بهترین کیس های آیپد پرو 12.9 اینچی در سال 2023

61
0
بهترین کیس های آیپد پرو

آیپد پرو 12.9 اینچی به لطف تراشه M2 اپل که عملکرد چشمگیر و نرم افزار فوق العاده ای را ارائه می دهد، قدرت تبلت ها است و به شما امکان می دهد سخت کار کنید و بازی کنید. بهترین کیس های آیپد پرو را در ادامه معرفی کرده ایم.

البته، اگر iPad Pro شما آسیب ببیند، ابزار قدرتمند ممکن است کمتر کاربردی شود و در کار و اوقات فراغت شما اختلال ایجاد کند. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد. اطمینان حاصل کنید که iPad Pro شما همیشه در یک کیس با کیفیت خوب پیچیده شده است.

چه اخیراً به این نتیجه رسیده‌اید که Logic Pro در iPad Pro خود ارزش اشتراک را دارد و می‌خواهید کیفی داشته باشید که به شما کمک کند از نرم‌افزار حداکثر استفاده را ببرید، یا فقط امیدوار هستید که از هر حادثه ای جلوگیری کنید، اینها بهترین قاب های iPad Pro 12.9 اینچی هستند.

کیس‌هایی برای آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی شما که دوست خواهید داشت

کیف SUPCASE Unicorn Beetle Pro Series Pro برای iPad Pro 12.9 اینچی

به طور کلی بهترین

موردی که همه کارها را انجام می دهد

کامل با محافظ صفحه نمایش داخلی، طراحی دو لایه، و گوشه های تقویت شده. کیف SUPCASE Unicorn Beetle Pro Series Pro مجموعه ای از محافظ ها را با قیمت عالی ارائه می دهد. بعلاوه، حتی یک پایه برای استفاده از iPad خود بدون دست نیز دارد.

دلایل خرید

+ محافظت عالی را ارائه می دهد

+ دارای کیک استند

+ جا مداد اپل

دلایل اجتناب

-کمی حجیم

بهترین قاب‌های 12.9 اینچی آی‌پد پرو، نوع محافظتی را که می‌خواهید در اختیار شما قرار می‌دهند و دارای ویژگی‌های اضافی مفیدی هستند که به شما کمک می‌کنند از تجربه iPad Pro خود نهایت استفاده را ببرید. به همین دلیل است که ما عاشق سری SUPCASE Unicorn Beetle Pro Series Case هستیم.

اگرچه ممکن است شیک ترین طراحی نباشد، اما با در نظر گرفتن محافظت ساخته شده است. پوسته بیرونی سخت پلی کربنات به جلوگیری از شکستن یا خراشیدگی iPad Pro شما کمک می کند. در مقابل، پوسته TPU داخلی یک ماده جذب شوک عالی است، بنابراین انداختن iPad Pro شما منجر به فاجعه نخواهد شد. علاوه بر این، محافظ صفحه نمایش داخلی تضمین می کند که صفحه نمایش درخشان ProMotion تا حد امکان بکر باقی می ماند.

پایه نگهدارنده فقط نقش مهمی بر روی این قالب محافظ است، زیرا iPad Pro شما را پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد به راحتی رسانه ها را تماشا کنید، اسناد را بخوانید یا حتی دستور العمل را در آشپزخانه دنبال کنید.

کیس کیبورد لاجیتک Combo iPad Pro

انتخاب حق بیمه

این تجربه لپ تاپ را به شما می دهد

در حالی که بسیار گران است، Logitech Combo Touch برای آیپد پرو 12.9 اینچی دارای صفحه کلید QWERTY کامل، کلیدهای دارای نور پس زمینه، پایه با زاویه دید قابل تنظیم و یک پد لمسی بزرگ است که آیپد پرو شما را بیش از هر زمان دیگری به لپ تاپ نزدیک می کند.

دلایل خرید

+ محافظت خوبی ارائه می دهد

+ صفحه کلید کامل QWERTY

+ Trackpad به خوبی کار می کند

دلایل اجتناب

-گران

-حجیم و سنگین

در حالی که راه های زیادی وجود دارد که تبلت ها نسبت به لپ تاپ ها برتری دارند، تجربه تایپ یکی از آنها نیست. مگر اینکه یک کیبورد خوب تهیه کنید. اینجاست که Logitech Combo Touch وارد می‌شود و شما را نجات می‌دهد.

تجربه تایپ Logitech Combo Touch به لطف صفحه کلید کامل QWERTY (با یک ردیف کلیدهای میانبر) و کلیدهای دارای نور پس زمینه که به شما امکان می دهد بدون توجه به زمان روز تایپ کنید، فوق العاده است. به‌علاوه، یک ترک‌پد زیبا و بزرگ در پایین صفحه‌کلید قرار دارد و از iPadOS (از جمله چند لمسی) استفاده کامل می‌کند تا در میان تمام برنامه‌های مورد علاقه‌تان حرکت کنید، درست مانند مک.

هنگامی که در حال تایپ کردن نیستید، جدا کردن صفحه کلید و استفاده از Logitech Combo Touch به عنوان یک قاب آسان است، و اگرچه ممکن است محافظت سنگینی ارائه نکند، iPad Pro شما را کاملاً بدون زره باقی نمی‌گذارد. گوشه های تقویت شده و طراحی پوسته سخت آن باید به جلوگیری از آسیب های جزئی تبلت شما کمک کند.

کاور هوشمند ProCase برای iPad Pro 12.9 اینچی

بهترین ارزش

یک پوشش ساده که به راحتی روی کیف پول قرار می گیرد

پوشش هوشمند ProCase دارای یک پوسته پشت مات نیمه شفاف و یک پوشش هوشمند مغناطیسی برای محافظت از تبلت شما است. همچنین می‌تواند به عنوان پایه با دو زاویه دید عمل کند، بنابراین می‌توانید آن را برای تماشای فیلم نگه دارید یا آن را کمی زاویه‌دار برای طراحی داشته باشید.

دلایل خرید

+ ارزان

+ پشتیبانی خودکار بیدار شدن/خواب

+ دو زاویه دید متفاوت

دلایل اجتناب

-محافظت زیاد نیست

اگر دوست ندارید یک قاب بزرگ و حجیم بخرید اما همچنان می‌خواهید چیزی برای محافظت از iPad Pro 12.9 اینچی خود در برابر دنیای خطرناک اطرافتان داشته باشد، کاور هوشمند ProCase کمی آرامش و برخی عملکردهای عالی را ارائه می‌کند.

پشتی پلاستیکی سخت مانع از خراشیدن آن روکش فلزی زیبا در آیپد پرو شما می‌شود و پوشش صفحه نمایش شما را در صورت بسته بودن نیز از آسیب دور نگه می‌دارد. به‌علاوه، این کاور به‌خاطر زوایای دید متعدد، به‌عنوان پایه نیز عمل می‌کند که می‌توان از آن برای تماشای فیلم یا طراحی طراحی استفاده کرد.

Spigen Rugged Armor Pro برای iPad Pro 12.9 اینچی

حفاظت از نور

ترکیبی از حفاظت و عملکرد خوب

Spigen’s Rugged Armor Pro یک قاب محافظ عالی است که حجم زیادی به iPad Pro شما اضافه نمی کند. همراه با پایه ای برای کمک به استفاده از هندزفری آیپد پرو و ​​جا مداد اپل برای اطمینان از اینکه قلم شما در صورت نیاز همیشه در نزدیکی شما قرار دارد، ارائه می‌شود.

دلایل خرید

+ حفاظت ارائه می دهد

+ پشتیبانی خودکار از خواب/بیداری

+ فلپ فولیو صفحه را می پوشاند

دلایل اجتناب

-طراحی مقاوم برای همه نیست

Rugged Armor Pro اسپیگن حفاظت و قابلیت حمل را متعادل می کند و ارزش بررسی را دارد. Rugged Armor Pro که از TPU ساخته شده که تا حد امکان ضربه گیر باشد، اگر آیپد پرو خود را رها کنید باید خیالتان را راحت کند – به خصوص که گوشه های تقویت شده ای برای محافظت از آسیب پذیرترین قسمت تبلت شما دارد.

دیگه چی؟ Spigen Rugged Armor Pro همچنین دارای پایه‌ای است که به عنوان پایه نقاشی نیز عمل می‌کند، به این معنی که می‌توانید به راحتی نمایش‌های مورد علاقه نتفلیکس خود را تماشا کنید یا طرح بعدی خود را ترسیم کنید، همه اینها بدون نگرانی در مورد برداشتن قاب است. فراموش نکنید؛ مداد اپل به‌خوبی در قاب قرار می‌گیرد که در صورت عدم استفاده از آن، کاور را روی صفحه نگه می‌دارد، به این معنی که دیگر نگران گم شدن قلم خود نخواهید بود.

کیس چرمی TORRO برای iPad Pro 12.9 اینچی

بهترین کیف چرمی

ظاهری شیک و کلاسیک

کیف چرمی TORRO که سبک کلاسیک کتاب‌های جلد چرمی را تداعی می‌کند، آیپد پرو 12.9 اینچی شما را لوکس می کند و می‌تواند تبلت شما را در سه زاویه دید مختلف نگه دارد. این یک طراحی ساده و ظریف است که با گذشت زمان بهتر می شود.

ذلایل خرید

+ فوق العاده شیک

+ سه زاویه دید

دلایل اجتناب

-بدون جا مداد اپل

-محافظت زیاد نیست

گاهی اوقات نیازی به محافظت ندارید. شما استایل می خواهید، و قاب چرمی TORRO دارای آن است. این قاب ساده کتاب مانند به شما امکان می دهد به راحتی آیپد پرو 12.9 اینچی خود را در آن قرار دهید و از حمل تبلت لوکس خود لذت ببرید.

محافظت زیادی اضافه نمی‌کند، اما پوشش جلویی با سه زاویه دید متفاوت، به عنوان یک پایه قرار می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد از فعالیت‌های مختلف بدون دست لذت ببرید.

کیس ESR برای آیپد پرو 12.9 اینچی

نازک و شفاف

حداقل حفاظت با حداقل حجم

یک قاب نازک و شفاف مانند قاب ESR محافظت زیادی را ارائه نمی دهد، که برای افرادی که دوست ندارند حجم و وزن را به iPad Pro خود اضافه کنند بسیار عالی است.

دلایل خرید

+ طراحی iPad Pro را نمی پوشاند

+ فوق العاده سبک

دلایل اجتناب

-حفاظت بسیار کم

کیس ESR نازک و شفاف است و هنوز هم فقط مقداری محافظت در برابر ضربه را ارائه می‌کند – نه اینکه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را آزمایش کنید. بریدگی های عالی آن دسترسی آسان به درگاه شارژ شما را تضمین می کند و لبه کوچک اطراف برآمدگی دوربین و نمایشگر به شما این امکان را می دهد که آن را روی سطح بگذارید و نگران شکستن و خش روی آن شیشه نباشید.

صفحه کلید مجیک اپل برای آیپد پرو 12.9 اینچی

از درخت اپل

صفحه کلید پریمیوم اپل برای آیپد پرو

اگر برچسب قیمت شما را نمی ترساند، صفحه کلید مجیک اپل بهترین کیبورد برای آیپد پرو است. طراحی زیبا و ظریف آن بخش بزرگی از جذابیت آن است، اما صفحه کلید فوق العاده با نور پس زمینه و ترک پد بزرگ بسیار عالی است.

دلایل خرید

+ صفحه کلید کامل QWERTY

+ ترک پد عالی

+ کلیدهای دارای نور پس زمینه

دلایل اجتناب

-خیلی گرونه

-برای محافظت در نظر گرفته نشده است

ممکن است انتظار داشته باشید که این صفحه‌کلید در لیست بالاتر باشد، اما دلایل زیادی وجود دارد که صفحه‌کلید مجیک اپل برای همه مناسب نیست، از جمله قیمت گزاف آن است. با این حال، اگر عاشق آن تجربه ممتاز اپل هستید، چیزهای زیادی در مورد Magic Keyboard برای iPad وجود دارد.

اولاً، به شکلی زیبا طراحی شده است که فقط اپل می تواند آن را انجام دهد. لولا آنقدر محکم است که iPad Pro شما هرگز در هنگام استفاده از آن احساس سستی نمی کند، با این حال، می توانید به راحتی با یک دست آن را در یک موقعیت مانور دهید.

دوم، تجربه تایپ به طرز وحشتناکی شبیه Magic Keyboard برای مک است، به این معنی که مایل ها بهتر از بسیاری از کیبوردهای دیگر برای iPad است.

در نهایت، ترک پد شگفت انگیز است. این بزرگ است، فوق العاده پاسخگو است، و دارای تمام حرکات اپل است که شما به استفاده از آن عادت دارید، و به خوبی با iPadOS ادغام می شود.

Bam Bino Space Suit for 12.9-Inch iPad Pro

بچه دوستانه

اجازه ندهید فرزندانتان آیپد پرو شما را بشکنند

اگر آیپد پرو خود را برای تماشای فیلم یا بازی به فرزندانتان می دهید، مطمئن شوید که از آن محافظت شده است. The Bam Bino Space Suit به دلیل داشتن قاب محافظ قابل توجه و دسته داخلی مناسب برای کودکان خردسال است. حتی دارای دو پایه کوچک است که می تواند تبلت را نگه دارد و فضایی برای Apple Pencil دارد.

دلایل خرید

+ دسته حمل

+ به خوبی از آسیب محافظت می شود

+ با در نظر گرفتن بچه ها طراحی شده است

دلایل اجتناب

-بزرگ و حجیم

-کیفی نیست که بخواهید همه جا حمل کنید

دادن آی پد به فرزندانتان گاهی اوقات می تواند استرس زا باشد زیرا کودکان همیشه مراقب فناوری نیستند. بنابراین، اگر به فرزندتان چیز بسیار باارزشی می دهید، بهتر است آن را در چیزی بپیچید که بتواند از آن در برابر هر چیزی محافظت کند.

The Bam Bino Space Suit با در نظر گرفتن کودکان طراحی شده است و iPad Pro شما را در یک قاب ضخیم می‌پیچد که از آن در برابر افتادن، خط و خش محافظت می‌کند. به‌علاوه، حتی دارای دسته‌های داخلی است که حمل و نگه‌داشتن آن را برای بچه‌ها آسان می‌کند، بنابراین نباید از دست‌شان لیز بخورد. همه چیزهایی را که می‌توانید برای لذت بردن از نمایش‌های مورد علاقه کودک به آن نیاز دارید، در اختیار دارید.

آیا این قاب‌ها به آی‌پد پرو من می‌خورند؟

آیپد پرو 12.9 اینچی مدت زیادی است که وجود داشته است، اما طراحی آن از زمان آغاز به کار چندین بار تکرار شده است. همه این کیس‌های موجود در این لیست با نسل ششم آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی کنونی مطابقت دارند – این کیس مجهز به تراشه M2 است. با این حال، از آنجایی که طراحی در چند سال گذشته تغییر نکرده است، این قاب‌ها با تراشه M1 در داخل آی‌پد پرو نسل پنجم نیز مناسب خواهند بود.

بهترین قاب‌های آی‌پد پرو، محافظت و عملکرد را ارائه می‌دهند

البته، یک کیس خوب، محافظتی را ارائه می‌دهد تا آی‌پد پرو شما از خط و خش و آسیب‌های دیگر محافظت کند، اما بهترین‌ها عملکردهای دیگری نیز ارائه می‌کنند، به همین دلیل است که ما کیف سری SUPCASE Unicorn Beetle Pro را دوست داریم.

نه تنها به دلیل طراحی دولایه و محافظ صفحه نمایش داخلی، محافظت زیادی را ارائه می دهد، بلکه دارای کیک استند است تا بتوانید بدون نیاز به لوازم جانبی دیگری فیلم تماشا کنید یا در برنامه های طراحی مورد علاقه خود نقاشی کنید.

کیس SUPCASE Unicorn Beetle Pro Series Pro برای iPad Pro 12.9 اینچی

به طور کلی بهترین

موردی که همه کارها را انجام می دهد

کامل با محافظ صفحه نمایش داخلی، طراحی دو لایه، و گوشه های تقویت شده. کیس SUPCASE Unicorn Beetle Pro Series Pro مجموعه ای از محافظ ها را با قیمت عالی ارائه می دهد. بعلاوه، حتی یک پایه برای استفاده از iPad خود بدون دست نیز دارد.

دلایل خرید

+ محافظت عالی را ارائه می دهد

+ دارای کیک استند

+ جا مداد اپل

دلایل اجتناب

-کمی حجیم

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس