تبلت Ultra Tab ال جی با LCD 10 اینچی و SD 680 معرفی شد

56
0
تبلت Ultra Tab ال جی

همانطور که می دانید ال جی به فعالیت خود در زمینه گوشی های هوشمند پایان داده است، اما به تازگی تبلت اندرویدی جدیدی را در بازار کره جنوبی خود عرضه کرده است. تبلت Ultra Tab ال جی، یک تبلت با اندروید 12 است که از صفحه نمایش 10.35 اینچی IPS LCD، چیپست اسنپدراگون 680 و باتری 27.1 وات ساعتی برخوردار می باشد.

IPS LCD این دستگاه دارای وضوح تصویر 2000*1200 پیکسل بوده و نسبت تصویر 5:3 با نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می دهد. چهار بلندگو در کناره های نمایشگر آن وجود دارد و از قلم Wacom ال جی نیز پشتیبانی می کند.

تبلت Ultra Tab ال جی
تبلت Ultra Tab ال جی

شما همچنین یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در پشت را در اختیار خواهید داشت. این تبلت دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق اسلات microSD قابل ارتقا می باشد.

LG Ultra Tab نیز مانند دستگاه ‌های قبلی ال جی، برای دوام بیشتر، با استاندارد MIL-STD 810G ارتش ایالات متحده هماهنگ است. LG Ultra Tab در یک رنگ خاکستری ذغالی و با قیمت 327 دلار یا 426000 KRW به فروش می رسد. این تبلت منحصر به فرد به صورت آزاد در کشور کره جنوبی به فروش می رسد، اما باید ببینیم که آیا بازارهای بیشتری این دستگاه را عرضه خواهند کرد یا خیر.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس