تحلیل تکنیکال لایت کوین 10 بهمن

31
0
تکنیکال لایت کوین 10 بهمن

قیمت لایت کوین افزایش خود را به بالای منطقه ۹۰ دلار در برابر دلار آمریکا افزایش داد. LTC در حال افزایش است و ممکن است یک رالی تازه به بالای مقاومت ۱۰۰ دلاری داشته باشد. قیمت اکنون بالای ۹۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ (۴ ساعت) معامله می‌شود. یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به ۸۹.۵۰ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت LTC/USD شکل گرفته است. اگر حرکت واضحی در بالای مقاومت ۱۰۰ دلاری وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند یک رالی دیگر را آغاز کند. در این پست به تحلیل تکنیکال لایت کوین 10 بهمن می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لایت کوین 10 بهمن

در هفته گذشته، قیمت لایت کوین پایه حمایتی بالاتر از سطح ۸۵ دلار در برابر دلار آمریکا تشکیل داد. قیمت LTC شروع به افزایش مداوم در بالای منطقه مقاومت ۹۰ دلاری کرد و عملکرد بهتری از بیت کوین و اتریوم داشت. گاوها توانستند قیمت را به بالای مقاومت ۹۵ دلار برسانند. بالاترین قیمت سالانه نزدیک به ۹۷.۷۲ دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت است.

تکنیکال لایت کوین 10 بهمن
تکنیکال لایت کوین 10 بهمن

در جهت صعودی، مقاومت نزدیک به سطح ۹۷.۷۵ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۰۰ دلار است. اگر شکست واضحی در بالای مقاومت ۱۰۰ دلاری وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند افزایش شدیدی را آغاز کند. در مورد ذکر شده، قیمت احتمالاً به سمت سطوح ۱۰۸ و ۱۱۵ دلار بالاتر خواهد رفت. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت ltc را به سمت منطقه مقاومت ۱۲۰ دلاری سوق دهد.

اگر قیمت لایت کوین نتواند سطح مقاومت ۱۰۰ دلاری را حفظ کند، ممکن است یک اصلاح نزولی رخ دهد. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۹۲.۵۰ دلار است. اولین حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۹۰ دلار یا سطح ۷۶.۴% فیبوناچی اصلاحی شکل می‌گیرد. هر گونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت حمایت ۸۵ دلاری سوق دهد.

اما اندیکاتورها چه می گویند:

۴ ساعته MACD : این نمودار به آرامی در حال از دست دادن حرکت صعودی است
۴ ساعته RSI : در منطقه بالای ۵۰ قرار دارد
مهمترین منطقه حمایتی: ۹۲:۵ تا ۹۰ دلار
مهمترین منطقه مقاومتی: ۹۷:۵ تا ۱۰۰ دلار

cointelegraph

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس