال های یوتیوب برای گیمرها

می‌توانید نظرات بازی‌های ویدیویی را در سایت‌های بازی بزرگ بخوانید، اما این کانال‌های یوتیوب جایگزین‌های صادقانه و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهند. در این مقاله به معرفی بهترین کانال های یوتیوب برای گیمرها می پردازیم.

بهترین کانال های یوتیوب برای گیمرها

با وجود انبوهی از اطلاعات موجود در مورد بازی های ویدیویی امروزه، هیچ دلیلی وجود ندارد که دوباره با خرید یک بازی ویدیویی دچار سوختگی شوید. یکی از بهترین راه‌ها برای فهمیدن اینکه آیا یک بازی ارزش خرید دارد یا خیر، خواندن نظرات درباره ی بازی‌های ویدیویی از منابع مختلف است.

یوتیوب مکان مناسبی برای بررسی بازی های ویدیویی است. پس چرا از سایت های بازی اصلی که تمایل به کسب امتیازهای بالا برای سرگرمی دارند، صرف نظر نکنید. در عوض، نگاهی به این کانال‌های عالی YouTube با نقدهای صادقانه بازی‌های ویدیویی که می‌توانید به آنها اعتماد کنید، بیندازید. پس بیایید به بررسی کانال های یوتیوب برای گیمرها بپردازیم.

AngryJoeShow

خوزه “جو خشمگین” وارگاس به عنوان یکی از برترین بازبینان بازی یوتیوب نامی برای خود دست و پا کرده است. با بیش از سه میلیون مشترک، فهمیدن دلیل آن سخت نیست. «Angry Reviews» امضای جو نگاهی عمیق به نسخه‌های جدید دارد و به شما اطلاع می‌دهد که آیا ارزش بازی کردن را دارند یا خیر. 

آنها بسیار گسترده هستند. ویدیوهای 30-45 دقیقه ای معمول هستند. جو همچنین شامل اسکیت های مربوط به بازی است که یک چرخش منحصر به فرد را اضافه می کند. در حالی که جو واقعاً هنگام صحبت در مورد بازی‌های ناامیدکننده ناراحت می‌شود، اما اینها چیزی بیش از فحش دادن به خاطر فحاشی است. فقط حواستان به زبان قوی باشد.

Anthem یکی دیگر از بازی‌های با بودجه کلان است که به دنیا وعده داده است که بازخوردهای متوسطی را دریافت کرده است. Angry Joe توضیح می دهد که چرا آخرین برداشت BioWare در مورد loot shooter شکست خورده است.

و اگر فرمت جو را دوست دارید اما به چیزی کمی کوتاه‌تر علاقه دارید، او همچنین «بررسی سریع آتش» را منتشر می‌کند که نگاهی سریع به نسخه‌های جدید کمی کمتر قابل توجه است.

Gameranx

آیا فرمت Longform Angry Joe را بیش از حد قابل هضم می دانید؟ بررسی های Gameranx “قبل از خرید” بسیار کوتاه تر و دقیق تر است. بیشتر آنها 5 تا 10 دقیقه طول می کشد و به نکات ضروری در مورد آنچه باید در مورد عنوان بدانید اشاره می کند. البته، شما فیلم های زیادی از بازی ها نیز خواهید دید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر.

بررسی‌های Gameranx امتیاز یا توصیه‌ای برای خرید یا عدم خرید ارائه نمی‌دهند. بنابراین می توانید مزایا و معایبی را که ویدیو مطرح می کند در نظر بگیرید و خودتان انتخاب کنید.

آیا به جدیدترین بازی در سری مبارزات تحسین شده Dead or Alive علاقه دارید؟ این ویدیو نشان می دهد که Gameranx در مورد Dead or Alive 6 چه فکر می کند.

وقتی مشترک می‌شوید، در اینجا چیزی بیش از نظرات را خواهید یافت. Gameranx مرتباً لیست‌ها و ویدیوهایی را در مورد موضوعات مختلف بازی منتشر می‌کند، مانند این که به ویژگی‌هایی که دوست دارند در دنباله Horizon Zero Dawn ببینند، می‌پردازد.

ACG

ACG یا بازی Angry Centaur یک کانال نقد و بررسی است که کاملاً محترم است. صاحب کانال از نظرات بسیار کوتاه منتشر شده توسط برخی از سایت‌های بازی اصلی خوشش نمی‌آید، بنابراین ساعت او معمولاً حدود 20 دقیقه است. همچنین، حتی اگر یک کد بازبینی از یک توسعه دهنده دریافت کند، همیشه یک کپی می خرد و آن را به یک حامی در Patreon می دهد.

او از سیستم رتبه‌بندی خرید، منتظر فروش، اجاره یا هرگز لمس نکنید استفاده می‌کند. این کانال همچنین جنبه‌های ضروری یک بازی مانند گرافیک، موسیقی، گیم‌پلی و به طور کلی عامل سرگرمی را پوشش می‌دهد. این یک راه اندازی محکم از کسی است که دوست دارد مانند گیمرهای واقعی بازی کند.

Devil May Cry 5 یکی از عناوین اصلی است که در مارس 2019 منتشر می شود. آیا ارزش خرید دارد؟ با این بررسی متوجه شوید.

به چیزی کمی متفاوت علاقه دارید؟ سپس این بررسی از عنوان مسابقه، Dirt Rally 2.0 را بررسی کنید.

Skill Up 

Skill Up کانال دیگری است که بر پوشش عمیق بازی های جدید تمرکز دارد. به جای اینکه همه چیز را به دسته ها تقسیم کند، ویدیوهای آن در مورد نکات و نکات یک عنوان بحث می کند.

این به شما ایده خوبی می دهد که آیا از یک بازی لذت خواهید برد یا خیر  تقریباً مانند صحبت کردن با یک دوست در مورد آن است.

همانطور که دیدیم، سال 2019 مملو از نسخه های اصلی است. Metro Exodus جدیدترین عنوان از سری Metro است و برای اولین بار در این سری، دارای برخی از طراحی های جهان باز است

Apex Legends جدیدترین بازی محبوب بتل رویال است. از آنجایی که رایگان است، لازم نیست به این فکر کنید که آیا ارزش پول را دارد یا خیر، اما شنیدن نظرات دیگران در مورد آن همچنان سرگرم کننده است. حتماً نکات Apex Legends ما را برای کمک به تضمین پیروزی بررسی کنید.

Worth A Buy ارزش خرید دارد

Worth A Buy هیچ کار خاصی برای متمایز شدن انجام نمی دهد، اما با این وجود هنوز یک کانال نقد قوی است. هر ویدیو حدود 10-15 دقیقه است و افکاری را در مورد بازی بدون هیچ ساختار خاصی ارائه می دهد.

اگر نکات خاصی را در یک بررسی دوست دارید، انتهای آن را در اینجا دوست خواهید داشت. هر کدام نکات برجسته و بزرگ‌ترین مسائل را همراه با امتیازی برای صدا، غوطه‌وری، سرگرمی و سایر جنبه‌ها فهرست می‌کنند. سپس یک توصیه نهایی در مورد اینکه آیا بازی ارزش خرید دارد یا خیر دریافت خواهید کرد.

Resident Evil یک فرنچایز کلاسیک است که اخیراً مورد بازسازی قرار گرفته است. این بررسی به بازسازی Resident Evil 2 می پردازد.

The Division 2 یکی دیگر از نسخه های اصلی برای اوایل سال 2019 است. از آنجایی که این یک بازی دائما در حال توسعه است، این یکی یک بررسی در حال انجام است، اما همچنان به شما امکان می دهد ببینید که بازی در این لحظه چگونه است.

گیمرها به یوتیوب نیاز دارند!

واقعیت این است که دیگر لازم نیست برای بررسی بازی های ویدیویی به مجلات یا وب سایت های تاسیس شده تکیه کنید. این کانال‌های یوتیوب بررسی‌های لذت‌بخشی را در قالب‌های مختلف ارائه می‌کنند و بسیار عمیق‌تر از بررسی‌ها در سایت‌های بازی اصلی هستند.

یوتیوب همچنین میزبان هزاران بررسی یکباره است، بنابراین حتماً قبل از خرید هر بازی را که به آن علاقه دارید جستجو کنید. بگذارید شخص دیگری شما را از خرج کردن پول برای یک شخص نفرت انگیز نجات دهد.

با بررسی‌هایی که اغلب قبل از انتشار بازی در دسترس هستند، YouTube دلیل دیگری است که چرا باید پیش‌سفارش بازی‌های ویدیویی را متوقف کنید.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس