به روز رسانی جدید ویندوز 11 در راه است

62
0
به روز رسانی جدید ویندوز 11

مایکروسافت درحال آغاز آزمایش تغییرات جدید رابط کاربری نوار وظیفه در ویندوز 11 می باشد.در حال حاضر مایکروسافت پیگیر آزمایش ‌های بیشتری روی بخش رابط کاربری ویندوز از طریق آزمایش کنندگان می باشد. به روز رسانی جدید ویندوز 11 به زودی منتشر خواهد شد.

مایکروسافت در حال آزمایش تغییرات رابط کاربری جدید در نوار وظیفه ویندوز 11 است. این غول نرم افزاری در حال آزمایش بازگرداندن نوار جستجوی آشنا از ویندوز 10 به همراه نشان های اعلان برای بخش ابزارک ها در ویندوز 11 است.

ویندوز 11 در حال حاضر با دکمه جستجو در نوار وظیفه عرضه می شود که می تواند غیرفعال شود و فقط آرم جستجو را به شما نشان می دهد. مایکروسافت اکنون در حال آزمایش سه تغییر بصری مختلف روی نوار وظیفه جستجوی است. یک آزمایش نماد جستجوی معمولی است، در حالی که دو آزمایش دیگر یک نوار جستجوی کوچک یا بزرگ در نوار وظیفه دارند. مایکروسافت به دنبال بازخورد در مورد تغییرات قبل از انتشار گسترده ‌تر است و این آزمایش ‌ها بخشی از ویژگی ‌های آزمایشی جدید مایکروسافت در ویندوز 11 هستند، که به این معنی است که ممکن است این ویژگی ها عرضه نشوند.

به روز رسانی جدید ویندوز 11
به روز رسانی جدید ویندوز 11

پس از بازگرداندن ویجت Weather به نوار وظیفه در ویندوز 11، مایکروسافت اکنون در حال آزمایش اضافه کردن نشان های اعلان است. اعلان‌ ها برای محتوایی مانند اخبار فوری طراحی شده‌اند و شبیه نشان‌ هایی هستند که در Action Center در سمت راست نوار وظیفه پیدا می‌کنید.

آماندا لانگوفسکی، رئیس Windows Insider توضیح می‌دهد: (وقتی برد ابزارک ‌ها را باز می‌کنید، یک بنر در بالای برد ظاهر می‌شود که اطلاعات بیشتری در مورد عامل ایجاد نشان اعلان به شما ارائه می‌کند.) این مورد به صراحت مشخص نیست، اما ما انتظار داریم که این اعلان‌ ها را می‌توان در کنار توانایی منظم حذف دکمه نوار وظیفه ابزارک ‌ها غیرفعال کرد.

به روز رسانی جدید ویندوز 11
به روز رسانی جدید ویندوز 11

در کنار تست‌های رابط کاربری، Windows Insiders در Dev Channel همچنین می‌تواند آزمایش یک برنامه دوربین جدید را برای ویندوز 11 آغاز کند. این طراحی مطابق با ویندوز 11 به‌روزرسانی شده است و اکنون شامل پشتیبانی از QR و اسکن بارکد می‌شود. به‌روزرسانی جدید Media Player نیز برای آزمایش در دسترس است، که با قابلیت تبدیل کردن سی‌دی ‌ها به فایل ‌های AAC، WMA، FLAC و ALAC ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید دیگر مقالات ما را در زمینه ی به روز رسانی های ویندوز و همچنین کاربرد های آن ها در هر بخش را مطالعه کنید. از تجربیات به دست آمده اینطور مشخص شده است که به روز رسانی های ویندوز با برطرف کردن تعداد زیادی از باگ ها و ارائه ی ویژگی های جدید، فرصت استفاده ی راحت تری را به کاربران ارائه می دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس