3 محصولی که انتظار داریم در رویداد Wonderlust اپل در 12 سپتامبر ببینیم

53
0
رویداد Wonderlust اپل

اقلام کلیدی

. رویداد Wonderlust اپل برای 12 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است، جایی که انتظار می رود سری جدید آیفون 15 با ارتقاهای عمده مانند USB-C، حاشیه های نازک تر و تراشه های A17 Bionic معرفی شود.

. انتظار می‌رود اپل واچ سری 9 با تراشه S9 کارآمدتر مبتنی بر پردازنده A15 عمر باتری بهتری داشته باشد، در حالی که اپل واچ اولترا ممکن است فقط به‌روزرسانی‌های جزئی دریافت کند.

. انتظار می‌رود اپل در این رویداد تاریخ انتشار iOS 17، iPadOS 17 و watchOS 10 را اعلام کند که ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را برای چندین دستگاه اپل، از جمله ویجت‌های تعاملی و طراحی اپلیکیشن جدید برای اپل واچ به ارمغان می‌آورد.

رویداد بعدی اپل با نام “Wonderlust” برای 12 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است. اپل معمولا در ماه سپتامبر رویدادی را برای معرفی آیفون های جدید همراه با سایر محصولات برگزار می کند و طبق شایعات و پیش بینی ها امسال به نظر می رسد تفاوتی نداشته باشد.

اگرچه هنوز خیلی زود است که تضمین کنیم چه محصولاتی معرفی خواهند شد، اما همه چیزهایی که تا کنون پیش بینی کرده ایم در اینجا آمده است.

1.رویداد Wonderlust اپل: آیفون 15 و آیفون 15 پرو

رویدادهای سپتامبر اپل معمولاً بر روی آیفون ها متمرکز است. در حالی که اپل برنامه های خود را فاش نکرده است، طبق معمول، شایعات حاکی از آن است که خط تولید آیفون 15 از چهار دستگاه تشکیل خواهد شد: آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس، درست مانند سال 2022.

انتظار می‌رود سری آیفون 15 ارتقای قابل توجهی نسبت به سری آیفون 14 داشته باشد، زیرا انتظار می‌رود برخی ارتقاءهای مهم مانند تراشه‌های USB-C و A17 Bionic را دریافت کند. شایعات دیگر حاکی از آن است که کل سری آیفون 15 دارای بریدگی Dynamic Island خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 15 پرو دارای بدنه تیتانیومی بازطراحی شده با حاشیه‌های نازک‌تر، دکمه Action اختصاصی و سرعت انتقال تاندربولت 3 باشند. انتظار می‌رود این ویژگی‌ها، همراه با شایعات بهبود سیستم دوربین، خط تولید آیفون 15 را نسبت به نسل قبلی خود گامی قابل توجه تبدیل کند.

2. The Apple Watch Series 9 and Apple Watch Ultra (2nd Generation)

انتظار می‌رود اپل واچ سری 9 دارای تراشه S9 کارآمدتر مبتنی بر پردازنده A15 آیفون 13 باشد. این می‌تواند منجر به عمر باتری بهتر نسبت به نسل قبلی شود که از تراشه S8 استفاده می‌کند. اپل واچ سری 9 همچنین ممکن است در رنگ صورتی جدید با بند دارای سگک مغناطیسی عرضه شود.

از سوی دیگر، شایعه شده است که اپل واچ اولترا بدون تغییر باقی می ماند به جز اضافه شدن تراشه S9 و گزینه رنگ تیره تر. بعید است که اپل واچ SE جدیدی در سال جاری وجود داشته باشد، زیرا به نظر می رسد این محصول هر دو سال یک بار به روز می شود. اپل آخرین بار آن را در سال 2022 به روز کرد.

3. iOS 17, iPadOS 17, and watchOS 10 Rollout

انتظار می‌رود اپل تاریخ انتشار iOS 17، iPadOS 17 و watchOS 10 را در رویداد “Wonderlust” خود در سپتامبر اعلام کند. اپل برای اولین بار این سیستم عامل ها را در WWDC 2023 در ماه ژوئن به نمایش گذاشت و از آن زمان، نسخه های بتا برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی در دسترس هستند.

iOS 17 چندین ویژگی جدید از جمله ویجت‌های تعاملی، حالت StandBy، NameDrop، برنامه کاملاً جدید Journal و سایر پیشرفت‌ها را برای iMessage و FaceTime به ارمغان می‌آورد. watchOS 10 همچنین دارای ویژگی‌های جدیدی مانند Smart Stacks و زبان طراحی برنامه کاملاً جدید است که از نمایشگرهای بزرگ‌تر موجود در مدل‌های جدید اپل واچ بهره می‌برد.

محصولات جدید اپل در افق هستند

رویداد “Wonderlust” اپل در آیفون 15 نزدیک است و شایعات در مورد محصولات جدیدی که این شرکت رونمایی خواهد کرد در حال چرخش است. در حالی که اپل هنوز چیزی را به طور رسمی تایید نکرده است، ما مطمئن هستیم که محصولات جدید و هیجان انگیز اپل در افق هستند.

چه منتظر سری آیفون 15 باشید، چه اپل واچ یا جدیدترین سیستم عامل ها، مطمئنا چیزی برای همه وجود دارد. با نزدیک شدن به رویداد برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس