اپل ششمین نسخه بتای توسعه دهنده watchOS 9 را معرفی کرد

71
0
watchOS 9

اپل ششمین نسخه بتای توسعه‌ دهنده WatchOS 9 را منتشر کرده است و به آزمایش ‌کنندگان یک نسخه دیگر برای بررسی می ‌دهد.

جدیدترین نسخه ها را می ‌توان از طریق مرکز توسعه‌ دهنده اپل برای کسانی که در برنامه آزمایشی ثبت‌ نام کرده‌اند، یا از طریق به ‌روزرسانی‌های Over-the-air در دستگاه‌هایی که نرم‌افزار بتا را اجرا می‌کنند، دانلود کرد. نسخه‌های بتا عمومی معمولاً ظرف چند روز پس از نسخه‌های توسعه ‌دهنده، از طریق وب ‌سایت برنامه نرم‌ افزار بتا اپل منتشر میشوند.

ششمین نسخه بتا جایگزین نسخه پنجم شد که در 8 آگوست عرضه شده بود. اپل چهارمین نسخه بتا را در 28 جولای عرضه کرد.

سومین نسخه توسعه ‌دهنده watchOS 9 در 6 جولای وارد بازار شد، نسخه دوم در 22 ژوئن ظاهر شد، در حالی که اولین نسخه چند ساعت پس از سخنرانی WWDC در 6 ژوئن ارائه شد.

انتظار می رود نسخه های عمومی نهایی سیستم عامل های مایل استون تا پاییز منتشر شود.

ساخت ششم بتای توسعه دهنده watchOS 9 20R5353a است که جایگزین پنجمین نسخه 20R5343e می شود.

WatchOS 9 تعدادی به روز رسانی تناسب اندام را معرفی می کند، از جمله نمایش های اضافی در برنامه Workout هنگامی که Digital Crown را می چرخانید. مناطق ضربان قلب، یک معیار جدید، سطح شدت یک تمرین را نشان می دهد.

Health یک برنامه پیگیری مصرف دارو اضافه می کند که می تواند به کاربران یادآوری کند که آنها را به طور منظم مصرف کنند. برنامه Sleep با معیارهای جدید برای REM، Core و Deep sleep به روز شده است.

دو صفحه ساعت جدید به مجموعه می‌پیوندند، Metropolitan و Playtime، که اولی اعداد قابل تنظیم را ارائه می‌دهد در حالی که دیگری متحرک است. چهره Astronomy برای گنجاندن داده‌های ابری از Weather بازسازی شده است، و Portraits با جلوه‌های عمقی و رنگ‌ آمیزی بهبود یافته بهبود یافته است.

AppleInsider و خود اپل اکیداً به کاربران توصیه می‌کنند که نسخه بتا را روی دستگاه‌های « حیاتی» یا اولیه نصب نکنند، زیرا احتمال از دست دادن داده‌ها یا مشکلات دیگر وجود دارد. در عوض، آزمایش ‌کنندگان باید نسخه‌ های بتا را روی دستگاه‌های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنند و مطمئن شوند که قبل از به‌ روزرسانی، پشتیبان ‌گیری کافی از داده‌های مهم را انجام داده اند.

اعضای عمومی باید به جای استفاده از نسخه های توسعه دهنده، از نسخه های بتا عمومی استفاده کنند.

آیا تغییری در بتای جدید پیدا می کنید؟ در توییتر در @AppleInsider یا @Andrew_OSU با ما تماس بگیرید، یا به اندرو ایمیلی به آدرس andrew@AppleInsider.com ارسال کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس