تاریخ عرضه گوشی موبایل IQOO 9T در هند فاش شد

50
0
گوشی موبایل IQOO 9T

تاریخ عرضه گوشی موبایل iQOO 9T در هند مشخص شده است. همچنین، جزئیات فروش گوشی به صورت آنلاین منتشر شده است. iQOO 10 Pro با شارژ فوق سریع 200 واتی در اوایل ماه جاری در چین رسمی شد. جدا از این، iQOO iQOO 10 را در کشور راه اندازی کرده است. اکنون، شایعاتی که وجود دارد این است که این برند در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه جدید برای بازار هند است.

گوشی موبایل IQOO 9T
گوشی موبایل IQOO 9T

محصول این دستگاه ظاهراً طبق اطلاعات فاش شده قبلی، دارای نام iQOO 9T خواهد بود. اکنون 9T در معرض گمانه زنی ها و درزهای زیادی قرار گرفته است. برای جمع بندی، اخیراً از طریق فهرست آمازون نگاهی اجمالی به طراحی این گوشی داشتیم. علاوه بر این، شایعاتی که وجود دارد این است که iQOO 9T یک نسخه تغییر نام تجاری از iQOO 10 است. با این حال، iQOO این گمانه زنی ها را نه تایید و نه رد کرده است.

تاریخ عرضه گوشی موبایل iQOO 9T در هند

گوشی موبایل IQOO 9T
گوشی موبایل IQOO 9T

هیچ چیز در مورد عرضه iQOO 9T در هند مشخص نیست. علیرغم عدم تایید رسمی، گزارش جدید PriceBaba خط زمانی ورود دستگاه به کشور را روشن کرده است. این گزارش جزئیات کلیدی در مورد فروش iQOO 9T در هند را فاش می کند. گزینه های رنگ دستگاه را نشان می دهد. اکنون، iQOO 9T یک SoC Snapdragon 8+ Gen 1 را در زیر قاب خود جا خواهد داد. تعدادی دیگر از مشخصات 9T قبلاً در اینترنت منتشر شده بود.

طبق گزارش جدید، عرضه iQOO 9T در هند در تاریخ 28 جولای انجام خواهد شد. علاوه بر این، این گزارش حاکی از آن است که iQOO 9T از 2 آگوست در هند به فروش می رسد. قابل ذکر است که پیش خرید OnePlus 10T در هند در تاریخ ۳ آگوست آغاز خواهد شد. همچنین، iQOO 9T در رنگ های سیاه و سفید در هند در دسترس خواهد بود. مدل سفید رنگ BMW Legend Edition خواهد بود. گزینه های رنگی نام های Alpha و Legend را دارند.

iQOO 10 دارای قیمت اولیه 3699 یوان در چین است. این قیمت تقریباً به 43800 روپیه هند تبدیل می شود. با این قیمت، مدل حافظه رم 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی را دریافت می کنید. با این حال، درزهای گذشته نشان می دهد که قیمت iQOO 9T در هند 55000 روپیه خواهد بود. برای یادآوری، گزارش های قبلی ادعا می کنند که قیمت این گوشی در هند کمتر از 60000 روپیه است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس