هوآوی MatePad 10.8 به‌روزرسانی اوت 2022 HarmonyOS را دریافت می‌کند

145
0
به‌روزرسانی اوت 2022 HarmonyOS

هواوی آپدیت هارمونی او اس 2022 را برای تبلت میت پد 10.8 خود منتشر کرد. طبق اطلاعات نرم افزار، به روز رسانی جدید با نسخه ساخت HarmonyOS 2.0.0.261 با نسخه جدید ساخت 2.0.0.265 ارائه می شود. به‌روزرسانی اوت 2022 HarmonyOS منتشر شده است.

مدل های سازگار:

  • Huawei MatePad 10.8 inch (SCMR-W09)
  • Huawei MatePad 10.8 inch (SCMR-AL09)

از زمان به روز رسانی جدید، لاگ تغییرات فقط پیشرفت های امنیتی تبلت را می خواند. وصله امنیتی آگوست 2022 را نصب می کند که از دستگاه در برابر سطوح مختلف CVE موجود در سیستم محافظت می کند.

لازم به ذکر است، هواوی اخیراً نسخه بتای عمومی نرم افزار HarmonyOS 3.0 را برای ۲۵ دستگاه اعلام کرده است. علاوه بر این، دارندگان دستگاه MatePad 10.8 نیز می توانند در فعالیت بتا عمومی شرکت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، کاربران Huawei MatePad 10.8 می توانند تغییرات لاگ آپدیت هارمونی او اس 2022 را به همراه مراحل به روز رسانی و نکات زیر در مقاله بررسی کنند.

دو راه برای نصب آپدیت وجود دارد. یا می توانید برنامه My Huawei را انتخاب کنید یا به سادگی از طریق تنظیمات دستگاه.

برای نصب آپدیت از طریق برنامه My Huawei. برنامه را در تبلت خود باز کنید >> سپس بخش پشتیبانی Support section >> را از اینجا انتخاب کنید، بر روی تب Update کلیک کنید و سپس هنجارهای (norms) روی صفحه را دنبال کنید.

همچنین، می‌توانید به‌روزرسانی را به‌صورت دستی از طریق تنظیمات دستگاه خود دانلود کنید. به برنامه تنظیمات بروید >> گزینه Software updates را در قسمت System & updates انتخاب کنید. سپس برای به‌روزرسانی‌ها بررسی کنید. اگر آپدیت برای دستگاه شما در دسترس باشد، تب دانلود و نصب باز می شود. برای دریافت آخرین آپدیت، روی دانلود و نصب کلیک کنید.

به روز رسانی یادداشت ها:

  • لطفاً بررسی کنید تبلت شما به اتصال روت متصل نیست.
  • اگرچه این به‌روزرسانی موارد ضروری شما را پاک نمی‌کند، توصیه می‌کنیم یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • پس از شروع مراحل نصب، گوشی را خاموش نکنید.
  • باتری و فضای ذخیره سازی کافی را در دستگاه خود حفظ کنید.
  • پس از نصب به روز رسانی، سیستم یک فرآیند خود بهینه سازی و سازگاری را انجام می دهد. به همین دلیل، ممکن است دستگاه شما گرم شود، یخ بزند یا انرژی بیشتری مصرف کند، اما پس از 2 تا 3 روز به حالت عادی خود باز خواهد گشت.
  • ما به شما پیشنهاد می کنیم دستگاه خود را بیش از 2 ساعت پس از فرآیند ارتقاء شارژ کنید تا تجربه ای بدون شکاف (seamless) داشته باشید.

به‌روزرسانی اوت 2022 HarmonyOS به زودی برای همه دستگاه ها منتشر خواهد شد.

منبع: huaweicentral

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس