چگونه از ChatGPT برای تقویت بازی های D&D خود استفاده کنید

38
0
ChatGPT برای تقویت بازی های D&D

ChatGPT کاربردهای بی شماری از جمله در بازی دارد. در اینجا نحوه استفاده از این هوش مصنوعی برای ارتقاء کمپین D&D بعدی خود آورده شده است. ChatGPT برای تقویت بازی های D&D را در ادامه بررسی کرده ایم.

ChatGPT پیشروترین هوش مصنوعی چت در جهان است و می تواند ابزاری واقعا مفید برای بازی های D&D شما باشد. اطلاعات زیادی از منابع مختلف دارد و به لطف توانایی تولیدی اش، می تواند واقعا خلاق باشد.

در اینجا، ما برخی از راه‌هایی را که می‌توانید از ChatGPT برای افزودن تجربه سفارشی‌تر به بازی Dungeon & Dragons خود استفاده کنید، برجسته کرده‌ایم. اما اگر نسخه پولی آن را انتخاب کنید، ممکن است تجربه بهتری داشته باشید زیرا محدودیت های کمتری دارد.

از ChatGPT برای Story و Worldbuilding استفاده کنید

با استفاده از ChatGPT ایده هایی را برای محیط و دنیای خود بیافرینید. می توانید با جاسازی ایده خود به عنوان بخش اصلی درخواست شروع کنید و به هوش مصنوعی بگویید آن را در بخش های اختصاصی بیان کند.

در این مورد، ما از ChatGPT برای ایجاد ایده ای برای شهری که در ابرها قرار دارد استفاده کردیم و سپس شهر را در بخش هایی به معماری، سیاست، سیاست خارجی، قدرت نظامی و حقایق تاریخی توصیف کردیم.

می‌توانید از این به عنوان یک پیش‌فرض خوب برای ساختن داستان‌های خود و ایجاد قلاب داستانی استفاده کنید که بازیکنان شما می‌توانند از آن برای ورود به کمپین استفاده کنند.

همچنین، می‌توانید از آن برای پاسخ دادن به سؤالات بداهه درباره داستانی که ممکن است بازیکنان بپرسند، که برای آن آماده نبودید، استفاده کنید. به عنوان مثال، یکی از بازیکنان کمپین ما از یک بزرگتر در مورد افرادی که شهر را تأسیس کردند، پرسید. فقط وارد کردن این سوال در ChatGPT و تبدیل کردن پاسخ به بخشی از داستان بود.

با این حال، ChatGPT با خلاقیت اصلی خیلی خوب نیست و با نامگذاری چیزها خوب نخواهد بود. اگر می‌خواهید نام‌های اصلی‌تری داشته باشید، باید خودتان نام‌هایی بیاورید.

ChatGPT در توضیحات خوب است

بسیاری از ماجراجویی‌های Dungeons & Dragons در ماژول‌های آماده با شخصیت‌های از پیش تعیین‌شده و توضیحات مکان ارائه می‌شوند. اما همه ما می‌دانیم که بیشتر بازی‌های سرگرم‌کننده واقعی، بازی‌های کاملاً ساختگی هستند که همه با آن‌ها همراهی می‌کنند. با این حال، یکی از مسائل مربوط به آن این است که چگونه ممکن است به دست آوردن یک توصیف دقیق از مکانی که استاد بازی هیچ تجربه واقعی در آن ندارد، دشوار باشد. اینجاست که هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند.

از ChatGPT برای ایجاد توضیحات مکان هایی که در غیر این صورت در توصیف دقیق آن ها مشکل داشتید، استفاده کنید. در کمپین خود، ما از ChatGPT برای ایجاد توصیف یک کارخانه ریخته‌گری اسلحه‌های کریستالی که بازیکنان هنگام کاوش در Tremion، شهر روی ابرها پیدا کردند، استفاده کردیم.

دستور ما این است: «در این شهر ابری به نام ترمیون، یک کارخانه ریخته گری کریستال اسمیت وجود دارد که سلاح های کریستالی شهرت را برای نگهبانان نخبه ایجاد می کند. آیا می توانید شرح مفصلی از ریخته گری کریستال، شامل تمام ابزارهای تخصصی که یک آهنگر برای ساخت این سلاح ها نیاز دارد، بنویسید؟

و تصویر زیر حاوی بخش‌هایی از پاسخ ChatGPT به آن درخواست است.

یکی از مزایای استفاده از میز مجازی پیشرفته (یا VTT) این است که می توانید این توضیحات ایجاد شده توسط ChatGPT را به عنوان یادداشت در صحنه های خود جاسازی کنید. این باعث می‌شود که بازی به آرامی جریان داشته باشد و تب‌های شعبده‌بازی با حواس پرتی کمتری برای توضیحات دریافت خواهید کرد.

اگر نمی دانید از کدام VTT برای بازی D&D خود استفاده کنید، ما لیستی از بهترین VTT ها برای D&D را داریم که می توانید با آنها کار کنید.

تولید لوت بسیار سریعتر است

ایجاد غارت نیز ممکن است در حین پرواز به عنوان یک استاد بازی دشوار باشد. به سختی می توان آیتم های لوت متعادل و مرتبط را برای بازیکنان تهیه کرد، مگر اینکه سال ها تجربه بداهه نوازی داشته باشید.

اعلانی بسازید که سطح بازیکنان شما، موقعیت مکانی و موجوداتی را که آنها غارت می‌کنند (در صورت وجود) توضیح دهد. با استفاده از کمپین ما به عنوان مثال، بازیکنان سطح 5 ما یک صندوقچه مخفی در ریخته گری Tremion پیدا کردند.

این درخواست به این صورت بود: «ما در حال بازی کردن یک بازی D&D 5e در شهر Tremion هستیم. گروه ما متشکل از 3 بازیکن سطح 5 یک صندوقچه پنهان در ریخته گری کریستال را پیدا کرده و باز کرده است. بر اساس موقعیت و سطحشان چه اقلامی را در صندوقچه پیدا کردند؟»

و این نتیجه ChatGPT است:

ChatGPT به قانون وکالت کمک می کند

حتی باتجربه ترین استادان بازی D&D همه قوانین بازی را نمی دانند. کلاس ها، زیر کلاس ها، طلسم ها، توانایی ها و آیتم های زیادی وجود دارد که ممکن است درونی کردن همه قوانین غیرممکن باشد. می‌توانید از ChatGPT برای جستجو و حل و فصل بحث‌های مربوط به قوانینی که در حین بازی ظاهر می‌شوند استفاده کنید.

به عنوان مثال، در D&D 5e، تشخیص زمان استفاده از رول ادراک یا تحقیق دشوار است. با این حال، می‌توانید سناریوی ChatGPT را به تفصیل توضیح دهید و از آن بپرسید که کدام رول برای حل این عمل مناسب‌تر است.

در تصویر بالا، ChatGPT سناریویی را حل کرده است که در آن بازیکنان باید یک لکه اثر دست را در یک اتاق دزدیده شده به عنوان رول Investigation پیدا می‌کردند، نه یک رول Perception. علاوه بر این، دلایل خود را نیز بیان کرد که می تواند توضیح خوبی برای بازیکنانی باشد که مایل به بحث هستند.

محاسبات و شبیه سازی نتایج

استادان بازی در طول بازی وظایف زیادی را بر عهده دارند. یکی از این چیزها شبیه سازی فیزیک و انجام محاسبات است تا اطمینان حاصل شود که همه چیز همانطور که در یک سناریوی واقعی اتفاق می افتد رخ می دهد.

با استفاده از D&D 5e به عنوان مثال، کمان های بلند در بازی برد دقیق 150 فوت و حداکثر برد 600 فوت دارند. این بدان معنی است که هر چیزی در فاصله 151 فوت تا 600 فوت دارای یک نقطه ضعف خواهد بود. در کمپین ما، سرکش ما سعی کرد در حالی که روی یک برج 75 فوتی ایستاده بود به هدفی شلیک کند. این هدف 140 فوت از پایه برج فاصله داشت.

وقتی سناریو را در ChatGPT تایپ کردیم، می‌توانست تشخیص دهد که فلش چقدر باید طی کند تا به هدفش برسد. به لطف این، ما به سرعت متوجه شدیم که پیکان 158.7 فوت حرکت می کند، که دیگر در محدوده دقیق کمان طولانی نیست – به این معنی که رول باید با یک نقطه ضعف ساخته شود.

هنوز شایان ذکر است که گاهی اوقات ممکن است هوش مصنوعی نتایج اشتباه ایجاد کند، زیرا این یکی از مشکلات ChatGPT OpenAI است. شما همچنان باید از صلاحدید خود به عنوان یک استاد بازی و یک انسان برای برقراری تماس های مناسب استفاده کنید.

برای گفتگوهای فراگیر NPC

برخی از بازی‌ها می‌توانند بسیار فراگیر شوند و به‌عنوان یک استاد بازی، می‌توانید از ChatGPT برای ادامه دادن استفاده کنید. بازیکنان می توانند در شخصیت گم شوند و شروع به پرسیدن سؤالات بسیار خاص از NPC کنند.

بارد ما، جک کوچولو، آخرین جلسه را صرف تمرین تعزیه‌خوان میخانه کرد که چگونه عود خود را می‌بندد. از آنجایی که استاد بازی نمی‌دانست چگونه یک عود را ببندند، از ChatGPT خواستیم تا به ما بگوید چگونه این کار را انجام دهیم.

هوش مصنوعی بیشتری در بازی‌های شما می‌تواند انجام دهد

ما در اینجا فقط تمام کارهایی را که ChatGPT می تواند انجام دهد فهرست کرده ایم. اما هنوز هم محصولات رایگان هوش مصنوعی دیگری وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود بازی های خود استفاده کنید. هوش مصنوعی هایی وجود دارند که می توانند تصاویری تولید کنند که می توانید از آنها برای صحنه ها و شخصیت ها استفاده کنید.

و محصولات دیگری با هوش مصنوعی وجود دارند که در ساخت صداها و موسیقی منحصر به فرد خوب هستند. با خیال راحت اینها را در بازی خود بگنجانید تا یک تجربه سفارشی و دقیق ایجاد کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس