نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی

آیا دوست دارید بدانید هنر NFT چگونه ایجاد می‌شود اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ در ادامه به نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی می‌پردازیم

105
0
نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت هنر دیجیتال

آیا دوست دارید بدانید هنر NFT چگونه ایجاد می‌شود، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ این کار از آنچه که فکرش را کنید راحت‌تر است! برای ایجاد هنری شگفت انگیز که می توانید به عنوان NFT بفروشید، از هوش مصنوعی استفاده کنید. در ادامه به نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی می‌پردازیم.

NFT‌ها در حال پیشرفت هستند و بسیاری از آثار هنری دیجیتال میلیون‌ها دلار فروخته می‌شوند. در این مقاله، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید با ایجاد هنر NFT وارد این کار شوید. نیازی به داشتن دانش کدنویسی یا تجربه هنری نیست. اگر در شناخت چیزهایی که خوب به نظر می‌رسند مهارت دارید و ریزبین هستید، پس همه چیز آماده است.

مطالب زیر را بخوانید:

هوش مصنوعی چگونه هنر و فرهنگ را تغییر می دهد؟

مقالات زیادی در مورد نحوه ماین کردن یا ایجاد NFT وجود دارد، اما فرض آنها بر این است که آثار هنری دیجیتال را قبلاً ایجاد کرده‌اید. در این مقاله، ما مراحل ابتدایی اصلی و اساسی برای ایجاد آثار هنری دیجیتال شگفت انگیز با استفاده از هوش مصنوعی را در ۵ مرحله ساده به شما توضیح می‌دهیم. برای انجام تمامی مراحل به ۱۰ دقیقه یا کمتر از آن زمان نیاز دارید و در نهایت با برخی از هنرهای رمزنگاری قابل فروش کارتان به پایان می‌رسد.

نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت هنر دیجیتال

در این آموزش، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید یک عکس از اسکلتی با موی فرفری و عینک آفتابی بامزه را به مجموعه ای از آثار هنری آماده فروش به عنوان NFT تبدیل کنید. نگران نباشید، مهارت‌هایی که یاد می‌گیرید می‌تواند برای خلق چیزی فراتر از هنر اسکلت با موی فرفری استفاده شود.

یک نکته قبل از شروع کار: این دستورالعمل‌ها برای همه دستگاه‌ها (کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه) کار می‌کنند. این اسکرین شات‌ها از لپ تاپ گرفته شده‌اند.

مرحله ۱ ایجاد NFT با هوش مصنوعی

به NightCafe Creator بروید، سپس هر دکمه صورتی رنگی را که روی آن نوشته شده “CREATE” یا “START CREATING” را انتخاب کنید.

1 نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت هنر دیجیتال

NFT با هوش مصنوعی: مرحله ۲

یک تصویر را انتخاب کنید.

در این مرحله ما عکس یک اسکلت عجیب و جالب را انتخاب می‌کنیم. برای مجموعه خودتان، می‌توانید هر تصویر دلخواه خود را وارد کنید یا از بین تصاویر رایگان (که این اسکلت جالب از آنجا آمده است) یکی را انتخاب کنید. تصاویر رایگان از Pexels تهیه شده‌اند و دارای مجوز هستند تا بتوانید آنها را برای استفاده تجاری تغییر دهید.

2 نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت هنر دیجیتال

NFT با هوش مصنوعی: مرحله ۳

یک استایل (یا چند استایل) را انتخاب کنید.

اکنون ما می‌خواهیم سه استایل مختلفی را انتخاب کنیم که می‌خواهیم اسکلت در آنها بازسازی شود. قبل از اینکه به سراغ انتخاب استایل‌ها بروید، کلید “Advanced options” را در بالای صفحه روشن کنید و کلید “Try multiple styles” که در سمت راست بخش استایل قرارگرفته را نیز روشن کنید.

برای این کار، قصد داریم از برخی از آثار هنری Beeple به عنوان تصاویر استایلمان استفاده کنیم. این تصاویر برای همه در دسترس هستند تا بتوانند در انتخاب استایل‌های از پیش تعیین شده NightCafe Creator از آنها استفاده کنند.

3 نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت هنر دیجیتال

نکته: ایجاد روزانه حداکثر سه اثر هنری با استفاده از NightCafe Creator رایگان است. اگر می‌خواهید بیشتر از این اثر هنری ایجاد کنید، چندین گزینه بسته اعتباری وجود دارد که می‌توانید خیلی سریع خریداری کنید. اگر نمی‌خواهید اعتبار بخرید، مواردی نیز وجود دارد که می‌توانید آنها را به دست آورید. اطلاعات بیشتر را در صفحه قیمت بخوانید.

NFT با هوش مصنوعی: مرحله ۴

پارامترهای الگوریتم هوش مصنوعی را تنظیم کنید.

در بخش تنظیمات ساخت، می‌توانید تنظیماتی را برای تعیین نحوه بازیابی هوش مصنوعی تصویر ورودی خود را در استایل‌های انتخاب شده انجام دهید (این تنها در صورتی ظاهر می‌شود که “Advanced options” را در بالای صفحه روشن کرده باشید). در اینجا می توانید اثر و ارزش محتوا را شارپ کنید، افزایش دهید یا کاهش دهید (نتیجه چقدر باید شبیه تصویر محتوا در مقایسه با استایل باشد)، اثر هنری را دقیق‌تر یا انتزاعی‌تر کنید و یا موارد دیگری را انجام دهید. برای این مجموعه، ما قصد داریم این گزینه ها را در تنظیمات پیش فرض قرار دهیم. این یک راه خوب برای شروع کار کاربران تازه وارد است زیرا به شما یک مبنای خوب برای مراجعه می‌دهد.

4 نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت هنر دیجیتال

مرحله ۵ ایجاد NFT با هوش مصنوعی

رزولوشن خود را انتخاب کرده و ایجاد کنید.

در نهایت، آخرین مرحله این است که رزولوشن تصویر خود را (پایین، متوسط ​​یا بالا) انتخاب کرده و روی “CREATE” کلیک کنید. برای این مجموعه NFT، ما قصد داریم رزولوشن پایین را انتخاب کنیم.

5 نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت هنر دیجیتال

اگر از قبل این کار را نکرده باشید، از شما خواسته می‌شود که قبل از مشاهده آثار هنری جدید خود وارد سیستم شوید یا با استفاده از Facebook ،Google یا آدرس ایمیل ثبت نام کنید. این کار به شما این اطمینان را می‌دهد که همیشه بتوانید در آینده به آثار خود دسترسی داشته باشید. ثبت نام تنها چند ثانیه طول می‌کشد و پس از اتمام کار مستقیماً به اثرهای خلق شده جدید خود هدایت خواهید شد.

سوالات متداول

01 نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت هنر دیجیتال

  • چگونه می‌توانم به آثار هنری خود در NightCafe Creator دسترسی پیدا کنم؟

پس از اتمام کار، به پورتفوی اثرهای ایجاد شده خود هدایت می‌شوید. فقط با انتخاب “My Creations” در گوشه سمت راست بالا (یا “Dashboard” در تلفن همراه) از هر صفحه دیگری در NightCafe می‌توانید به این قسمت دسترسی پیدا کنید.

اگر نوتیفیکیشن‌ها را مجاز کرده‌اید، یک هشدار ظاهر می‌شود تا به شما اطلاع دهد که اثر خلق شده NightCafe شما آماده است. علاوه بر این یک ایمیل نیز دریافت خواهید کرد، بنابراین نیازی نیست که منتظر بمانید تا خلق شما به پایان برسد. با اینکه فقط چند دقیقه طول می‌کشد، اما در همین زمان کم هم میتوانید دسته بعدی آثار هنری خود را شروع کنید.

  • ایجاد آثار هنری من در NightCafe Creator چقدر زمان لازم دارد؟

این کار فقط چند دقیقه طول می‌کشد. حتی اگر ۱۰۰ اثر هنری را به صورت انبوه تولید کنید، تنها ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا همه آنها تکمیل شوند.

  • چگونه آثار هنری خود را دانلود کنم؟

آن اثرهای هنری را که می خواهید دانلود کنید از صفحه “My Creations” باز کنید “DOWNLOAD” را انتخاب کنید. یا، از صفحه “My Creations” بر روی آثار هنری خود رفته و آیکون دانلود را انتخاب کنید.

  • اگر به رزولوشن بالاتر احتیاج داشته باشم چه کنم؟

این کار بسیار ساده و سریع انجام می شود. اگر هنوز کارهای هنری خود را نهایی نکرده‌اید، هنگام تکمیل مرحله ۵، به سادگی “Med Res” یا “High Res” را انتخاب کنید، یا اگر می‌خواهید رزولوشن یک اثر هنری موجود را افزایش دهید، آن اثر را از صفحه “My Creations” باز کنید. “DUPLICATE” را انتخاب کنید به پایین این صفحه بروید “Medium Res” یا “Res Res” را انتخاب کنید “CREATE” را انتخاب کنید.

NFT با هوش مصنوعی : نتیجه

اگر تمام مراحل را دنبال کرده‌اید، اکنون ۳ اثر هنری آماده برای ماین کردن به عنوان NFT دارید (برای یادگیری نحوه ماین کردن آنها باید آموزش دیگری پیدا کنید، و تعداد زیادی از این آموزش‌ها وجود دارد). احتمالاً شما حتی یک سِنت هم برای رسیدن به این نقطه صرف نکرده‌اید، اما اگر می خواهید مجموعه خود را گسترش دهید، ممکن است نیاز به خرید یا به دست آوردن اعتبار داشته باشید. بسیاری از هنرمندان (و غیر هنرمندان) از NightCafe Creator برای تولید ده‌ها یا صدها اثر هنری در روز به منظور فروش به عنوان NFT استفاده می‌کنند و سود هنگفتی کسب می‌کنند! البته که هنر فقط یکی از الزامات برای تبدیل شدن به یک هنرمند کریپتو سودآور است، اما اکنون که این کار را یاد گرفته‌اید می‌توانید بقیه مسیر را طی کنید!

حال که با نحوه ایجاد هنر NFT با هوش مصنوعی آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

3.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس