تحلیل تکنیکال بیت کوین 7 فروردین

37
0
تکنیکال بیت کوین 7 فروردین

به نظر می رسد بحران بانکی اخیر در ایالات متحده باور برخی از مشتریان به سیستم بانکداری قدیمی را متزلزل کرده است. طبق داده های فدرال رزرو، مشتریان در هفته منتهی به 15 مارس نزدیک به 100 میلیارد دلار سپرده برداشت کردند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 7 فروردین می پردازیم.

تیم دریپر، سرمایه‌گذار و کارآفرین آمریکایی، در گزارشی در ۲۵ مارس گفت که به دلیل نظارت بیش از حد بانک ها و مدیریت خرد توسط دولت، «بنیانگذاران باید رویکرد مدیریت پول نقد متنوع تری را در نظر بگیرند». دراپر به عنوان بخشی از یک طرح اضطراری، به کسب‌وکارها پیشنهاد کرد که «حداقل شش ماه پول نقد کوتاه‌مدت در هر یک از دو بانک، یک بانک محلی و یک بانک جهانی، و حداقل دو حقوق و دستمزد به ارزش پول نقد در بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال نگه دارند».

حرکت از سیستم بانکداری سنتی به ارزهای دیجیتال ممکن است از قبل آغاز شده باشد، همانطور که از نمایش قوی بیت کوین در چند روز گذشته مشاهده می شود. حتی پس از افزایش اخیر، به نظر نمی رسد که سرمایه گذاران عجله ای برای ذخیره سود در بیت کوین داشته باشند. با این حال، در مورد اکثر آلتکوین ها نمی توان چنین چیزی را پیش بینی کرد، زیرا آنها شاهد عقب نشینی جزئی بوده اند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 7 فروردین

بیت کوین در چند روز گذشته در اطراف سطح 28000 دلار در نوسان بوده است. تثبیت پس از یک رالی قوی یک نشانه مثبت است زیرا نشان می دهد که معامله گران موقعیت خود را حفظ کرده و انتظار یک حرکت صعودی بیشتر را دارند.

تکنیکال بیت کوین 7 فروردین
تکنیکال بیت کوین 7 فروردین

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (25936 دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت نشان می دهد که گاوها همچنان کنترل را در دست دارند و این چشم انداز شکست بالای 28900 دلار را افزایش می دهد.

اگر این اتفاق بیفتد، جفت BTC/USDT می تواند به منطقه مقاومت 30000 تا 32000 دلاری صعود کند. خرس ها سعی خواهند کرد با تمام توان از این منطقه دفاع کنند زیرا اگر در تلاش خود شکست بخورند، ممکن است این جفت به 40000 دلار افزایش یابد.

حمایت حیاتی در جهت رالی نزولی، قیمت 25250 دلار است. اگر این سطح نتواند حفظ شود، این جفت ممکن است به میانگین متحرک ساده 200 روزه (20179 دلار) سقوط کند.

تکنیکال بیت کوین 7 فروردین
تکنیکال بیت کوین 7 فروردین

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که این جفت برای مدتی در محدوده ای بین 26500 تا 28900 دلار معامله می شود. 20-EMA مسطح است و RSI درست بالاتر از نقطه میانی است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

شکستن بالای 28900 دلار نشان می دهد که گاوها بر خرس ها غلبه کرده اند و قدرت را در دست دارند. این نشان دهنده از سرگیری حرکت صعودی خواهد بود. در مقابل، اگر قیمت به زیر 26500 دلار برسد، جفت ممکن است به 25250 دلار و سپس به 24000 دلار سقوط کند.

cointelegraph

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس