احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی بازی Killer Instinct توسط استودیوی Iron Galaxy

سال‌هاست که فن‌ها از علاقه‌ی خود نسبت به فرنچایز Killer Instinct حرف می‌زنند و درخواست احیا یا دنباله‌ای برای بازی Killer Instinct را دارند.

36
0
احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی بازی Killer Instinct توسط استودیوی Iron Galaxy

بازی Killer Instinct یک بازی مبارزه‌ای و کلی خارق العاده است. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۳ به عنوان ادامه‌ی معنوی نسخه‌های قدیمی ساخته شده توسط استودیوی Rare، برای کنسول‌های Xbox و رایانه‌های شخصی منتشر و پس از چندین سال مورد حمایت قرار گرفتن و بروزرسانی رها شد. سال‌هاست که فن‌ها از علاقه‌ی خود نسبت به فرنچایز Killer Instinct حرف می‌زنند و درخواست احیا یا دنباله‌ای برای Killer Instinct را دارند، اما به نظر می‌رسد درخواست‌های آن‌ها در استودیو‌های مایکروسافت شنیده نمی‌شود.

تمال ساخت نسخه‌ی بعدی بازی Killer Instinct توسط استودیوی Iron Galaxy

احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی بازی Killer Instinct توسط استودیوی Iron Galaxy 1

در مصاحبه‌ای میان سایت SegmentNext و استودیوی Iron Galaxy به سوالات زیادی در مورد استودیوی، پروژه‌های آینده و موارد دیگر پاسخ داده شد. یکی از این سوالات این بود که آیا آن‌ها تمایل دارند دوباره روی Killer Instinct کار کنند. Shekhar Dhupelia، مدیر کل Iron Galaxy، به سوال پاسخ داد:

“ما کار بر روی Killer Instinct را دوست داشتیم و اوقات خوبی را برای هنگام پشتیبانی و بروزرسانی از آن سپری کردیم. مایکروسافت هنوز از ما می‌خواهد که در شبکه‌های اجتماعی این بازی به روز کنیم و ما واقعاً از اشتیاق آن‌ها قدردانی می‌کنیم. مانند هر فرصتی دیگری که پیش روی ما قرار می‌گیرد، اگر KI هرگز دوباره خود را نشان دهد، ما آن را در نظر می‌گیریم.”

البته، این تأیید هیچ برنامه‌ای برای ساخته شدن نسخه‌ی بعدی Killer Instinct نیست و معلوم نیست که آیا Iron Galaxy در حال کار بر روی دنباله‌ای برای این مجموعه است یا خیر. ولی ان مصاحبه باعث امیدواری دوباره‌ی طرفداران این سری شد که هنوز این بازی را انجام می‌دهند و از مایکروسافت می‌خواهند که ادامه‌ی این سری را بسازد.

در طول مصاحبه، Iron Galaxy همچنین اعلام کرد که آن‌ها در حال کار بر روی “چندین پروژه” برای Xbox Series X ،Xbox Series S و PS5 هستند. این امکان وجود دارد که اگر ساخت ادامه‌ی Killer Instinct از سمت مایکروسافت شروع نشود آن‌ها بر روی یک بازی مبارزه‌ای جدید کار کنند.

Killer Instinct هنوز یک بازی عالی است و در حال حاضر از طریق Xbox Game Pass در دسترس و قابل بازی است. اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید، Killer Instinct یکی از بهترین بازی‌های است که می‌توانید بازی کنید.

حال که احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی بازی Killer Instinct توسط استودیوی Iron Galaxy را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس