بررسی هدفون Mifo S ANC – هدفون‌های اسپرت کوچک و بسیار راحت

41
0

Mifo S ANC هدفون های اسپرت بسیار راحتی هستند که در بخش فناوری از سایت اول نیوز می خواهیم در کنار هم مورد بررسی قرار دهیم.

اگر گوش‌های کوچک‌تری دارید، Mifo S ANC ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر نه، گزینه های دیگری برای انتخاب دارید.»

مزایا :

  • طراحی شیک
  • تناسب فوق العاده راحت
  • کیفیت صدای خوب
  • عمر باتری خوب
  • عالی برای دویدن و تمرین

معایب :

  • اصلاً از برنامه پشتیبانی نمی‌شود
  • بدون پشتیبانی از aptX
  • دسترسی به دستیار صوتی وجود ندارد
  • بدون شارژ بی سیم

وقتی هدفون‌های بی‌سیم درست در جای خود قرار می‌گیرند، امکان افتاد آنها و از گوش خارج شدن بسیار کم است. از هر کسی در مورد اولویت‌ها در مورد هدفون‌های او بپرسید و احتمال دارد که یک تناسب راحت و مطمئن، ممکن است در ابتدای لیست آنها ببینید.

هدفون ها کوچک و جمع جور هستند، اما به اندازه کافی محکم و شیک بسته بندی شده اند تا مجموعه خوبی از ویژگی ها مانند ANC و شفافیت را در خود جای دهند. این ترکیب خوبی برای شروع کار است.

آنچه در جعبه است

Mifo شامل چهار عدد گوش گیر در جعبه است، از کوچک تا بزرگ. شما یک کابل شارژ مسطح USB-C به همراه یک دفترچه راهنما دریافت می کنید که برای یادگیری تمام کنترل های موجود باید آن را با دقت بخوانید. هدفون مشکی که من سفارش دادم با عکسی که روی جعبه بود مطابقت نداشت ، ولی شامل انواع رنگ بندی از نوع سبز و مشکی بود که با متن در سراسر بدنه و هدفون حک شده بود. انواع آبی، سبز و سفید نیز وجود دارد.

طرح

Mifo آن را «طراحی شاخ‌شکل» می‌نامد که با لبه بالا دیگر هدفون‌های بی‌سیم تفاوتی ندارد. تفاوت این است که بیشتر آن ها با لبه های سیلیکونی عرضه می شوند که می توانید آن ها را بردارید یا با اندازه دیگری تعویض کنید. Mifo S ANC با لبه های که دارد به عنوان بخشی از شاسی ساخته شد. این شاخ‌ها به خوبی به سمت بقیه هدفون جریان می‌یابند و در نحوه چسباندن آنها به گوش داخلی نقش دارند. و کمک می کند که بهتر در گوش بمانند.

یک شاخ سفت و بدون حرکت، همراه با وزن مناسب، تنها به ثبات و راحتی طبیعی می‌افزاید. و کمک می کند که شما راحت تر به موزیک گوش دهید و ورزش کنید.

چنین انتخاب طراحی در صورت بزرگتر بودن Mifo S ANC که به طور بالقوه کار می کند، اما اندازه کوچکتر آنها باعث می شود احساس کنند که تازه وارد گوشتان شده اند . البته می‌دانم که این یک نکته ذهنی است، اما اگر گوش‌های کوچک‌تری دارید و احساس می‌کنید از گوش های شما یک دفعه خارج می شوند و به زمین می افتند، اصلا جای نگرانی نیست، حتی اگر گوش‌های خود را «بزرگ‌تر» در نظر بگیرید، باز هم می‌توانید با استفاده از محافظی که برای گوش وجود دارد، که بهترین حالت را برای شما دارد، همان حس را داشته باشید. من از این مورد استفاده کردم و خیلی رضایت بخش بوده

“ورزش و خارج از منزل” شعاری است که Mifo از طریق این هدفون ها ارتباط برقرار می کند و به این معنی است که آنها آماده حضور در موقعیت های مورد نظر شما هستند. امتیاز IP67 مطمئناً به آنها این امکان را می دهد که به شما امکان می دهد تا 30 دقیقه آنها را تا عمق 1 متری در آب فرو ببرید. اگر به‌دنبال هدفون‌های تمرینی هستید – یا به‌ویژه – هدفون‌های دویدن که نمی‌افتند، S ANC همان چیزی است که به دنبالش هستیدو آن را ارائه می‌دهد. دوچرخه‌ام را سوار می شدم و در موقعیت‌های مورد نظرم به گشت و گذار می رفتم، و تحت تأثیر قرار می‌گرفتم که چقدر مرتب در گوش جا ماندند.

بدنه بیرونی لوگوی Sport و Outdo جایی است که کنترل های لمسی را پیدا خواهید کرد. با یک بار ضربه زدن به سمت چپ می توانید صدا را کم کنید ، در حالی که با ضربه زدن به هدفون سمت راست می توانید صدا را زیاد کنید. برای تکرار یک آهنگ در سمت چپ سه بار ضربه بزنید و برای رد شدن به سمت آهنگ بعدی به سمت راست ضربه بزنید . برای پخش/مکث ( پاسخ دادن/پایان دادن به تماس) روی هر طرف می توانید دو ضربه بزنید.همچنین برای روشن/خاموش کردن حالت تأخیر کم، پنج بار ضربه بزنید.

متاسفانه هدفون ها قابل تنظیم نیستند، زیرا Mifo برنامه اختصاصی برای پشتیبانی از این هدفون‌ها ندارد. به این معنی است که اگر نمی خواهید آنها را به طور کامل خاموش کنید. من نتایج متفاوتی پیدا کردم، به خصوص در اوایل زمانی که مجبور بودم سطح لمسی را به نوعی احساس کنم تا از کاهش یا افزایش تصادفی صدا جلوگیری کنم. سطح کوچکتر در برخی موارد بسیار حساس است و در موارد دیگر کافی نیست. همچنین راهی برای دسترسی به دستیار صوتی تلفنم پیدا نکردم و حتی دفترچه راهنما نیز به آن اشاره ای نکرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های که در این هدفون فراموش شده و جای خالیش با این قیمت نسبتاً استاندارد کم شده است، سنسورهای حرکتی است، بنابراین هیچ راهی برای توقف خودکار آهنگ‌هایتان هنگام برداشتن هدفون (یا پس از تعویض آن از سرگیری) وجود ندارد.

یکی از چیزهایی که شما به خرید ترغیب می کند این است که. Mifo هدفون های S ANC را در یک کیف تاشوی زیبا قرار می دهد که با یک کلیک رضایت بخش بسته می شود و از طریق دکمه در جلو باز می شود تا قفل باز شود. این دکمه هدف دیگری نیز دارد و این است که با سه بار فشار دادن متوالی دکمه به حالت کارخانه بازنشانی می شود .

بدون برنامه، بدون کنترل

این روزها، انتظارم از هدفون ها زیاد است، مخصوصا هدفون‌هایی است که هیچ برنامه‌ای را پشتیبانی نمی‌کنند، به خصوص اگر بیش از ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسند. در حال حاضر دیدن یک برنامه با EQ یا تنظیمات کنترلی در میان سایر ویژگی ها بسیار رایج است. واقعاً مایه شرمساری است که Mifo S ANC همه اینها را از دست می دهد، فقط به این دلیل که کارهایی را که هدفون ها می توانند انجام دهند محدود می کند، به خصوص وقتی صحبت از کیفیت صدا می شود.

برنامه‌ها همچنین برای به‌روزرسانی‌های میان‌افزار خوب هستند، که گاهی اوقات ویژگی‌های جدید یا بهبود یافته را اضافه می‌کنند. چیز دیگری در اینجا امکان پذیر نیست. از طرف خودم می‌گویم، متوجه شدم که برنامه‌ها می‌توانند به شخصی‌سازی هدفون‌هایی که من استفاده می‌کنم کمک کنند، اما با هدفون Mifo، در مواجهه با موقعیت‌هایی که نمی‌توانستم آن‌ها را کنترل کنم، به شدت برای من ناراحت کننده هست.

وقتی هدفون Elite 4 Active عالی Jabra هزینه کمتری داشته باشد و یکی از بهترین برنامه‌های همراه را داشته باشد و پشتیبانی کند ، انتخاب در این مواقع بسیار سخت تر است.

ورزش و خواب؟

تعجب می کنید که چرا Mifo به خواب روی جعبه S ANC اشاره می کند؟ نه، این هدفون ها هیچ ویژگی جالبی مانند نظارت بر خواب یا حتی مجموعه‌ای از مناظر صوتی داخلی ندارند که به شما کمک کند تا کمی انرژی را دریافت کنید. در عوض، این صرفاً اشاره‌ای به اندازه آنهاست – آنها بسیار کوچک هستند، اگر بخواهید می‌توانید به پهلو بخوابید و همچنان با آنها در گوش خود راحت باشید.

اگر قصد دارید در حین گوش دادن به آهنگ‌های ملایم با آن‌ها بخوابید، به خاطر داشته باشید که وقتی از خواب بیدار می‌شوید، باتری آن تمام شده است زیرا هیچ ویژگی زمان‌بندی خودکار وجود ندارد. ویژگی دیگری است که یک برنامه می توانست آن را مدیریت کند و مانع از خالی شدن باتری هدفون می شد.

کیفیت صدا

 

Mifo از نظر مشخصات و جزئیات کمی مرموز است، اما آنچه واضح است این است که S ANC را با صدایی خنثی تر تنظیم کرده است. شما مقداری بیس مناسب از آنها دریافت خواهید کرد، به خصوص زمانی که از نگه دارنده گوش مناسب برای بهتر ایستادن آن در گوش استفاده می کنید، هر چند بلندی ها برخی از رفتارهای ترجیحی را دارند. آهنگ‌های میانی بد نیستند، و من دوست داشتم که چگونه با برخی از آهنگ‌های راک کلاسیکی که می‌نواختم به پایان رسیدند. در حال حاضر، موضوعی آشنا در این بررسی است، اما ای کاش این فرصت را داشتم که خودم آنها را برای ژانرهای مختلف تنظیم کنم تا مطابق با سلیقه خودم باشد – به عنوان مثال، Jaybird Vista 2 مجموعه ای از هدفون های ورزشی است که این نیاز را برطرف می کند. .

شفافیت خوبی در صدا وجود دارد، بنابراین نمی توانم آنچه را که نمایه پیش فرض ارائه می دهد بیش از حد مورد توجه قرار دهم. اگر ژانرهای مختلفی را دوست دارید، ممکن است متوجه شوید که هدفون ها با برابری نسبی آنها را مدیریت می کنند. و برای نوع ژانرهای موسیقی شما فقط یک نوع تنظیمات دارند و اصلا قابل شخصی سازی وجود ندارد.

متوجه خواهید شد که تفاوت بین حالت‌های ANC “خفیف” و “قوی” چندان قابل توجه نیست.

به عنوان مثال، در یک باشگاه ورزشی با صدای بلندتر یا پیاده روی با صدای خیابان، متوجه خواهید شد که تفاوت بین حالت‌های ANC «خفیف» و «قوی» چندان چشمگیر نیست. وقتی خیلی به آنها توجه می کردم و با حساسیت استفاده می کردم ، متوجه انسداد بهتر صداهای با فرکانس پایین شدم، اما در غیر این صورت، تشخیص آن همیشه آسان نبود. به همین دلیل است که یک نگهدارنده واقعا خوب بسیار مهم است، زیرا کمک می کند تا حداقل بخشی از صدای محیط را در زمانی که ANC کار خود را انجام می دهد، صدای از بیرون به گوش شما نرسد.

من فکر می‌کنم ارزش این را دارد که این هدفون‌ها را با نگهدارنده فومی امتحان کنید تا ببینید آیا می‌توانید بیشترین میزان صدای اضافه بیران را مسدود کند.

حالت شفاف برای صحبت کردن با کسی یا شنیدن صدای اطرافتان در حالی که در حال دویدن در یک جنگل هستید خوب است، اگرچه هیچ چیز خیلی قابل توجهی در مورد آن وجود ندارد.

اگر که شما در حال تماشای یک فیلم یا نمایش هستید یا در حال بازی آنلاین با دوستان خود قرار دارید. نیاز به هدفونی دارید که تاخیر صدای بسیار کمی داشته باشد، نتیجه ای که من تست کردم را در ادامه با هم بخونیم، به محض اینکه از هدفون ها استفاده کردم، اصلاً متوجه مشکل زیادی نشدم و حدودا بدون تاخیر صدا رد و بدل می شد.

Mifo آرایه شش میکروفون را بین دو هدفون پخش می‌کند و آنها به اندازه کافی با تماس‌های تلفنی صدا را واضح برای شخص مقابل ارسال می کنند. در حالی که من متوجه هیچ چیز ناراحت کننده ای نشدم، و تماس گیرندگان شکایت نکردند یا به طور کلی مرا مجبور به تکرار حرفم نکردند، همچنین در موقعیت های شلوغ تر عملکرد رضایت بخشی نداشتند ، و انتظار بیشتری از هدفون ها داشتم، مخصوصا از میکروفون هایش. شنیدن صدای تماس‌گیرنده برای من واضح بود و مشکلی نداشتم. اما از من خواستند که تا با صدای بلندتری صحبت کنم که صدایم را بهتر بشنوند.

در حالی که Mifo این ویژگی را در لیست مزایایش به شمار نمی آورد ،ولی با یک ترفند می توانید هر بار از یک هدفون استفاده کنید. من موفق شدم این کار را انجام دهم، به صورتی که اول هر دو هدفون را از باکس خود درآوردم ، بعد که هدفون ها متصل شدند ، یکی از آنها را که نیاز نداشتم مجدد در باکس قرار دادم و از آن یکی که در دستم بود استفاده کردم ، می توان گفت که از نتیجه راضی بودم.

عمر باتری

Mifo عمر باتری را تا هفت ساعت در هر بار شارژ نگه می دارد . به صراحت نمی گوید، اما بدون ریسک است. اگر آن را به حال خود رها کنید، طول عمرش شش ساعت است. اگر صدا را افزایش دهید، احتمالا  اکنون به پنج ساعت یا کمتر نزدیک شده اید. اگر به آنها بیشتر به عنوان هدفون های تمرینی یا دویدن فکر می کنید، ممکن است به آن اهمیتی ندهید، و میزان زمان نگه داری باتری برایتان مهم نباشد. اما اگر قرار است آنها هدفون «همه چیز» شما باشند، و همیشه از آن استفاده کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید.

کیس هدفون ها سه بار شارژ به شما می دهد، اگرچه از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند. ولی برای این کار باید از کابل USB-C استفاده کنید. من سه ال ای دی که داخل کیس وجود داشته را دوست داشتم، زیرا آنها وضعیت باتری را به من نشان می دادند. اساساً، هر چراغ 30 تا 33 درصد از کل شارژ کیس را نشان می دهد، بنابراین شما می دانید حدودا چقدر از شارژ کیس باقی مانده است.

منبع : digitaltrends

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس